• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haar intens starend blik overrompelde hem nogal zodat het leek alsof ze recht door hem heen keek en hij wendde vlug zijn hoofd af. 'Je snapt het niet, Dewi. Als ik mijn hoofd al niet koel kan houden tijdens een gevecht wil dat zeggen dat ik mezelf niet volledig ken. Dat wil zeggen dat er levels zijn in mijn karakter die ik nog niet volledig controleer. Stel dat je gewond zou raken, dan zou ik heel erg tot je aangetrokken worden. Zo erg dat ik je bloed zou willen drinken. Ik zou je ... doden. Ik heb altijd gedacht dat ik mezelf door en door kende, dat ik mezelf niet zou kunnen verrassen, maar vandaag is het tegendeel gebleken...' Hij beet hard op zijn tanden, deels uit schaamte deels uit frustratie. 'Het effect van bloed op een vampier is... onbeschrijfelijk. Zeker van grote hoeveelheden bloed. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik zonder toestemming je bloed zou drinken.' Hij slikte en wreef opnieuw door zijn haren, die daardoor weeral in een vreemde positie lagen.

    Je kan Elif moeilijk voor altijd bij Gawyn achterlaten hea (; Misschien kan je haar er gewoon weghalen. Gawyn duikt dan wel opnieuw op ofzo..

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:34 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oja, Oeps XD Was ik even vergeten :$
    Yue
    Ik hoor nog steeds niets. Dan maar terug naar Odile. Ik loop de gangen door naar haar kamer. Het bloeden is zo te zien ongeveer opgehouden, maar Odile ziet er nog steeds beroerd uit. Ik weet niet goed wat ik voor haar moet doen, dus ga ik maar weer naast haar zitten. Ik pak haar hand vast. "Het komt allemaal wel weer goed Odile.. Echt waar."

    Savoy

    "Onee?" Ik keek haar aan. "Ik ben anders niet bang voor jou." Het kon me nu niet schelen wat ze deed. "Doe je best, zou ik zeggen." Ik had wel zin om Faith even te pesten, zo gemakkelijk kwam ze niet van me af.

    Ik weet 't maar ik weet niet waar TheStyxx is enzo ><
    bestirritant.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond. ineens hoorde ze iemand haar naam roepen, Yue.. Wat moest ze van haar? Ze had niks gedaan toen odiel Candy had willen vermoorden. (Zit vast door Gawyn ><)

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte geïrriteerd en gaf 'm een duwtje. ,,Wegwezen Savoy. Ik heb geen zin gezeik.'' ze keek 'm aan. ,,Dus wegwezen en test me niet, okay?'' ze haalde een hand door haar haren, waarom werkte vandaag iedereen haar tegen? het leek wel alsof de hele wereld ineens tegen haar was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Ik raak niet gewond Lew, echt niet. De laatste keer dat dat gebeurde is eeuwen geleden alweer.'' probeerde ze, ze was zwak.. Ookal gaf ze het niet graag toe, maar ze wilde Lew niet missen. ,,Is er echt geen oplossing dat je akn blijven?'' vroeg ze zachtjes, er moest toch iets zijn? Voor alles was een oplossing, althans, dat dacht ze altijd en dat was haar altijd verteld. Waarom zou er nu geen oplossing zijn? Dewi liep naar het bed toe en ging erop zitten, haar blik op de grond gefocuset.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij zuchtte en ging naast haar zitten. 'Eeuwen geleden woonde je ook niet in een huis vol vampier. Correctie; een oud, vervallen huis vol vampiers.,' zei hij met ene bitter lachje. 'Maak je geen zorgen. Ik ga dit huis niet verlaten. Ik denk gewoon dat het beter is dat ik zo min mogelijk contact heb met... mensen,' Hij keek ongezien opzij naar het fijne wezentje naast hem. Het viel hem op hoe frêle ze eruit zag in vergelijking met de massieve kracht die hij was. Ze leek klein, bang en zwak en had grote, donkerbruine ogen die je nog het meest op een klein hertje deden denken. Hoe kon iemand dat nou pijn doen?

    Die kan je toch later informeren ?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:57 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bwuh ja.. naja, ik wacht nog wel even, ga dadelijk wss toch mario akrt doen op wii enzo.. ;x

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond. ineens hoorde ze iemand haar naam roepen, Yue.. Wat moest ze van haar? Ze had niks gedaan toen odiel Candy had willen vermoorden. (Zit vast door Gawyn ><)

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte geïrriteerd en gaf 'm een duwtje. ,,Wegwezen Savoy. Ik heb geen zin gezeik.'' ze keek 'm aan. ,,Dus wegwezen en test me niet, okay?'' ze haalde een hand door haar haren, waarom werkte vandaag iedereen haar tegen? het leek wel alsof de hele wereld ineens tegen haar was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze keek 'm niet aan en dacht even na. ,,Je verlaat het huis niet, maar mij wel, right? Althans, daar komt het op neer als ik het zo hoor..'' ze haalde een hand door haar haren en keek voor zich uit. Ze wist niet meer wat ze moest zeggen en hield haar mond maar. Eerst haar ouders, toen Candy ookal kende ze haar niet heel goed, Gawyn en Elif leken van de aardbodem verdwenen en nu wilde Lew ook nog eens weg? Ze had het gevoel dat iedereen haar in de steek liet, maar ze probeerde het te negeren en ze bleef maa rherhalen dat ze zich niet aan moest stellen, maar het gevoel bleef.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Dewi...' zei hij zacht met licht gefronsde wenkbrauwen. 'Ik ... Denk je niet dat dat het beste is?' Het kwam niet in hem op dat ze misschien bang was om alleen gelaten te worden. Hij snapte niet waarom ze zijn motieven niet begreep. Het leek meer dan voor de hand te liggen, maar dat ze zijn redenering niet volgde, of niet accepteerde, leek ondenkbaar voor hem. Beslissingen liet je leiden door je hersenen, niet door je hart, right? dacht hij onzeker en verward. Aarzelend legde hij zijn hand op haar schouders, met een blik die om uitleg smeekte.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tssk, mijn zus en haar vriend gaan friends kyken i.p.v. mario akrten xD

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond. ineens hoorde ze iemand haar naam roepen, Yue.. Wat moest ze van haar? Ze had niks gedaan toen odiel Candy had willen vermoorden. (Zit vast door Gawyn ><)

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte geïrriteerd en gaf 'm een duwtje. ,,Wegwezen Savoy. Ik heb geen zin gezeik.'' ze keek 'm aan. ,,Dus wegwezen en test me niet, okay?'' ze haalde een hand door haar haren, waarom werkte vandaag iedereen haar tegen? het leek wel alsof de hele wereld ineens tegen haar was.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi keek hem aan en dacht even na, ze begreep zich zelf amper, hoe moest ze dat in godsnaam dan ook nog eens uitleggen. ,,Ik weet niet.. Ik wil gewoon niet nog eens alleen blijven.'' zei ze zachtjes en keek weg. ,,Ik mag je Lew, ik wil niet dat je gaat.'' ze frunnikte aan haar vingers en wist niet wat voor reactie zenu van hem kon verwachten. Waarschijnlijk vond hij haar vreemd, het was ook vreemd. Hij was een vampier, een gevaarlijk 'monster', ze kon niet bij hem blijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Ik vind jou ook aardig, schat, maar zou je het niet dwars zitten als ik je kop er af beet?' antwoordde hij met een scheve, waarschijnlijk ongepaste grijns. 'Je zal ook niet alleen zijn. Elif en Gawyn zullen er voor je zijn. En ik ook, als je me nodig hebt,' legde hij met een bemoeidigende glimlach uit.
    - moet even weg, daarom een korte post.-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Das oky, heb ik ook wel eens ;p
    Dan denk ik; nog snel reageren


    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond. ineens hoorde ze iemand haar naam roepen, Yue.. Wat moest ze van haar? Ze had niks gedaan toen odiel Candy had willen vermoorden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte geïrriteerd en gaf 'm een duwtje. ,,Wegwezen Savoy. Ik heb geen zin gezeik.'' ze keek 'm aan. ,,Dus wegwezen en test me niet, okay?'' ze haalde een hand door haar haren, waarom werkte vandaag iedereen haar tegen? het leek wel alsof de hele wereld ineens tegen haar was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze glimlachte flauwtjes. ,,Is het zo erg? Zelfs Odile kreeg het voor elkaar te stoppen met het drinken van mijn bloed..'' mompelde ze, het had haarzelf verbaasd. Of odile was onwijs sterk of het vampirisime kon nog wel eens meevallen. ,,En bij Gawyn of Elif is het anders.'' voegde ze er nog aan toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Ze is gestopt met je bloed te drinken?'bracht hij verbaasd uit, alles waar hij eerder mee bezig was geweest laten vallend. 'Dat wijf wordt gewoon moeilijker te begrijpen met de dag... Ik wist dat ze iets verstopte voor ons, maar ik betwijfel of dat iets menselijkheid is. Ik dacht dat ze gestopt was omdat ze me aan hoorde komen,' Nu hij erover nadacht, herrinnerde hij zich geen bloedsporen op Odile's gezicht, wat wilde zeggen dat ze tenminste de tijd had gehad om die af te kuisen én Dewi's wonde te verbinden, waaruit hij alleen maar kon concluderen dat het waarschijnlijk waar was. Hij wist dat Odile Dewi had gespaard, maar hij dacht dat ze dat gedaan had omdat ze hem had gehoord, niet omdat ze Dewi wilde helpen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond. ineens hoorde ze iemand haar naam roepen, Yue.. Wat moest ze van haar? Ze had niks gedaan toen odiel Candy had willen vermoorden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte geïrriteerd en gaf 'm een duwtje. ,,Wegwezen Savoy. Ik heb geen zin gezeik.'' ze keek 'm aan. ,,Dus wegwezen en test me niet, okay?'' ze haalde een hand door haar haren, waarom werkte vandaag iedereen haar tegen? het leek wel alsof de hele wereld ineens tegen haar was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze knikte als antwoord. ,,A-huh. Ineens stopte ze, sleurde me mee naar ibnnen en verbond mijn wond.'' voegde ze er nog aan toe. ,,Ik weet eigenlijk niet waarom ze gestopt was..'' Dewi keek ietwat bedenkelijk voor zich uit maar besloot dat dat geen zin had, ze kon geen gedachten lezen of iets in die richting en ze was dus ook niet van plan het te vragen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Wat zei ze toen ze dat deed?' vroeg hij dan nieuwsgierig, eigenlijk helemaal afgeleidt van wat hij voorheen aan het vertellen was. Hij had altijd relatief veel mensenkennis gehad, hij wist wie te vertrouwen was en wie niet, maar van Odile kon hij geen hoogte krijgen. Ze maakte constant overwachtte sprongen waar hij geen rekening meegehouden had.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gut, ik mis volgens mij de meest belangerijke delen =-=

    Jamie.

    De eerste paar minuten gingen enorm snel en snapte ook niet echt wat er gebeurde. Toen er oppeens een jongen de kamer binnen kwam, keek hij op en knipperde met zijn ogen. Als het zo langer ging, wou hij dat hij werdt leeggezogen. Dat hij dit niet meer mee maakte. Hij veegde het bloed van zijn lip weg en bekeek de jongen.

    Yue
    Ik hoor nog steeds niets. Dan maar terug naar Odile. Ik loop de gangen door naar haar kamer. Het bloeden is zo te zien ongeveer opgehouden, maar Odile ziet er nog steeds beroerd uit. Ik weet niet goed wat ik voor haar moet doen, dus ga ik maar weer naast haar zitten. Ik pak haar hand vast. "Het komt allemaal wel weer goed Odile.. Echt waar."

    Savoy
    "Een beetje geïrriteerd? Het verbaast me trouwens wel dat die mietjes hier nog niet zijn. Meestal zijn zij de eersten die komen om een mens te beschermen. Of heb je ze soms al afgehandeld?" Ik kijk Faith aan. Ik zie dat ik haar irriteer, maar ik snap niet waarom ze die jongen niet gewoon leegzuigt. De geur van zijn bloed is onweerstaanbaar.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik ruik een geur, een bekende geur. Er is iets.. iemand vlak bij mij. Langzaam open ik mijn ogen en ik ontmoet de blik van Yue. Ze stelt me gerust, zegt dat alles goed komt. Ik verdien iemand zoals zij niet. Het liefst wil ik haar zeggen om zo snel mogelijk zo snel bij me vandaan te gaan, maar echt ver kom ik niet. Mijn gedachten zijn behoorlijk fucked up. Ik wil mijn mond open doen om wat te zeggen, maar het besef dringt tot me door dat mijn keel vol met bloed zit. Fuck. Met trillende handen hijs ik mezelf overeind en ik kijk Yue aan. Ik wijs naar de deur, slik het bloed in mijn keel weg en begin te fluisteren - omdat dat het enige is waar ik momenteel toe in staat ben.
    'Ga weg nu het kan. Ik heb geen recht op..' Ik merk hoe het gat in mijn keel de lucht inademt dat voor mijn mond bedoeld was. 'Ik heb geen recht op wezens zoals jij. Te veel gezien..' Ik waag het er toch maar op. Ik hijs mezelf via het keukenkastje overeind en nu pas besef ik wat voor ravage dat gevecht heeft aangericht. Overal ligt bloed. Mijn bloed. Ik heb zo veel bloed verloren dat ik me abnormaal zwak voel. Haast te zwak om te lopen. M'n lijf trilt en alles in mijn hart wenst dat ik gewoon een mens ben. Dan zou ik nu tenminste sterven. Dan kijk ik op naar Yue, die allerminst van plan lijkt om te vertrekken. Ze heeft het voor me opgenomen. En ze heeft het voor het mensenkind opgenomen. Ze heeft het risico om tussen twee vuren in te staan genomen om vrede te stichten. Dat is een heel zware taak die in feite de hare niet is. Ik voel me schuldig. En ik haat dat gevoel. Ik pak een doek, leg die om mijn nek en sla mijn ogen neer.
    Hier mag wel gedweild worden.


    No growth of the heart is ever a waste