• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohkee.

    Jamie.

    ' Mjah, ik heb wel een beetje honger.. ' zei hij zachtjes en keek naar beneden. Hij liet zich langzaam van de tak af glijden en pakte de tak beet met zijn handen. Hij bungelde een beetje aan de tak en liet zich toen vallen. Met een plof kwam hij neer op de grond en keek heel even naar boven.

    'Je bent amper 17, wil je zeggen,' plaagde hij speels terug met opnieuw die uitdagende schittering in zijn donkergrijze ogen. 'Toen ik 17 was, zat ik achter de meisjes aan. Ging ik geen pizza snijden en met vampiers rondhangen. Jonge mensen zijn toch niet meer wat ze geweest zijn.' immiteerde met een krakerig stemmetje hij het typische oude-mensengedrag ,alsof pizza's snijden één of andere maffe hobby was. 'Maar nee bedankt, ik hoef geen pizza.' vervolgde hij daarop, met zijn normale, lage stem. 'Even kijken of hier wat sterkers staat, though,' Met die woorden opende hij de ijskast op zoek naar een fles jenever of cognac of iets dergelijks.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Dus je wilt beweren dat ik achter jongens aan moet?'' vroeg ze, nog altijd grijnzend. Ze keek de keuken eventjes rond en toen naar Lew. ,,Moet ik eerst wel een leuke jongen vinden he.'' zei ze plagerig met fonkeloogjes en richtte zich weer op de pizza, ze kon beter maar eventjes opletten voordat ze zich wél sneed. Ze sneed de pizza in stukken en ging op tafel zitten en pakte een pizzapunt, ze keek naar Lew die zei dat hij wat sterkers ging zoeken. ,,Ouwde zuiperd.'' plaagde ze hem en nam een hap van haar pizza, hij was nog best heet en de tranen sprongen in haar ogen. Gauw slikte ze het door. ,,Heeet ><'' mompelde ze, ze kon beter eerst even wachten.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Kay dan, dan gaan we op zoek naar wat eetbaars.'' ze sprong soepeltjes uit de boom en keek Jamie aan, ze wachtte even tot er een paar wolken voor de zon gingen en toen liep ze gauw het huis weer in. ,,Waar te beginnen..'' murmelde ze zachtjes, ze had geen idee of er uberhaupt wat mensenvoedsel was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Opgewekt liep hij achter haar aan en keek naar de lucht. Het was echt heel er mooi weer en vond het eigenlijk best jammer dat ze weer naar binnen gingen. Najah, hij had dan gewoon eventjes pech. ' Eten jullie wezens dan echt geen lekkere snoepjes? ' murmelde hij en keek naar haar rug.

    'Of meisjes. Wat je ligt,' riep hij vanuit de ijskast. Hij slaakte een tevreden zucht toen hij een fles jenever vanuit de diepste grotten van de ijskast tevoorschijn toverde en ging rechtover haar zitten. 'Wat? Mag een mens op zijn oude dag niet meer van een onschuldig druppeltje genieten?' grinnikte hij zacht terwijl hij de dop losschroefde en er een druppel van de drank zorgvuldig in goot. Hij had geen zin om naar een glas te zoeken en dus loste de luirik het zo maar op. 'Kijk uit dat je je geen pijn doet,'

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:43 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Nah, ik val niet op meiden.'' mompelde ze koppig. ,,te laat.'' opperde ze toen hij zei dat ze zich geen pijn moest doen. ,,Heb mijn tong al verbrand.'' ze glimlacht dommig en keekh oe hij de drank uit de dop dronk. ,,Waarom zet je die fles niet gewoon aan je mond? Hoef je niet zo onhandig te doen, ik neem namelijk aan dat de rest het neit drinkt. Nietwaar?'' ze blies beetje op der pizza en nam toen een hap, deze keer was hij gelukkig genoeg afgekoelt.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Nah, we hebben niks nodig.. We voeden ons met bloed, remember?'' zei ze. ,,En dat is neit om je af te schrikken maar het is, helaas, de waarheid.'' ze hoorde stemmen in de keuken en rook duidelijk de vampeir zijn bloed. Shit! Waar moest ze nu heen om eten te zoeken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    De geur van warme pizza drong zijn neus binnen en zzijn maag begon wild te grommen. ' Oe pizza! ' zei hij en liep vrolijk de keuken binnen. Daar zag hij Dewi en een andere vampier. ' Oh. ' murmelde hij zachtjes. ' Sorry. '

    Hij klikte afkeurend met zijn tong. 'Ben je geen manier geleerd? Je mag nooooit van de fles drinken,' babbelde hij, het feit dat hij het eerder die dag zelf gedaan had, negerend. Lewis' lippen krulden om in een uitdagende grijns terwijl hij al zijn aandacht op de dop richtte en opnieuw een druppeltje drank in schonk. 'Hmm, ik zou niet weten waarom niet. Niks verkeerd met meisjes.' Met een snelle beweging sloeg hij de kleine hoeveelheid opnieuw achterover. 'Wil je ook? Oh wacht. Ik was vergeten dat je nog niet mag drinken voor de achttiende... Kinderen mogen nog niet aan alcohol blootgesteld worden. Of is dat intussen ook al veranderd?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,ik dacht jusit dat mannen nooit manieren hadden?'' kaatste ze terug met onschuldig glimlachje en een plagerige fonkeling in haar ogen. ,,En nogmaals, ik val op jongens. En je mag drinken vanaf je 16e, sterke drank vanaf 21 (right? ;p).'' verbeterde ze hem. ,,En je zou moeten weten dat ik niet van jowu groe drankjes houd.'' ze grijnste en keek verbaasd naar een jongen die de keuken inkwam. ,,Awrh.. Hoi?'' mompelde ze en keek vragend naar Lew voor bevestiging, het was niet aan iemands neus te zien of iemand een vampier was of niet.

    Faith - Slechte Vampier.
    Damn, Faith vloekte binnesmond en volgde hem. Ze keek naar lew en het mensenkind, ze schonk Lew een waarschuwende blik en zweeg verder om te kijken wat Jamie wou, waarschijnlijk wilde hij pizza maar hopelijk was dat kind een hebberig mormel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Misschien tegenwoordig niet meer, maar toen ik gemaakt werd, wel nog,' was zijn weerwoord. 'Zelf weten, je weet niet wat je mist. Meisjes zijn tenminste zacht, mannen zijn hard. Niks aan,' Hij wilde net een sigaret op steken toen er plots een jongen binnen kwam struinen. Het was een mens, duidelijk te ruiken. Maar hij was niet alleen. Nog geen twee seconden later huppelde Faith achter hem aan. Automatisch sloegen zijn instincten in en ging hij weer rechtop zitten, klaar om aan te vallen, moest dat nodig zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    Met grote oogjes keek hij naar de pizza maar keek toen naar de vampier die in de aanval ging staan.. ' Uhm. ' murmelde hij zachtjes en keek heel even naar Faith. ' Ik hoef niks meer. '

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi had Lew's houding opgemerkt en zweeg maar, ze kende enkel de jonge vrouw nog en wist dat die gevaarlijk was, dus hield ze ook elke beweging van de wtee in de gaten. Ze had geen zin om weer voor bloeddonor te spelen, een keer was meer dan genoeg. Ze was zelfs zo gefocust dat ze even vergat van haar pizza te eten.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Echt niet?'' vroeg ze zogenaamd verbaasd, maar van binnen juichte ze. ,,Dan kunnen we beter verder zoeken, right?'' ze glimlacte onschuldig en hield Lew ondertussen scherp in de gaten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Luister jongen. Ik ga het je een laatste keer zeggen. Dat wijf is niet te vertrouwen. Gebruik je verstand en stay the hell away from her.' Zijn stem was alle vrolijkheid verloren en had nu nog het meest weg van het dreigende grommen van een woedende wolf. 'Ze zuigt je leeg tot er geen druppel meer overblijft,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    Weer begon de onzekerheid aan hem te knagen, eerst die andere enge vrouw en nu deze jongen geval. Hij beet hard op zijn lip en beet hem perongeluk kapot. De bloed liep over zijn lip heen en veegde het weg.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze keek zwijgend van Lew, naar de jongen en dan naar de jonge vrouw en weer terug. Was de jongen dus onschuldig? Vast, anders waarschuwde Lew hem niet voor die vrouw, right? Was het ook een mens? Waarschijnlijk wel, dus ze was toch niet enige mens meer in dit verdoemde huis. Een kleine opluchting.

    Faith - Slechte Vampier.
    Als ze nu Lew aan zou vallen verloor hij helemaal zijn vertrouwen in haar, toen hij zijn lip kapot beet moest ze zich inhouden. Damn, ze moest straks maar drinken, het leifst zo snel mogelijk! ,,Niet naar hem luisteren.'' zei ze en keek Jamie aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.