• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    sry, ma als je gepest wordt, ligt dat aan jezelf!

    heel de school weet da ik een freak ben, ma niemand durft iets slegt te zegge over th!

    zelfs nii als ik loop te freake over Bill!

    kom ies voor jezelf op, én voor th!
    ik heb tokio hotel te graag om zomaar mensen er slegt te laten over praten hoor!

    doe k ook maar ze luisteren niet echt ze luisteren naar niemand eigenlijk ook niet naar m'n mentoren ofso dus..


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    wat je verstaat onder pesten, ze trijteren me er wel mee maar in de klas gaan ze er mee akoord dat ik fan ben 'cuzz we zijn met zen drie. Maar door andere peepz word ik scheef bekeken omdat ik met een shirt van hun aanloop. Dan denk ik gewoon laat ze lekker hatelijk doen I know better!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bij mij op school weten een paar van mijn klas dat ik TH fan ben.
    Ik durf het niet te zeggen !!

    Maar ik wil wel want ik vind ze super !!

    Dus volgend jaar ga ik probere mijn TH kaft mee naar school te nemen.
    Maar dat zal toch niet lukken want ik durf zelfs mijn foto's van TH tussen mijn agenda te laten zien xD
    Ik wil het echt wel laten zien maar....


    Meid gewoon voor uitkomen, ze moetn er maar mee leren leven, 'cuzz ze zijn zielig als ze je daarom opeens inelkaar gaan slaan, ik bedoel als ze nu aardig doen ofso en dan opeens bot dan zijn ze super zielig en hebben ze geen leven!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Goh, bij mij op school moeten ze niet afkomen met dat gedoe, I mean ze weten dat ik fan ben eigenlijk, ik was al fan voor dat ze zeg maar doorbraken, ze kenden ze op school nog niet toen ik er voor uitkwam. Mijn bf's zijn dankzij mij fan geworden en dat wil ik zo houden, ze zijn niet van 1 2 3 fan geworden maar kom. Als er bijvoorbeeld dit jaar, een meisje was nieuw in de klas en ze is dus ook fan, ik zag het wat in zat naast haar en ze had een foto van TH in haar agenda zitten. Dus vroeg ik ht, ze zei ja maar durfde er niet voor uikomen omdat ze op der vorige school ook is geslagen tot bloedens toe. Dus ik zei toen tegen der dat ze er hier voor moet uitkomen, ze heeft dus heel die dag met me opgetrokken, doet ze nu nog steeds, iedereen doet er ook aardig tegen. Er is wel zo 1 groepje die echt anti-TH is maar als ze naat ons komen en erover beginnen te zeiken hebben ze zeg maar de hele school tegen hun. Maar ik heb 1 raad, bijt van je af en kom er voor uit, negeer alles en iedereen die slecht over ze praat, ze zijn jaloers, niet meer niet minder.

    Ik ben een hele grote fan en ik ben er gelijk vooruit voor gekomen. Nu wordt ik uitgescholden voor wemo, emo enzo.

    Jullie zijn echt niet de enige.

    Maar mij boeit het niet: ik bén fan of je nou leuk vindt of niet;)


    Sharon<3Moos

    bij ons pesten ze echt super erg. enz.


    So Wrong, It's Right <3

    Ik word er niet echt om gepest, maar ik hoor wel tien keer per dag hoe homo ze wel niet zijn enzo..
    En daar heb ik dus echt haat aan, maarja, als ze nu nog zeggen dat ze homo zijn, zeg ik gewoon 'ja' en dan gaan ze weg..

    Maar mijn leerkracht wiskunde/economie weet nu ook dat ik Th-fan ben en daar pest hij me wel mee. Maarja, ik negeer hem gewoon en dan stopt hij (:
    Gelukkig!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik krijg af en toe wel een kutopmerking naar mijn kop geslingerd, maar daar trek ik me niks van aan.
    Proud to be a Tokio Hotel fan ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    had ik vorig jaar ook maar k vertel niet meer dat ik fan ben en k schrijf ook niet meer zo vaak tokio hotel ergens op dus heb ik nu geen last meer van maar ik ging ze vorig jaar altijd negeren anders wordt het voor hun alleen maar leuker

    Weetje,, als ik zeg "ik ben TH-fan" of als ik mn shirt van TH aanheb of als mense mn agenda zien (bladwijzers en etiketjes avn TH nzoo:P) dan kijke ze eerst raar en zegge dan van "huh, JIJ TH-fan??" en daarna beginne ze ofwel TH belachelijk te make oftewel zegge ze van "njaa, bij zoon klere..ik had het moete wete" (ik heb geen emo-klere aan fzoo maar gewoon altijd anders dan de rest...beetje iets tusse scene en agyness deyn)Er zijn natuurlijk (en daar ben ik heel blij om!)ook mense die gwn zegge van "Oow, ja, ik vind ze niet zo goed maar als jij ze knap of goed of wat dan ook vind moet jij dat zelf maar weten hea:D" Duzzja..peste doen ze me der niet echt mee, maar treitere zeker wel.


    Live for something or die for nothing

    Vorig jaar wel, nu op m'n nieuwe school niet meer,
    en daar ben ik serieus blij om (:


    One man's fun is another's hell.

    Gewoon negeren, dan stopt het ! x)


    Never run out of reasons to smile...

    Sinds dat ik fan ben van TH, ben ik er voor 'uitgekomen'. Dat is een stuk makkelijker, dan dat je het geheim houd. Om het nu ineens te gaan vertellen, is heel moeilijk. Dan is de kans groter dat je gepest wordt, omdat als iedereen het al weet, het niks 'nieuws' is.

    Maarja.
    ik zou gewoon lekker fan blijven, en je niks aantrekken van die zielige mensen.


    Protège moi de mes désirs.

    ik en me beste vriendin worde ook gepest wij negeren het gwn wat soms wel erg moeilijk is


    ........

    Wordt er niet om gepest nee.
    Maar ik krijg wel 50 euro van een paar jongens uit mijn klas als ik stop met fan zijn x'D.
    Omdat die niet willen dat ik TH fan ben, net zoals al mijn vriendinnen x'D... En natuurlijk het bekende verhaal dat iedereen mij vraagt: " Hoe kun je nou fan zijn van dat manwijf en de rest?"
    Haha, ik lach er gewoon altijd om. Like i don't care, als zij willen dat ik kap met fan zijn doe ik dat toch niet. Maar ik ga ook niet gillen dat ze moeten kappen met ze te beledigen. I don't care, ik vind ze sexy(H) en het boeit me niet wat de rest daar van denkt. En mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn daardoor echt niet gekapt met van mij te houden x'd.
    Haha, maar wat ik wel echt té lachwekkend vond was dat een jongen die op mij verliefd was vroeg of ik met hem wilde, maar dat ik dan wel moest kappen met TH fan zijn. Ik heb daar toch zo'n lol om gehad... (H)


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;