• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    wij emme schooluniform duss kleren vn th dragen is nogal moeilijk duss bij ons valt da ni zo op
    mr vnde meesten is het tog geweten
    bij ons in de klas zijn we me 3fans
    kvin da tog zielig vndie da pesten kbedoel iemand pesten omdat die een andere muzieksmaak of een andere stijl heeft dn u das tog mr raar en zielig ze
    maw pesten om een andere stijl is überzielig!!!


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    dat is hele erg dat je gepest word omdat je th fan bent.. ik hou het ook geheim alleen me vriendinnen weten het.. maar dat er een meisje bij jullie gewoon in elkaar geslagen word omdat ze fan is, is toch niet normaal.. als ik dat meisje was zou ik naar de poltie stappen..

    Ik ben nog nooit gelsagen maar ze pesten me ook niet op school... Ze zeggen alleen "Hé Tokio Hotel!" omdat ik dan mijn vest van TH draag en ze vragen me ook dingen van TH (bijv. Tom is toch de gitaarist en Gister was er toch een concert.. Enzo.) en verder niks :D:D als ik ut zo bekijk heb ik een facking chille school!

    IK niet..
    Ik ben eigenlijk nog nooit gepest.
    En op mijn school haten ze th ook wel, maar ze respecteren de fans zegmaar wel.
    Nja, alleen maar mooi..
    Want pesters zijn echt kansloos..:S


    AAP

    Nu ga ik gelukkig naar een andere school^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.

    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!

    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.

    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.

    Ik durf niks van th aan te doen.

    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.

    Nu weten een paar kinderen het.


    Ik heb dat dus ook ik probeer het ook te verbergen dat ik TH fan ben anders zijn er echt een paar van die kut kinders die dan helemaal gaan lopen zeiken enzo echt kut!! dan zeggen ze van ben jij nouw fan van die Homo's en het zijn net wijven ezno echt niet leuk!


    All the shit I did tonight those be the best memories

    ik ook.. in zoverre dat ik nu van school afga.
    het ergste is, ik word gepest door andere thfans..
    waar is de logica?! o.O

    ik ook.. in zoverre dat ik nu van school afga.
    het ergste is, ik word gepest door andere thfans..
    waar is de logica?! o.O

    Wtf, das idd raar :O

    Ik word door van die kutkindjes gepest die alleen de bandnaam weten, en half weten hoe ze eruit zien -.-


    Sweet dreams will come true.

    mij lache ze uit ma ik doe wel t shirte van TH aan ze!
    kben er fier op dak fan ben(A)

    ik word er ook best wel mee gepest... maar dat is nu wat minder geworden, omdat ik een groepje TH fans en andere alto's heb gevonden.. ik heb nu meer zelf vertrouwen en geef een grote bek terug... ook sla ik terug en bijt ik... maarja.. t is zinloosgeweld... maar t hielp bj mij wel... mijn oude klas accepteerde me eindelijk... nu krijg een nieuwe klas :(


    Don't judge a book on its cover

    ik heb heel veel mannelijke vrienden dus mij kunnen ze niks meer doen
    vooral niet als ik met m'n metalhead mattie rondloop
    enja mijn bijna vriendje neemt me ook wel 'n beetje in bescherming
    jammergenoeg zijn heel wat overgegaan naar sint-vincentius
    een katholieke kloteschool

    ... tja geen ervaring hiermee. ik vind het sowieso raar dat mensen je gaan pesten omdat je TH-fan bent.


    Life is hard and then we die

    Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.

    Ik zit met hetzelfde, alleen ik praat er liever ff niet over... :X


    Tears are crashing out of my eyes

    eerst kreeg ik wel opmerkingen enzoo en daardoor heb ik wel ontdekt wie m'n echte vriendinnen zijn!
    echte vriendinnen acsepteren je zoals je bent.

    ik bdl : je zegttog niet tegen de mensen die pesten dat ze ook fan moeten worden>!!! dus laat de th lovers lkkr met rust!!! :((

    (sorry ik kan hier zoo boos om worden:S)

    XXX cherelle


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik ben gepest geslagen en alles!!:@

    Door jongens die dachten dat ze stoer waren!!