• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik word er mee gepest,,zelf een vriendin van mij heeft eens een gastenboek bericht gkregen waar in stond dat TH stinkt

    ik en zij dachten echt van WTF IS GOING ON HERE!!

    op onze school 1ste leerjaar tot 6de leerjaar zijn er ongeveer maar 10 die fan zijn vantokio hotelze zeggen alemaal da tokio hotel homo's zijn en gothic's zijn .


    EN DA IS NIE WAAR!!!

    en dan haren ze mij da ik fan ben en ze beginnen me uitelachen

    en dan haten ze mij da ik fan ben en ze beginnen me uitelachen

    ik word ook gepest omdat ik th fan ben

    dooh , echt gepest worden , word ik niet !
    maa well zoo van als ik op de bus zit en kheb mijn t-shirt aan van th [ik kom er voor uit , maak me niet uit wat ze zeggen ]
    zeggen ze OMg ge moe dedie zien , ik bekijk ze eens vies en ze stoppen .
    Dan achter mij op school zijden er van het 7de jaar , oooeh tokio hotel .
    ik keek om enz ij: iets op tegen ofzoo ?
    en ze zijden niets meer;
    en op de buz zijden een paar jongens van een jaar ouder ook van tokio hotel suckt. bill is nen bear. tokio hotel !
    zaten ze te zeggen en ik zoo: hebben jullie aandacht te kort fzoo ? gezij nie stoer of intresant hoor.
    ze bekeken mij neke en deden weer verder .
    maa ppft, meisje trek je er niets van aan !
    zeg goed je gedacht terug en als ze willen slaan , moetje ze goed beginnen uitschelden en je goed verdedigen , kom op voor tokio hotel meisje !
    laat ze niet zeggen dat ze homo's zijn want dat zijn ze niet .
    En als ze je ooit gaan inelkaar slaan moetj het mij is zeggen , en ik vertel je well wat je moet doen ! ik ben daar een expert in ! xD .

    x

    ik ga naar een school [ja ik ben no maar 12]
    en een vriendin van m zit daar al,zis ok fan en vanaf da ze iet draagt van TH word ze in elkaar geslagen
    1 keer is ze in het ziekenhuis beland
    en toch geeft ze ni toe en blyft ze fan zyn E+N kleren vna un dragen,al is ze bang voor opnieuw in elkar geslagen te worden
    maar da gebeurt by IEDERE fan,zelf al draag je nx:(
    ik ben dus SUPER nerveus
    ik wil egt ni verbergen dak fan ben
    maar in mekaar geslagen worden:(

    Ik word soms gepest.
    Laatse keer was ik met vriendinnen ergens heen.
    Worden we opeens bekogelt met stenen omdat ik een TH shirt aan had :S
    Normaal had ik er wat tegen gedaan, maar het waren er te veel.
    Mijn armen zijn nu helemaal blauw omdat ik mijn hoofd beschermde met mijn armen :|

    Bij mij op school weten een paar van mijn klas dat ik TH fan ben.
    Ik durf het niet te zeggen !!

    Maar ik wil wel want ik vind ze super !!

    Dus volgend jaar ga ik probere mijn TH kaft mee naar school te nemen.
    Maar dat zal toch niet lukken want ik durf zelfs mijn foto's van TH tussen mijn agenda te laten zien xD
    Ik wil het echt wel laten zien maar....


    Even bad men love their mothers -

    ik word niet gepest.. sommige jongens uit m'n klas zeggen er soms wel eens wat over maar daar reageer ik niet op. tijdens een klasse feest hadden ze zelfs 4 keer ready set go! gedraait speciaal voor mij^^

    bij ons op school zijn heel veel mensen fan. ik zat laatst op de wc(heel interessantXD) en toen stonden er allemaal tekste van: ich liebe tokio hotel op de muren geschreven. en ergens in een lokaal staat op een tafeltje tom kaulitz^^. en ik zie ook heel vaak mensen met een th t-shirt.. (ik zit bij de grens van duitsland op school.. ik weet niet of het daar aan ligt hoor!)
    maar ik vind het wel zwaar kut voor de mensen die er wel mee gepest worden!


    Je moet worden wie je bent.

    Ik word niet echt gepest, iedereen zegt wel dat het een stel wijven zijn, maar meer niet.
    Alleen draag ik mijn shirt nooit naar school aan, want dan weet ik gewoon dat ik wel gepest word:S


    You've got all the right moves.

    Ik wordt best wel vaak gepest maar dan is dat in woorden niet met handen(als je me begrijpt wat ik bedoel) maar ik reageer er niet meer op. ik luister wel wat ze zeggen maar ik zeg gewoon niks terug en in mijn gedachtes ga ik echt te keer.. maar die mensen die mij pesten hebben verder mij nog nooit geslagen is maar te hopen dat het zo blijft...

    een jongen uit mijn klas haat tokio hotel enzo en dan gaat die domme grapjes maken en dan gaat hij het liedje van monsoon zingen en dan lach ik met mijn vriendin hem uit omdat hij vals zingt en hij kent de tekst niet kent maar hij begint het te leren hij heeft het refrein(de 1ste zin) foutloos gezongen volgens mij is hij zelf stiekem een fanxD

    pFFh ik word nie gepest maar krijg wel soms scheve opmerkingen ofzo :s er zijn el meisjes die drvoor gepest worre en zelfs jongens maar ik vind het verschrikkelijk da die mensen dat doen we gaan jumpers ofzo toch ook nie gaan uitlachn of pesten
    maarjah : that's how the world turns i geuss :D (flower)

    Ik word niet gepest, maargoed als ik gepest zou worden zou ik gewoon het keihard terug doen hoor!
    Alleen men vrienden vinden het soms leuk om mij kwaad te krijgen daarmee XD

    ik hou het al 2 jaar verborgen
    alleen mijn vrienden weten het eigenlijk en die plagen met ermee... maar das maar voor de lol. Om een of andere reden is een stel hupppelkutten er ook achter gekomen en die pesten me wel. Ze vragen egt elke dag hoe het concert was etc. Egt super irritant. Op slaan is het nog niet egt uitgelopen, gelukkig niet. Eigenlijk best vaag dat je gepest wordt als je THfan bent maar niet als je bijv. uhm van iets anders fan bent... ik bedoel TH is toch ook gwn een band?


    I am an idiot, I move.