• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik hou het al 2 jaar verborgen
    alleen mijn vrienden weten het eigenlijk en die plagen met ermee... maar das maar voor de lol. Om een of andere reden is een stel hupppelkutten er ook achter gekomen en die pesten me wel. Ze vragen egt elke dag hoe het concert was etc. Egt super irritant. Op slaan is het nog niet egt uitgelopen, gelukkig niet. Eigenlijk best vaag dat je gepest wordt als je THfan bent maar niet als je bijv. uhm van iets anders fan bent... ik bedoel TH is toch ook gwn een band?


    Jaa vind ik ook! -.-'
    zij zeggen dat dat TH-fans meelopers zijn ofzo maar als TH-fan moet je toch al lef hebben om het echt helemaal te laten zien want anders krijg je commentaar, dus er zit totaal geen logica in x') Maargoed be yourself ! ^^

    idd.

    ik heb het ook lang verborgen gehouden, maar nu weet de halve school het ineens =,=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    niet echt gepest, maar ik bijt zo hard van me af dat ze nu zelf ook half fan zijn(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik heb eerst toegegeven dat ik fan was maar later niet meer ze zaten me er egt mee uitteschelden en dan zegt iemand bijvoorbeeld in de klas TH bakt en dan zeg ik hard maar dat meen
    En de laatste tijd durf ik voor mezelf op te komen dus nu durf ik het weer wel te zeggen en dan doe ik gewoon mijn mond open en dan zijn ze wel stil

    Maar voor de mensen die inelkaar geslagen worden vind ik echt zo erg dat ik gewoon niet meer normaal

    Ik word er niet mee gepest maar sommige mensen zeggen er soms wel iets over zoals sat bill en wijf is enzo maar ik trek me er gewoon nixx van aan en ze slaan niemand inelkaar bij ons maar dat moeten ze bij mij ook niet proberen


    Sick and tired of needing your affaction

    sommige negeren mij...
    maar ik trek me er niets van aan ze..
    Lees eens mn eerste kadertje op me profiel ;)

    Zo belachelijk dat ze iemand ineen slagen omda ge gewoon fan zijt. Ik heb da ni voor. Mijn vrienden zijn zelfs haters en doen daar belachelijk om, maar daar trek ik mij al nen tijd nix nimeer van aan. Maar moest er ooit iemand (nen hater dus) op mij slagen waarda zij bijzijn dan zullen ze wel voor mij opkome. En voor de rest als iemand anders belachelijk doet derover dan kan ek wel een groot bakkes hebbe xD.


    ii_COLLAPSExBabii

    Ik word wel gepest.
    O.a. omdat ik fan ben, maar om wel meer dingen volgens mij, en ik weet niet waarom.
    Ik durf helemaal niks meer aan te doen van TH etc.
    Ik heb wel eens een paar klappen gehad en ze duwen je van de trap of gaan aan je tas hangen waardoor je ook van de trap kunt vallen, of ze haken je pootje, eigelijk doen ze teveel.
    Een meisje bij ons op school wordt bijna elke week wel in elkaar geslagen.
    Negeren helpt niet meer, en ik heb af en toe het gevoel alsof ik beter dood kan zijn..
    Dat ik vind echt heel erg.

    xxx



    omgoshh:O


    iCkk lees dit en iCkk vind het echt allemaal zó erg ! :O iCkk vind dat echt zó nergenS op slaan ! Mensen worden gepest en zelfs in elkaar geslagen en alles omdat die TH haters te stóm zijn om even goed naar TH te kijken of gewoon te accepteren dat je ergens fan van bent ! :@


    srry,, iCkk kan hier nogal boos om worden (A)


    maar bij mij in mijn vorige klas [ga nu naar middelbare:P] werden wel van die ***opmerkingen gemaakt over TH ,, echt de héle dag door,, zelfs door mijn beste vriendinnen,, en de laatste week bijv., iCkk liep door de gang en er zat daar een jongen van een andere klas [groep8,,dat wel:P] n0uww, iCk had een TH veSt aan dus hij roept: IEWWLL TH ! Die vieze ***homo's ,, ga je snél omkleden ! :((

    n0uww,, en ze maakten TH duS de hele dag door belachelijk,, maar ik trok me er gewoOn nixx van aan,, gewoOn negeren(A)


    mah iCkk snap dat dat niet lukt als het erger is ! :(


    n'jaahh,, dat waS mn mening weer ff XD ]

    STERKTE ALLEMAAL O.O ! (flower)(K)


    xx. Marit (H)(K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    naar mijn roepen ze allemaal maar Tom neuker XD
    nou dat vind ik niet eens zo erg (a)
    verder pest niemand me omdat ik fan ben van th eerder door mijn kapsel ik heb mijn haar namelijk wel eens helemaal paars,oranje,bruin,blond,zwart,lila gehad XD
    maar daar trek ik me gewoon nix van aan ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    IK! Sommige van mijn vriendinnen willen me niet meer aanraken omdat ik fan ben van TH! Hoe kinderachtig! Iedereen heeft toch zijn eigen mening?!? En daarom ben ik nog nie vies?!?


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    Pesten is een groot woord maar in het begin van het schooljaar had ik het toch niet altijd even makkelijk
    maar kijk ik ben er strekker door geworden en laat me niet meer zo rap doen :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik word er niet mee gepest, maar ze katten ze wel af =( Ik vind het echt stom dat ze iemands anders muziek smaak niet accepteren.. Die kinderen zijn gewoon zielig.


    Tremaine <3

    ik word ook wel erg gepest,, maar bij mij zijn het (gelukkig) alleen woorden. 'T enige wat ik doe en wat je kan doen is het NEGEREN . maar als 't ook met slaan enzo is,, zou ik gewoon naar je mentor gaan (als 't dan op school gebeurt) of naar een persoon die je kan helpen en die je vertrouwd.

    Sinds ik fan ben heb ik het alijd geheim gehouden dat ik fan ben. Een paar mensen weten dat ik fan ben en die vertellen het niet door. Ik weet niet hoe andere mensen erop zouden reageren. Dus houd ik het liever voor mezelf!
    Want ik moet er absoluut niet aan denken dat ik zou worden gepest, daar kan ik echt niet tegen! En ik ben best wel verlegen dus heb niet gauw een grote bek terug! :S

    Jhaa,

    bij mij ook ze maken me zelfs vies:S
    ik had nieuwe kleen en een th-shirtvetcool natuurlijk komen er 6 jongens van ong. 16/17 jaar smeren er alles overheen :'( ik mocht nietnaar huis,leraren lachten me uit. ende leerlingen bleven die dag uit mijn buurt.behalve mijn vriendin samantha. ik had zo'n zin om te huilen gewoon even keihard e huilen!