• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    whoa... ik word ook gepest, maar ik heb zegmaar zo'n grote bek gekregen, dat ze nie tegen me opdurven:P hihi
    ik ben 6 jaar lang aan één gepest, en je moet gewoon heeel arrogant doen en doen alsof het je geen reet kan schelen, dan vinden ze het niet leuk meer, en stoppen ze er vanzelf wel mee. je moet leren respect af te dwingen;)

    Xx. Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    bij ons slage ze nog niemand maar bij ons in de klas wordt er wel veel gescholden en uitgelachen voor diegene die fan zijn .
    ik laat me zo min mogelijk hore waardoor ze eigelijk niets tege mij zegge . normaal wist alleen mijn beste vriendin van de klas dat ik naar hun concert was op o3o3 en dan wist nu nog niemand dat ik hun goed vond maar zij had het verteld tege iemand anders van de klas (wat ik nu niet zo erg vond) en zij heeft het die dag in heel de klas geroepe (wat ik wel erg vond want de dag erna moest ik gewoon terug naar school).

    (K)

    Bij mij weten ze het niet ..
    Kben er bang voor :(

    Gelukkig word ik niet gepest, maar het scheelt ook dat ik op het MBO zit. De mensen in mijn klas weten dat ik fan ben. Zelfs mensen die niet fan zijn, willen steeds mijn verhalen lezen.

    Ik snap gewoon niet wat het probleem is. Laat iedereen fan zijn van welke band/zanger(es) hij/zij wil! Soms lijken mensen dat echt niet te snappen! Wat heeft het voor nut om iemand in elkaar te slaan? Uit te schelden?

    Voor iedere fan die gepest wordt, omdat die TH fan is, heb ik RESPECT! En laat je niet klein maken door die pesters. Ga gewoon door met fan zijn!


    Think before you act.

    da's écht achterlijk! écht wat hebben sommige mensen in de kop zitten?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    weetje wat gewoon het rare is? ik heb het gewoon fucking 3jaar verzwegen dat ik fan was. écht gewoon.. terwijl heel me kamer onderhangt met posters. nu weet heel me klas het, en doen ze gewoon dom


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je gepest word moet je ze gewoon negeren of slaan xD na een tijd MOETEN ze wel stoppen want ze doen het alleen maar om aandacht te krijgen of om je uit te dagen. Als zelfs de leerkrachten er opmerkingen over maken, omdat je een fan bent, moet je gewoon zeggen dat ze er mee moeten stoppen omdat ze jou moeten beschermen en niet nog meer moeten gaan kloten. Er is ook een verhaal over een meisje die vermoord is, omdat ze een fan was. Die gasten hebben gewoon gewacht totdat ze van het toilet kwam en daarna hebben ze haar in elkaar geslagen. het was niet hun bedoeling om ze te vermoorden, maar ze hebben het toch maar gedaan. ik weet niet of dit verhaal echt is gebeurd, maar het is in ieder geval ERG. Vertel dat verhaal aan je pesters, als ze tenminste willen luisteren. als ze je daardoor nog meer gaan uitlachen moet je ze gewoon moordenaars noemen en verder negeren. NA een tijd zullen ze wel stoppen.

    bij ons is ook zo iets gebeurt..
    een meisje van Bruge liep in het stad met ene pull aan van tokio hotel.
    Een paar agsten hebben haar gevolgt en hebben haar dan in elkaar geslaan.Het meisje is in coma geraakt en ze is ook gestorven!
    Alle,ge doe da tog ni?
    In het begin van Dit jaar ben ik ook "gepest" geweest omdat ikv oor Tokio Hotel was samen met 2 andere vriedninnen.We hebben ze effkeuhs heel duidelijk gemaakt dat dat ook maar een mzueik groep is als een ander en voor de rest van het jaar hebben ze gezwegen! ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    bij mij weet nog bijna niemand dt ik fan bn :S
    maar wel een paar alleen die zijn er wel cool over :)
    alleen 1 iemand zit altijd te zeuren enzo zo vn: [1]bill zingt als een meisje, [2]bn je nou wel een echte fan?, [3]ik geloof er niks vn volgens mij wil je gwn opvallen!
    tss ik zo:[1]hij heeft er wel een platecontract mee en jij?, [2]jah hoezo? ik vin ze gwn super goe & ni alleen dt (A), [3] nou d8 het niet! er worde juist spr veel me gespest enzo!
    nou jonge dt ind moet gwn normaal doen! ik hb er ook altijd ruzie mee nou waar zij wel niet naar luisterd! naar liedjes die vorig jaar in ware! jong!


    when words fail, music speaks.

    ik word niet echt gepest er mee ofzo, maar sommige mensen die ik ken doen wel elke keer lomp ermee van; WHUAHAUH BILL IS GAY BILL IS GAY blablabla
    zo irritant is dat, ik ben vroeger op basischool wel gepest, niet veel. maar toch. nu heb ik er gelukkig geen last meer van:)
    maar ik kan me er zo aan ergeren als mensen dingen over tokio hotel zeggen en dat ik er fan van ben, lekker boeiend:S laat mij en alle andere fans lekker:S we zeggen toch ook niets over jullie (die mensne die diingen zeggen) muziek.! maarja.

    xx

    bij mij krijg je soms wel vervelende opmerkingen maar voor der rest valt dat wel mee!
    x

    Mij pesten ze niet.
    Ik ben eigenlijk nog nooit gepest juno..
    Ze zeggen wel; Bill is een wijf.
    En dat soort dingen, maar ze respecteren het wel enzo.
    :D
    Ik vind het echt kansloos als je mensen gaat pesten om hun muzieksmaak.
    Maar in het begin van het schooljaar, hebben ze wel de (tokio hotel) tas van mijn beste vriendin in de prullenbak gegooid enzo. Toen heb ik gewoon gezegd
    dat ze dat niet meer moeten doen. En woeew! ze luisterden ook nog! (Y)
    En ik ben goed in dissen.. En ik heb wel eens ruzie met 1 of andere kerol ofzo.. Maar die is altijd gedist en dan loopt ie weg.
    Ookal zo kansloos.. NOuja.

    Suc6 met jou "gedoetje" dan!


    AAP

    man mensen zijn echt zeilig als je pesten omdat je van iemand van iets, wij gaan hun ook niet pesten omdat ze fan zijn rihanne of weet ik veel. WIJ respeteren hun mening dat moeten ze dan ook repecteren. En niet iemand inelkaar om iemand mening dan ben je gewoon zeilig!!!!!!!!


    Be true to yourself

    :S jij hebt dus ook een topic over.
    ik wist ook niet dat jij er ook een [eerder] had

    sorry
    :$

    en ik wordt niet gepest,maar geplaagt en dat doen ze zodat ik boos wordt :(

    xxx(K)

    mij peste ze ook altijd...

    ze zeggen dat Tokio Hotel nazi's zijn (zooo onozel)
    zelf is er zo een meester die denkt da hij "stoer" is en zo was het eens da we(ik en mijn vriendin) bezig waren over th en de meester bij ons kwam staan en zei: ,toch niet weer over die homo's hé' ik zou hem met plezier een klap hebben gegeven ma ik keek hem gewoon met een moordblk aan . Hij liep meteen weg,,te grappig :D

    Ze weten het, maken me belachelijk en toen ik een keer op de hyves van een vriendin had gezegt dat ik blauw haar gaaf vond zeiden ze de dag erna :" oh.. jij wil blauw haar hé? Net als dat wijf van TH!" toen had ik echt het gevoel dat ze huppelkutjes kleurenblind waren. Ik moest natuurlijk lachen en toen trokken ze zicht terug. Ze roepen ook vaak dat ToHo suckt. Maargoed, ze zijn blijkbaar jaloers op hun perfectie (lol)