• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind da echt kei erg dat je ook word gepest omdat je voor tokio hotel bent
    ik had een vriendje en die heeft het uitgemaakt nadat ik had gezegd da ik voor tokio hotel was
    en een groepje jongens valle me oms lastig na school ma ik trek mij daar niks van aan en ben nog altijd een fan
    als ge ze negeert enzo zulle ze na ene tijd ook wel doorhebbe da u peste gene zin heeft
    sterkte meid !

    ik word er wel om gepest ma het maaakt me niet mehr uit wat ze zeggen ik ben en blijf mezelf en niemand kan dat verandere


    cupcake smells great

    Ik ben ook een grote fan enzo en ik durfde ook niets te zeggen maar uiteindelijk ben ik ervoor uitgekomen en zijn mensen mij nog slechter beginnen te bekijken en wordt ik nu ook emo genoemd,, en ik vraag me ook af waarom maar ik verzet me er gewoon tegen en heb al ervoor 'gevochten' dus ik kan er wel mee leven... Zelfs leerkrachten hadden er comentaar op dat ik fan was maar ze weten nu wel dat ze er niets meer over moeten zeggen(A)


    Come to the dark side...We have cookies..

    Muah.
    Nee, ik wordt niet gepest.
    Maar ik zit wel op een snobschool en ben ongeveer de enigste fan van heel mijn kutschooltje / gevangenis.
    Maar spijtig genoeg zit er een totally nerd in mijn klas die óók fan is.
    Zij wordt ermee gepest, ik niet.
    Bij mij hebben ze het geaccepteerd, bij haar niet.
    Het is best wel erg voor der, maar ze vraagt ervoor om.
    Like, als je wéét dat ongeveer iedereen in je klas anti Tokio Hotel is, ga je dan met een T-shirt van ze naar school?
    Ga je dan met Bill's trui naar school?
    Of met een rugzak van Tokio Hotel?
    Like, dat is om problemen zoeken.
    Zeker op mijn school.
    En nu kan je lekker zeiken dat ik me dan anders voordoe op school als ik ben.
    Omdat ik die dingen niet draag en stuff like that.
    Maar dat is totaal niet zo.
    Iedereen in mijn jaar wéét dat ik een fan ben.
    Maar ze weten ook allemaal dat ik niet hysterisch ofzo ben.
    Je hebt van die kinderen die meteen beginnen te schelden als iemand één slecht ding over hen zegt.
    Like, whatever?
    Gewoon negeren.
    Niet reageren!
    Als ik bijvoorbeeld een foto van Tokio Hotel op me agenda plak;
    Zeggen ze; Niet echt mijn stijl, maar leuk x)
    En dat zeggen ze alleen maar omdat ze weten dat ik me niet druk maak als ze rotte opmerkingen gaan maken.
    En omdat ik niet zo hysterisch rond Tokio Hotel doe.

    Zo, nu gedaan met mijn lulverhaal ^^

    x Jolien

    Ik ben niet zo'n hysterische fan, dus dat werkt in mijn voordeel. Zouden veel andere ook moeten doen. -hinthint-

    Nee, serieus. Ik liep soms met TH-shirts, en dan zeiden ze alleen: 'Gothic' of 'Anti TH', verder niks.
    En zoiets boeit me geen ene klote.

    Ik geef jullie echt een tip, wees vooral niet hysterisch, net als wat Jolien al zei, dan kan het hun niet meer boeien omdat jijzelf er niet hysterisch over doet, én omdat de lol er vanaf is, als die opmerkingen je niks boeien.


    -

    ik word gelukkig niet gespest want wij zijn met een Soort groepje of hoe je het dan ook noemt maar als je iemand in elkaar gaat slaan of iets dergelijks dan denk ik toch echt van:

    1: Ze sporen dan niet
    2: Dat slaat nergens op
    3: Iedereen zijn eigen smaak
    4: Ze zijn vast jaloers

    ik ben niet fan van th , maar ik kvind vind dat iedereen recht heeft op een mening. Zelf zou ik het nooit in men hoofd halen iemand daarvoor te pesten , ook al zou men reputatie ervan ahangen , als je zoiets doet ben je gewoon zielig , massal zielig , waarschijnlijk rotverende bitchen en sukkels die heel de dag niks btrs te doen hebben , sorry maar met dat soort pesters heb ik geen medelijden.

    Zelf ben ik nooit gespest geweest , maar ik kan me er toch een beetje inplaatsen , dus sorry mensen als jullie verkeerd behandelt zijn.Maar leer van je af te bijten , richt anders een groepje vrienden op die je helpen ze in mekaar te slaan

    Tripple TKA

    TIME TO TOTALY KICK ASS !


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik word niet echt gepest, maar ze maken toch wel heel erg lullige opmerkingen. Een jongen sloeg me in mn buik, hy is erg hard en zo. Hy merkt nooit dat ie iemand pyn doet. En dan maakt hy van die lullige opmerkingen als Tokio HOMOtel en lopen ze dat dus de hele tyd te zeggen. Ik heb in een adere kals 2 meisjes die wel fan zyn, maar we hebben natuurlyk hele andere lestyden. Als ze nog steeds zo irritant en zo doen ga ik wel naar de mentor watn ik ben het zat dat ze me lopen te plagen en zo omdat ik fan ben. Ik ben het zat dat iedereen ze gay vindt, terwyl ze ze niet eens kennen! Dat is toch vet oneerlyk. Ik word eigenlyk er wel mee gepest, als ik goed nadenk. Ze lachen me elke keer wel uit, maar ik heb nog wel vrienden. En de meeste TH fans die gespest worden omdat ze fan zyn, hebben dat niet. Maar het lykt alsof myn vrienden soms niet voor me opkomen. 1 van mn beste vriendinnen was ook superfan, net als ik, en ineens was ze dat niet. En nu plagen byna alle jongens uit de klas [ de stille types niet] my omdat ik een Mega Th fan ben. Belachelyk, alsof ik hun pest war hun fan van zyn. En de grootste pester was vroeger een fan! Maar by 1000 Meere vond hy Bill gay worden. Ik denk echt, laat me lekker fan zyn waar ik fan van wíl zyn. Ik kom dus voor iedereen op die gepest wordt, omdat ik weet hoe het voelt als iedereen om je oren lult dat het gay's zyn. Ik trek me er niks van aan, maar pyn doet het wel. Ik haat het echt soms hor. Ik hoop dat ik mensen kan helpen. Probeer het te negeren en maiul me anders als het niet lukt. Ik zal proberen je te helpen. Ga naar je ouders of mentor. En ander sstuur je me maar een berichtje, ik wil je graag helpen, omdat ik er ook mee wordt gepest zeg maar.
    Xoxo.


    you're my favourite part of the day ~

    tsssss ja ik word gepest ma die losers moge neit aan jou dat meisje of wie dan ook komen:@:@ ik word ee gepest om ma se durfe me niet aan te rake,, Ben wat breeder:$ en sterker gelukkig^^

    Weetje ik werd/wordt gepest op sgool omdak fan ben. Ach jaa ze durven ver nix meer doen bij mij! xD Want Jaa als ze beginne te zeiken over TH nzoo dan negeer ik ze straal! ^^ Ik zit nu zo int 2de en er zijn nu ook wa 1ste jaarkes vr TH en dii worden zo egt gepest nzoo en ik denk da ze mij vergeten zijn en gwn nii meer durven! Want jaa ik bijt trg! xD Keb 't keer staan uitleggen op de speelplaats! xD Eigenlijk gwn staan schreeuwend! Was zo grappig! ^^ Iedereen keek mij zo aan vn: Woow! xD en dii pesters zo allemaal mietjes! En na mijne uitleg draaide ik mij zo in een ruk om. Kgin dan zo nr de WC en aan de deur stond de School nerd dr zo, dii stond mij zo aan te gapen en ik zo vn: WAT?! en dii sukkel is zo jankend weg gerend! xD Dus jaa ze durven nii meer zeker? :p


    If music be the food of love, play on!

    njhaa egt gepest word k niet,
    maar se gaan wel onder de brug op me wachten en dan Eeey emo enal roepen, vrage of ik me nog gesneden heb ( wat ik nooit doe..:|)
    & word vaak geduwt, door één jongen die wel super aardig is als ie alleen is.. word ik wel soms voor de gein geslagen en dan maakt hij opmerkingen..
    & op msn word ik vaak in gesprekken toegevoegt, en dan gaan se allemaal opmerkingen maken ah nee niet die emo enzo..
    maar ik kan niks terug zeggen.. negeren helpt niet !
    Het word steeds erger, en daardoor denk ik soms dat het beter is om geen fan meer te zijn, maar dat wil ik echt niet.Maar gelukkig ga ik volgendjaar misschien naar een andere school :) Maar, ik zie er niet eens uit als een emo ofzoo.. ik heb alleen af en toe een t shirt aan of tas/vest van Tokio Hotel bij.. mjaa

    ik word gepest omdat ik th fan ben,
    maar meer om me uiterlijke enzo & iets anders ben


    Vampire Heart.

    Ik vind het achterlijk dat je gepest,geslagen,enz..
    wordt gwn omdat je fan bent van th.
    Iedereen is fan wie hij/zij wilt.


    Ik wordt niet gepest,alleen zeggen ze soms th zijn homo's enzo..


    I need you like a heart needs a beat

    ik word zelf niet gepest , en ben de enige th fan in mijn klas .. als ze er een rot opmerking over maken , doe ik net het zelfde terug .. maar zorg er wel voor dat die opmerking hun hard genoeg raakt dat ze het niet nog een keer zeggen , trek het je niet aan dat andere er lullig over gaan doen , en doe een th-shirt aan ! laat het lekker aan iedereen zien en als ze je willen slaan zeg je gwn :jaloers, op die jongens?
    je moet gewoon op net dezelfde toon spreken als dat zij tege jouw doen , je moet respect van ze afdwinge , het zal je wel lukke ^^

    een jongen bij mij in de klas kwam er laats pas achter dat k th fan ben(k had al 5keer m'n th t-shirt aan maar ja hij is een beetje laat van begrip)en nu heb k een nieuwe bijnaam thig= tokio hotel is gay:S


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥