• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    tegenwoordig pesten ze mij er ook wel mee...gister werd opeens gezegd tegen mij dat ik dood moest omdat ik fan ben van tokio hotel en rond liep in me shirt van th:S


    Why don't you break my heart

    tegenwoordig pesten ze mij er ook wel mee...gister werd opeens gezegd tegen mij dat ik dood moest omdat ik fan ben van tokio hotel en rond liep in me shirt van th:S


    WTF?! :O Dat kunnen ze echt niet maken hoor!


    I clicked my heels and wished for you.

    tegenwoordig pesten ze mij er ook wel mee...gister werd opeens gezegd tegen mij dat ik dood moest omdat ik fan ben van tokio hotel en rond liep in me shirt van th:S


    WTF?! :O Dat kunnen ze echt niet maken hoor!


    vin ik ok maar ze doen ut wel


    Why don't you break my heart

    Ik wordt niet echt gepest maar meer geplaagt. Ik krijg veel commentaar als ik een kledingsstuk van Tokio Hotel draag. Een jongen probeert steeds mijn t-shirt in brand te steken met zijn aansteker. Vind ik echt zo dom, nu moet ik steeds gaan uitwijken voor hem, ik heb zelf een nachtmerrie gehad dat er een groot gat in mijn t-shirt was! Sommige jongens roepen ook 'ieuw tokio hotel' andere 'Bill is gay'. Tja wat moet ik daarop gaan zeggen? Ik negeer ze gewoon, maar meestel lukt dat niet echt.. Ze trekken door vanalles te doen mijn aandacht. Echt wel dom, en als ik in ruzie lig met iemand, schelden ze me meteen uit voor Tokio Hotel fan. Ik vind het echt zo zielig dat ze het doen! Echt laag van hun!

    Ik wordt niet echt gepest maar meer geplaagt. Ik krijg veel commentaar als ik een kledingsstuk van Tokio Hotel draag. Een jongen probeert steeds mijn t-shirt in brand te steken met zijn aansteker. Vind ik echt zo dom, nu moet ik steeds gaan uitwijken voor hem, ik heb zelf een nachtmerrie gehad dat er een groot gat in mijn t-shirt was! Sommige jongens roepen ook 'ieuw tokio hotel' andere 'Bill is gay'. Tja wat moet ik daarop gaan zeggen? Ik negeer ze gewoon, maar meestel lukt dat niet echt.. Ze trekken door vanalles te doen mijn aandacht. Echt wel dom, en als ik in ruzie lig met iemand, schelden ze me meteen uit voor Tokio Hotel fan. Ik vind het echt zo zielig dat ze het doen! Echt laag van hun!


    dat is idd laag van ze

    oeh als iemand mij uitscheld voor Tokio Hotel fan dan vind ik dat een compliment ben ut ook dusja:P


    Why don't you break my heart

    ik wor dus alttyyd op sgol gepest met men styl en tokio hotel


    kat

    Ik wordt niet echt gepest maar meer geplaagt. Ik krijg veel commentaar als ik een kledingsstuk van Tokio Hotel draag. Een jongen probeert steeds mijn t-shirt in brand te steken met zijn aansteker. Vind ik echt zo dom, nu moet ik steeds gaan uitwijken voor hem, ik heb zelf een nachtmerrie gehad dat er een groot gat in mijn t-shirt was! Sommige jongens roepen ook 'ieuw tokio hotel' andere 'Bill is gay'. Tja wat moet ik daarop gaan zeggen? Ik negeer ze gewoon, maar meestel lukt dat niet echt.. Ze trekken door vanalles te doen mijn aandacht. Echt wel dom, en als ik in ruzie lig met iemand, schelden ze me meteen uit voor Tokio Hotel fan. Ik vind het echt zo zielig dat ze het doen! Echt laag van hun!


    Da's echt laag. Ik wordt zelf vaak uitgescholden voor 'Tokio Hotel Hoertje!' sorry maar waar slaat dat nou weer op?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik schrik echt als ik dit allemaal lees :O Niet normaal gewoon :S Gelukkig word ik zelf niet gepest , Maar ze maakten er eerst wel domme opmerkingen over van ; wrm doet ie rare gast zijn haren zo ? Dan zei ik gewoon ; Ja vraag dat maar aan hem daar moet je mij niet mee bezeiken..Nu weten ze wel dat ze er niets over moeten zeggen , ze respecteren me wel , maar ik heb dan ook 4 tokio hotel fans op mijn afdeling das wel fijn ! Maar mijn tip aan jullie ; Gwn negeren !
    Xx.liefs


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oh jeeh.. Zo erg wat ik hier allemaal lees.. xS Bij ons op school zijn er ook een paar fan, waaronder ikzelf ook, maar nooit wordt er daarom iemand gepest ofzo. Soms zeggen ze wel is iets, maar das nooit iets gemeen ofzo. Meestal is het van 'Waarom zijde fan van tokio hotel?' En dan antwoorde daar gwn op en zegge ze der ni veel meer over.. Eiglijk is da een doodnormale zaak bij ons op school.. Maar als ik hier lees dat sommige mensen zelfs in elkaar worden geslaan omdat ze fan zijn.. Jaah wattn.. Da is wel nimeer normaal.. Nu jaah.. 'k hoop dat het stopt voor diegene die er problemen mee hebben..
    xx(H)

    Ik word nier gespest alleen ik en een vriendin van me,wij zijn de enige TokioHotel fan's xD
    maar ik werd gespest en nu respecteren ze het,maar alsnog durf ik TokioHotel spullen niet aan

    ik ben ook TH-fan, maar ik word niet gepest...
    in het begin wel, maar nu niet meer xD ik heb ze gewoon een vet grote bek gegeven en nu pesten ze me niet meer om mijn muziek EN kledingstijl xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    Ik vind het dus echt erg.
    Ik ben samen met mijn beste vriend fan van th
    Zo vreemd iedereen pest ons :S
    Ik vind het niet normaal het moet echt stoppen.
    Want iedreen moet weten dat de beste band van de wereld is:

    $$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$__$$$___$$$_$$$$$$$$$__ ____$$$____$$$___$$$_$$$_$$$____$$$_$$$___$$$___ ____$$$____$$$___$$$_$$$$$$_____$$$_$$$___$$$___ ____$$$____$$$___$$$_$$$_$$$____$$$_$$$___$$$___ ____$$$____$$$___$$$_$$$__$$$___$$$_$$$___$$$___ ____$$$____$$$$$$$$$_$$$___$$$__$$$_$$$$$$$$$___ ____$$$____$$$$$$$$$_$$$____$$$_$$$_$$$$$$$$$___ ________________________________________________ ________________________________________________ _$$$___$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$____ _$$$___$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$____ _$$$___$$$_$$$___$$$____$$$____$$$_______$$$____ _$$$$$$$$$_$$$___$$$____$$$____$$$$$$$$__$$$____ _$$$$$$$$$_$$$___$$$____$$$____$$$$$$$$__$$$____ _$$$___$$$_$$$___$$$____$$$____$$$_______$$$____ _$$$___$$$_$$$$$$$$$____$$$____$$$$$$$$$_$$$$$$$ _$$$___$$$_$$$$$$$$$____$$$____$$$$$$$$$_$$$$$$$ ________________________________________________ __________________$$$$$$$$$$$$$_________________ _______________________$$_______________________ ____________________$$$$$$$$$___________________ _______________________$$_______________________ __________________$$$$$$$$$$$$$_________________ _______________________$$_______________________ _______________________$$_______________________

    My Pesten Ze Niet. Er Zitten Daarvoor Veel Te Veel Fans Bij Mij Op School , Ik Zou Er Me Wel Niets Van Aantrekken. Zelf Geef Je Toch Ook Geen Comentaar Op De Muziek Die Zij Graag Horen, Ofwel ?

    ik word niet gepest op school door haters ofzo van mij weten ze maar half dat ik th fan ben

    maar ik eb respect voor de mensen die , ookal worden ze gepest zich sterk houden en nog steeds fan blijven

    Nja, soms krijg ik wel negatieve opmerkingen. Maar pesten doen ze niet echt, omdat ik een "felle muil" terug zeg! En vr alle TH-lovers die gepest worden : Geef de pesters geen aandacht! Want ze zijn FUCKING ZIELIG !


    ' Yes, music is the new religion_