• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik, worden gepest?
    Omdat ik Tokio hotel fan wás? o.0' Née, dat niet. Ik ben wél gepest, door mijn rode haar. maar verder, ben ik niet gepest. écht niet. Ik vind het nét zo zinloos, als iemand Emo noemen. Wat wil je er mee berijken? Iemand verdrietig maken? Ik weet hoe erg dit kan zijn, omdat mijn béste vriendin dit heeft door gemaakt. En het helaas niet overleefde. n-n' (R.I.P. Nouke) Laat iemand toch zijn eige stijl hebben, en laat hem/haar lekker luisteren naar zijn eigen muziek. Láat hem/haar kleren dragen waar hij/zij zich fijn in voelt. Leave it. Maar goed, Pesters zijn laf. Geen enkel woord meer. Láf. n-n' Gewoon, proberen te negeren. of melden bij iemand, en nee. je klikt niet ofzo. n-n'

    R e s p e c t l oo s.

    Zo denk ik erover, maar bij mij komt het gelukkig, gelukkig niet voor. (:
    x


    ok

    wat 'n lowlifes! serieus! als zij zeg maar van dirty house ofzo houden, daar ga jij hen toch ook niet mee lopen kutten? :l waar zijn die mensen in vredesnaam mee bezig? :l respecteer elkaar gewoon.. maar blijkbaar hebben die mensen daar nog nooit van gehoord. jeetje.
    maar mij keken ze alleen maar raar aan, zo van: ben jij tokio hotel fan, WHAHA. gelukkig zeiden ze dat niet hardop.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik word ook gepest , ze zeggen: pleeg toch zelfmoord dikke th-slet , bill is zo gay , wist je het al? bill en tom verneuken elkaar, bill zou beter zelfmoord plegen , de th-sletten en th zelf zouden moeten verbannen worden,...
    ... ze smeren ook smeerkaas in mijn jas , duwen me op de grond , kloppen op me,...


    maar ik schaam me niet omdat ik fan ben , ik draag altijd th kleren en heb th mappen ,oorbellen,...

    ik zal me niet laten doen door die ***haters.
    ik ga th ook nooit laten vallen omdat ik gepest word, eens fan , altijd fan . ik draag th op mijn hart.



    xXx alissa fan_für_immer


    i'm eating gummybears

    normaal heb ik er echt geen last van. Maar gisteren had ik een TH broek en vest aan en ineens was mijn etui weg! Die is dus gestolen...
    Ik vindt het vreemd dat dat precies is als ik mijn TH kleding aanheb, maar als ik alle haters moet laten controleren kan ik heel de school controleren...


    Dit is mijn mening...!?

    Ik werd vorig jaar heel erg gepest door m'n hele klas, omdat ik anders was; dus daar bdoel ik mee, ik droeg handschoentjes en ik ben TH-fan ensoo
    Ik heb het 2 jaar elke dag moeten horen hoe ze TH & dan vooral Bill belachelijk maakte :|
    Maar gelukkig is dit jaar een stuk beter =D

    ik ga th ook nooit laten vallen omdat ik gepest word, eens fan , altijd fan . ik draag th op mijn hart.

    Idd!! (H)_O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ook!

    Nagekeken,
    nagewezen.

    Duwen slaan schoppen

    Alles. Zoo irri!
    Maar Gewoon lekker je zelf blijven! Dat doe ik ook. Ze houden vast wel ooit op...


    everything, in time

    Me 2,
    maar ik word ook gepest omdat ik alto ben
    maar als ze irri doen negeer ik het gewoon,,
    moet je ook doen howrr,, houden ze vanzelf op,

    Grz.. Mee


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Me 2,
    maar ik word ook gepest omdat ik alto ben
    maar als ze irri doen negeer ik het gewoon,,
    moet je ook doen howrr,, houden ze vanzelf op,

    Grz.. Mee

    Ze houden niet altijd op,, maar het is wel de beste manier, maar wist je dat de pesters zelf juist onzeker zijn? Drm gaan ze anderen pesten ;)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.