• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    Ik keek om me heen. In de verte zag ik iemand liggen. 'Daar,' fluisterde ik. Ik sloop naar het gedaante toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Het lijkt op een mens." Ik bleef van een afstandje kijken. "Maar leeft het nog?"


    Your make-up is terrible

    Adam.
    Ik kreunde. Stomme benen, stom hoofd. Ik hoorde iets achter me bewegen. Het was hier niet veilig, ik moest hier weg, ik voelde het gewoon. Zachtjes probeerde ik mezelf om te rollen. Direct viel ik de hoop af. De grond was koud en hard. Lekker weer. Toen sperde ik mijn ogen open, daar stond iets, of iemand.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sarita Tricia Schneider
    'Ik ga dichterbij,' zei ik. Ik liep naar het gedaante. Het was een mens! Een jongen! Ik liep naar hem toen. Hij zag er gewond uit. 'Gaat het?' vroeg ik aan hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Het leeft nog!" Fluisterde ik. "En het is behoorlijk dom." Lachte ik toen het omrolde.


    Your make-up is terrible

    Adam.
    "Nee, het gaat niet," zei ik gemener dan dat ik bedoeld had. Ik zuchtte. "Ik kan niet eens op staan, dat is pas zielig." Ik keek omhoog, in de ogen van een meisje. Een gevoel van opluchting viel over me heen, er was dus wel iemand.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik liep naar Sarita. Het klonk als een jongensstem. "Je bent echt zielig." Lachte ik hem uit. "Wat heb je gedaan?"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Je kan hier niet blijven, te gevaarlijk,' zei Sarita. Ze dacht na. Toen keek ze naar Ann. 'We moeten hem overeind krijgen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    "Weet ik niet. Ik was hier gewoon opeens. Ik was aan het lopen en toen lag ik hier." Ik rolde met mijn ogen, alsof ik hier zo graag wilde liggen. Ik wilde gewoon terug naar huis.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik grinnikte nog even en richte me op Sarita. "Als we allebei aan een arm trekken, komt hij vast wel overeind."


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Oke. Pak mijn hand we trekken je over eind,' zei ik. Ik stak mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    Dankbaar nam ik de handen van het meisje aan. Ik wist niet hoe ze heette, die ander kende ik ook niet.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik stak mijn hand aan de andere kant van hem uit.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een vand de jongeren
    'Op drie trekken we!' riep ik. '1,2,3!' Ik sleurde de jongen overeind. Voordat hij viel ondersteunde ik hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Samen trokken we hem overeind. "Kan je blijven staan?" Vroeg ik.


    Your make-up is terrible