• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Het was doodstil en iedereen spitste haar oren. Niet dat ik iets hoorde, maar ik probeerde het wel.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider
    'Iemand roept om hulp,' zei ik. Ik pakte mijn pijl en boog. 'Kom we gaan kijken,' stelde ik voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik bleef zitten. "Misschien is het een hinderlaag."


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Ik keek naar de 2 meiden. Zei moesten het maar zeggen. Ik had hier nog geen ervaring mee.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:15 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Adam.
    Ik gromde, dit was hopeloos. Er was niemand, of er leek in ieder geval niemand te zijn. Zuchtend ging ik weer liggen en ik probeerde de pijn te vergeten door naar de sterren te kijken, maar ik kende de sterrenbeelden niet. Ik had ze nog nooit eerder gezien, terwijl ik normaal alles kon herkennen. God, het leek wel een andere dimensie.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:15 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sarita Tricia Schneider
    'Schaduwen praten niet zo met emotie en pijn,' zei ik. Iemand had hulp nodig, en snel!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alice May Moors, een van de jongeren

    "Wat gaan we nu doen?" Vroeg ik, niet wetend wie er nou gelijk had.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik stond dan ook op. "Okay, maar wel zonder een geluid te maken. Eerst polshoogte nemen." Besloot ik, in ieder geval voor mezelf.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Oke is goed,' zei Sarita. Ik klom de tunnel al uit.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:20 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik volgde haar, nog steeds onhandig. Volgens mij zou ik er nooit aan kunnen wennen. Ik verbleef liever boven de grond.


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors, een van de jongeren

    "Ik ga ook mee." Zei ik. Ik wist hoe het was daar om in je eentje te zijn. En als diegene daar er ook maar net zou zijn, dan had diegene echt hulp nodig. Ik liep ze achterna de grot uit en bleef dicht bij hun in de buurt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:22 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    Ik hield mijn pijl en boog gespannen. Ik had nog maar 5 pijlen. Binnen kort toch maar eens nieuwe jatten, kopen kon een mensen namelijk hier niet. Ik wenkte de andere en sloop naar het geluid toe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Ik liep snel, maar op mijn hoede achter de andere aan en keek steeds opzei.

    Ik ga eten, ik loop wel gewoon achter jullie aan zonder iets te zeggen ofzo. Maar na het eten doe ik weer mee!


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik sloop zo zacht mogelijk achter haar aan, iets wat ik gelukkig wel kon. Ondertussen keek ik om me heen.


    Your make-up is terrible

    Adam.
    Schichtig keek ik achter me. Ik hoorde iets, ik weet het zeker. Er leek iets te bewegen, maar ik kan me moeilijk concentreren.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.