• Serieus het is niet eens veel maar ik heb gewoon geen zin, Duits leren, wiskunde maken en Latijn leren en ik ben nu al de hele dag bezig met Duits omdat ik me niet kan concentreren.
    Wie heeft dit probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik, ik moet mijn portfolio verder afmaken. Straks mijn rol voor Frans nog instuderen en nog een hele hoop biologie leren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad en ik zeg elke vakantie weer: Na de vakantie ga ik echt mn huiswerk goed doen en goed leren!

    Ik na elke onvoeldoende(en dat zijn er veel) zeg ik het...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorenos schreef:
    (...)

    ken het... -_-

    Ja en ik moet me er nog steeds aanhouden. Het is echt onbegonnen werk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Dat is pas deprimerend.

    En nog geen klein beetje.
    Ik vind niets of niemand wie me kan helpen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja en ik moet me er nog steeds aanhouden. Het is echt onbegonnen werk.


    ik moet me er ook aan houden, lukt me alleen niet


    Ligt and Darkness are both very different..

    Genius schreef:
    Ik heb geen belangrijk huiswerk dus maak ik het ook niet (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    VIPpas schreef:
    (...)
    Ik na elke onvoeldoende(en dat zijn er veel) zeg ik het...

    Haha ik ook, maar nu lukt het me wel beter al lig ik meestal tot half 12 nog te leren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik moet me er ook aan houden, lukt me alleen niet

    Snap ik, het is ook moeilijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    En nog geen klein beetje.
    Ik vind niets of niemand wie me kan helpen.

    Mijn Frans is niet geweldig maar ik zou je best kunnen helpen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet nog ongeveer beginnen en ik heb kapot veel werk.
    Morgen herhaling test latijn van alle tijden in de conj. en ind.
    En dan ook nog fysica, massadichtheid.
    En dinsdag hebben we herhaling test wiskunde ongelijkheden, daar zou ik nu ook al aan moeten beginnen.
    En dan ook nog piano spelen.(cat)


    effort never betrays you

    Papercut schreef:
    (...)
    Snap ik, het is ook moeilijk.


    en nu heb ik setweek.... gelukkig kan ik best erg goed leren,,,,, alleen kan ik me er niet tot toe zetten.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Papercut schreef:
    (...)
    Haha ik ook, maar nu lukt het me wel beter al lig ik meestal tot half 12 nog te leren.


    Dat kan ik niet, want ik moet elke dag om 6 uur mijn bed uit, dus meestal leer ik in de bus


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    (...)
    Mijn Frans is niet geweldig maar ik zou je best kunnen helpen?

    In dat geval.
    Ik moet 5-10 minuten lang zeveren over een belspel.
    Ik heb al honder keer 'Allez' en 'Raconte' gezegd, die informatie van in het begin en de opdracht ... :/


    Has no one told you she's not breathing?

    Sorenos schreef:
    (...)

    en nu heb ik setweek.... gelukkig kan ik best erg goed leren,,,,, alleen kan ik me er niet tot toe zetten.

    Ik heb precies hetzelfde probleem en dan alles op het laatste moment doorlezen en dan freaken omdat je niet goed hebt geleerd en de rest wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    In dat geval.
    Ik moet 5-10 minuten lang zeveren over een belspel.
    Ik heb al honder keer 'Allez' en 'Raconte' gezegd, die informatie van in het begin en de opdracht ... :/

    Kan je er geen informatie over opzoeken op de Franse wikipedia of op Franse sites?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.