• Serieus het is niet eens veel maar ik heb gewoon geen zin, Duits leren, wiskunde maken en Latijn leren en ik ben nu al de hele dag bezig met Duits omdat ik me niet kan concentreren.
    Wie heeft dit probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken het gevoel! Vandaar dat ik mijn huiswerk ook zo vaak niet/maar half maak.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb deze week eng weinig.
    Em ja, huiswerk is kut.


    Food.

    Deze week valt het nog wel mee... Maar morgen word ik helemaal uitgekafferd voor het niet optijd inleveren van Techniek, het niet leren van Grieks, Wiskunde niet geleerd, morgen SO, LOL, ik ga d'r ook echt niets meer aan doen. Ik ben niet gek, dan ben ik tot twaalf uur nog bezig. Nee, Q is veel leuker(A)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik ook niet, heb een hekel aan huiswerk, vooral als het veel is XD


    The time when the eyelids close and the warmth fades, I am beside you..

    blurgh


    Ligt and Darkness are both very different..

    Morgen SO van ik weet niet hoeveel woordjes. In ieder geval, ik ken er 200 nederlands engels niet. En 200 engels nederlands. Afgerond :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb er geen zin in en ik doe het niet, ze kunnen de pleuris krijgen.
    Een beetje bakken vol met huiswerk opgeven terwijl we ook nog een onderzoek van 3 humanics-vakken af moeten hebben waarvan we 3 van de 5 lessen hebben gemist. Tot ik op een ochtend wakker word met 'mongool' op mijn voorhoofd, doe ik het gewoon niet. Dan meld ik me maar om 8 uur. Bleugh, ik word er zoooo chaggo van.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hier nog zoëen.


    ars moriendi

    Ik ben al 4 a 5 weken bezig met een project 6 tot 8 uur per dag, naast gewoon schoolwerk, dus je hebt weinig te klagen :)

    Funeral schreef:
    Dat heb ik ook. Ik moet nog best veel leren, maar het schiet voor geen meter op. Vooral omdat ik een talent heb om dingen uit te stellen.


    Hope goes lost but never dies.

    ik heb nu examens dus geen medelijden met jullie ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik, maar dan met leren (:
    Na 5 weken dag in dag uit leren, ben ik het toch wel serieus beu


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Seel schreef:
    ik heb nu examens dus geen medelijden met jullie ;)

    Haha, ik ook niet ;p
    Heb het wel serieus gehad. Tot wanneer nog?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    (...)
    Haha, ik ook niet ;p
    Heb het wel serieus gehad. Tot wanneer nog?
    tot donderdag en dan eindelijk vakantie!!! ik verlang echt , ik zit al van 20 december binnen.. DAT is pas hel!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)tot donderdag en dan eindelijk vakantie!!! ik verlang echt , ik zit al van 20 december binnen.. DAT is pas hel!

    Ik heb nog tot en met zaterdag, bah! Deze namiddag mijn voorlaatste en ik zie het echt niet zitten :')
    Ik van 27 en echt, ik ben het beuuuuu! En dan maar 1 weekje vakantie ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right