• Serieus het is niet eens veel maar ik heb gewoon geen zin, Duits leren, wiskunde maken en Latijn leren en ik ben nu al de hele dag bezig met Duits omdat ik me niet kan concentreren.
    Wie heeft dit probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hoef dit weekend niks te doen! Hehe iemand jaloers?


    Don't dream your life, but live your dream!

    ja....

    en dan freaken net zo lang de cijfers binnen zijn,

    en dan voelen alsof je naar de guillotine wordt geleidt


    Ligt and Darkness are both very different..

    VIPpas schreef:
    (...)

    Dat kan ik niet, want ik moet elke dag om 6 uur mijn bed uit, dus meestal leer ik in de bus

    Ik 20 minuten later en ik kan het eigenlijk ook niet aan maarja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Funeral schreef:
    Dat heb ik ook. Ik moet nog best veel leren, maar het schiet voor geen meter op. Vooral omdat ik een talent heb om dingen uit te stellen.


    Ik heb dat talent ook. ^^


    Leven is iets wat je moet doen als je niet kunt slapen.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik 20 minuten later en ik kan het eigenlijk ook niet aan maarja.


    Ik leer in de bus en ik maak huiswerk in de bus maar met de talen dan leer ik het allemaal maar dan krijg ik het blad voor me en dan denk ik: heb ik dit ooit gehad?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorenos schreef:
    ja....

    en dan freaken net zo lang de cijfers binnen zijn,

    en dan voelen alsof je naar de guillotine wordt geleidt

    Ja inderdaad en dan heb je uiteindelijk gewoon een 6 of 7 of zelfs hoger. Of een 3 :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik leer in de bus en ik maak huiswerk in de bus maar met de talen dan leer ik het allemaal maar dan krijg ik het blad voor me en dan denk ik: heb ik dit ooit gehad?

    Ooh dat komt me bekend voor naja met Frans dan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik begin dadelijk met maken en leren. : (


    <3

    Papercut schreef:
    (...)
    Ooh dat komt me bekend voor naja met Frans dan.


    Frans en Engels. Duits heb ik net opgehaald doordat ik een 10 en een 7,3 haalde voor mijn So's en een 6,6 en een 8,8 haalde voor mijn pw's


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja inderdaad en dan heb je uiteindelijk gewoon een 6 of 7 of zelfs hoger. Of een 3 :Y)


    in mijn geval waren de cijfers niet geweldig....


    Ligt and Darkness are both very different..

    VIPpas schreef:
    (...)

    Frans en Engels. Duits heb ik net opgehaald doordat ik een 10 en een 7,3 haalde voor mijn So's en een 6,6 en een 8,8 haalde voor mijn pw's

    Ooh nou beter dat Duits is opgehaald.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sorenos schreef:
    (...)

    in mijn geval waren de cijfers niet geweldig....

    Dat is minder dan..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik moet natuurkunde leren, maar ik weet toch al dat ik een onvoldoende haal, dus daar heb ik ook geen zin in.


    Even a white rose has a black shadow.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ooh nou beter dat Duits is opgehaald.


    Ja, nu alleen nog maar: Bio (ik leerde er echt niet voor dus mijn schuld) Geschiedenis(hetzelfde als Bio ik begon in de pauze met leren) en frans en engels maar dat kom omdat ik vroeger spraakstoornis gehad heb. Maar bij frans en Engels krijg ik nu extra hulp


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ja, nu alleen nog maar: Bio (ik leerde er echt niet voor dus mijn schuld) Geschiedenis(hetzelfde als Bio ik begon in de pauze met leren) en frans en engels maar dat kom omdat ik vroeger spraakstoornis gehad heb. Maar bij frans en Engels krijg ik nu extra hulp

    Bio is ook vet veel altijd om te leren, ik ben zo blij dat ik dat niet meer heb. Geschiedenis is goed je opdrachten maken en opletten in de les het halve werk en gelukkig krijg je met Engels en Frans extra hulp.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.