• Serieus het is niet eens veel maar ik heb gewoon geen zin, Duits leren, wiskunde maken en Latijn leren en ik ben nu al de hele dag bezig met Duits omdat ik me niet kan concentreren.
    Wie heeft dit probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    economie is veel.........


    Ligt and Darkness are both very different..

    Papercut schreef:
    (...)
    Bio is ook vet veel altijd om te leren, ik ben zo blij dat ik dat niet meer heb. Geschiedenis is goed je opdrachten maken en opletten in de les het halve werk en gelukkig krijg je met Engels en Frans extra hulp.


    Geschiedenis en Frans laat ik bijde vallen zodra ik het kan. Bij Bio ligt het eraan wat we hebben, want over spieren en het geraamte vind ik intersant want dat heb ik nodig voor de sport, over schimmels en zo boeit het me niet. En engels is het probleem dat ik het niet kan schrijven, want ik kan wel engelse boeken lezen en engelse films zonder ondertitteling kijken en begrijpen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet ook nog Wiskunde, en Aardrijkskunde maken ;s
    En eigenlijk ook nog leren voor so. ;s,

    Sorenos schreef:
    economie is veel.........

    Dat hoor ik vaker ja en toch wil ik het profiel Economie & Maatschappij gaan doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    VIPpas schreef:
    (...)

    Geschiedenis en Frans laat ik bijde vallen zodra ik het kan. Bij Bio ligt het eraan wat we hebben, want over spieren en het geraamte vind ik intersant want dat heb ik nodig voor de sport, over schimmels en zo boeit het me niet. En engels is het probleem dat ik het niet kan schrijven, want ik kan wel engelse boeken lezen en engelse films zonder ondertitteling kijken en begrijpen

    Ja Frans laten vallen doen veel, ga ik volgend jaar ook doen. Uhu snap ik Bio ligt het aan het onderwerp, alle jongens in mijn klas haalden op biologie slechte cijfers totdat we het onderwerp seksuele voorlichting hadden, ze hadden allemaal een 10. Uhu naja gewoon veel oefenen dan lukt het vats vanzelf wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet geschiedenis leren .____.
    En ik heb geen zin.
    Fuck de eerste wereldoorlog, tweede wereldoorlog en Jodenvervolging 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Ik moet geschiedenis leren .____.
    En ik heb geen zin.
    Fuck de eerste wereldoorlog, tweede wereldoorlog en Jodenvervolging 8D

    Dat is juist interessant, dat zijn de enige hoofdstukken die ik heb geleerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Ik heb geen belangrijk huiswerk dus maak ik het ook niet (krul)


    Ooh, zo denk ik ook altijd!
    Jammer alleen dat ik niks belangrijk vind x]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Speaker schreef:
    Ik moet geschiedenis leren .____.
    En ik heb geen zin.
    Fuck de eerste wereldoorlog, tweede wereldoorlog en Jodenvervolging 8D


    Nee, 'De Middeleeuwen' is leuk =_=


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Papercut schreef:
    (...)
    Dat is juist interessant, dat zijn de enige hoofdstukken die ik heb geleerd.


    Vind je? Ik word altijd ziek van al die oorlogen. Volgende hoofdstuk is Koude Oorlog! Nou. Heb er zin in -kuch- (cat)
    Ik heb een goed idee!
    Als jij nou volgende week dat proefwerk voor mij maakt (A)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xBrownie schreef:
    (...)

    Nee, 'De Middeleeuwen' is leuk =_=


    Ja, dat vind ik dan weer een stuk interessanter, haha (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik dan weer een stuk interessanter, haha (:


    Ja, echt? O.o
    Ruilen?:Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    middeleeuwen is leeeeuuuk! :D


    ik moet alles kennen over het ontstaan van politiek hier in nederland enzo -.- met de gouden eeuwe enzo -.-


    Ligt and Darkness are both very different..

    xBrownie schreef:
    (...)

    Ja, echt? O.o
    Ruilen?:Y)


    Ja, lol :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen