• Serieus het is niet eens veel maar ik heb gewoon geen zin, Duits leren, wiskunde maken en Latijn leren en ik ben nu al de hele dag bezig met Duits omdat ik me niet kan concentreren.
    Wie heeft dit probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Speaker schreef:
    (...)

    Vind je? Ik word altijd ziek van al die oorlogen. Volgende hoofdstuk is Koude Oorlog! Nou. Heb er zin in -kuch- (cat)
    Ik heb een goed idee!
    Als jij nou volgende week dat proefwerk voor mij maakt (A)

    Is goed, jammer genoeg heb ik de middeleeuwen vorig jaar al gehad en dat vind ik zo kut hè, ik ben die leesen 3 keer in slaap gevallen, maar dat komt omdat mijn leraar van vorig jaar ookal sinds de middeleeuwen geschiedenis gaf. Echt vreselijk, oorlogen zijn interessant.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sorenos schreef:
    middeleeuwen is leeeeuuuk! :D


    ik moet alles kennen over het ontstaan van politiek hier in nederland enzo -.- met de gouden eeuwe enzo -.-

    Alles is beter den de middeleeuwen of de Romeinse tijd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga maar even wat lezen.... en dan echt leren....


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    ik ga maar even wat lezen.... en dan echt leren....

    Succes, ik ken net mn Duitse woorden nu de zinnen nog en dan Wiskunde en Latijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh, ik ken het.
    Ik heb maandag en dinsdag nog toetsweek, en dus nog 4 toetsen, dus ik zou vandaag gaan leren. Maar heb de hele dag nog niets gedaan, haha. (:

    Mosseljongen schreef:
    Oh, ik ken het.
    Ik heb maandag en dinsdag nog toetsweek, en dus nog 4 toetsen, dus ik zou vandaag gaan leren. Maar heb de hele dag nog niets gedaan, haha. (:

    Ooh slecht!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb Latijn uiteindelijk niet meer geleerd en die vent viel ook uit bleek vanmorgen. Haha, vind ik echt niet erg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zo voel ik me dus altijd...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    pff.. ik moet nog frans en latijn :(

    Ik. Aangezien ik toetsweek heb :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    wie niet?
    ik heb altijd van:
    laat ik nu maar eens écht gaan leren
    *even later* Heeee een computer!!!
    Heeee een meel van Q
    Heeee ik moet vandaag nog een hoofdstuk activeren, anders worden mijn abo's boos! xD
    Heeeeeee een meel van hyves
    heeeee mijn beste vriendin heeft me gekrabbeld, ff antwoorden

    *veel later*
    Heeeeee ik moest nog huiswerk maken -.-


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb ook geen zin meer =(. Stomme labo's!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    economie suckte


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik heb ook geen zin, maar ik heb morgen ook geen huiswerk, ghehe (;


    Me so good.

    Och ja. Zes weken lang.


    No growth of the heart is ever a waste