• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @ ThatStory: Gaat nog leuk worden als jouw personage die gave moet gebruiken tegen Odile :']

    Odile - Slechte vampier.

    Niet te geloven. Het lijkt wel een hond met de staart tussen de benen. Of beter: Kazinsky die me smeekte hem te laten leven. Ik zou hem met een triomfantelijke blik moeten aankijken, maar in plaats daarvan kijk ik hem buitengewoon neutraal aan.
    'Ik denk dat je het niet snapt Lewis. Ik heb lang geleden het vertrouwen geschaad en ik weet dat het nooit meer zal helen. Ik weet hoe jij en iedereen hier tegen me aan kijkt. En wat ze zien is wat ze geloven. Ik ben bang dat mijn goede kant niet bestaat.' Ik zeg het op een manier die er treuriger uit komt dan de bedoeling is. Maar ik meen er elk woord van. Vervolgens bemoeit ook Faith zich met het gesprek. 'Dat weet ik, eerlijk delen we alles,' zeg ik er sarcastisch achteraan. Nu laat ook Savoy van zich horen.
    'Ach, wil je haar voor jezelf hebben? Het is slikken of stikken,' zeg ik fel.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Odile.." zeg ik zacht. "Kom.. We kunnen toch naar het bos?" Ik bijt op mijn lip. Ik wil niet dat ze nog iemand uit het huis vermoordt.

    Savoy
    "Je bent gewoon te zwak om je eigen eten te vangen." Ik rol met mijn ogen. "Je kan het niet hebben dat ik haar eerder ving dan jij."

    'Lieg niet,' Hij keek haar nog steeds strak aan. 'Lieg. Niet. Je hebt dat nieuwe meisje ook geholpen. Je hebt haar geadopteerd toen ze niemand had. Lieg niet,' vervolgde hij, nu harder en dwingender sprekend. Hij nam een schuchtere stap dichter bij, alsof hij op een mijnenveld stapte waar hij elk moment aan flarden gescheurd kon worden. Man, dit zou veel makkelijker zijn als hij zijn ouwe M1 nog had. 3 kogels zou genoeg zijn om ze even te verlammen en haar weg te kapen. 'Je kan een goed mens zijn. Voor eens minder beest dan anders.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    ' Maar moet je haar dan niet redden? ' murmelde hij nu een beetje van streek. ' Je moet naar haar toe gaan! ' Met dringende oogjes keek hij haar aan.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik schudde koppig mijn hoofd en keek 'm aan. ,,Yue en Lew zijn er, jij moet ook beschermd worden.'' zei ik vastbesloten en wierp een blik op buiten. ,,Ik kan jou niet alleen laten, te veel risico.''

    Faith - Slechte Vampier.
    Geïnteresseerd luisterde ik naar het gesprek tussen Lew en Odile. Mm, Odile en een goede kant? Dat zou best eens kunnen.. Wat Savoy zei tegen odile maakte me aan het grijnen, verder hield ik me even afstandig en besloot ik toe te kijken.

    Dewi - Mens.
    Ik voelde me vreselijk machteloos, correctie, ik wás machteloos. Ik kon niks anders dan zitten toekijken en hopen op een goede afloop, mijn polsen waren al pijnlijk rood en beschadigt van mijn poging om mijn handen los te wurmen, meer kon ik niet doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Pfh. ' murmelde hij en keek haar aan. ' Al die vampiers zijn nu daar.. ' Heel even keek hij ook uit het raam naar buiten. ' En en ik red me heus wel.. '

    Grace.

    Half uitgeput kwam ik eindelijk aan bij een hek. Hoopvol duwde ik het open en liep het verwilderde terrein op, was dit de juiste plaats? Ik keek snel even om mee heen, op de hoede voor het geen dat er in het grote huis op me stond te wachten.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 21:27 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    ,,je snapt het niet, als er ook maar 1 verkeerd persoon ruikt dat jij alleen bent betekend dta je dood.'' Pltos werd mijn aandacht getrokken door een onbekende geur, ik stond op en liep naar het raam waar ik net een onbekend persoon het terrein op zag komen. Ik duwde het raam op een kiertje en rook al gauw dta het een vampier was. Gauw deed ik een gebedje en hoopte ik dat het er 1 was die aan onze kant stond, anders hadden we gróte problemen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Geïnteresseerd luisterde ik naar het gesprek tussen Lew en Odile. Mm, Odile en een goede kant? Dat zou best eens kunnen.. Wat Savoy zei tegen odile maakte me aan het grijnen, verder hield ik me even afstandig en besloot ik toe te kijken.

    Dewi - Mens.
    Ik voelde me vreselijk machteloos, correctie, ik wás machteloos. Ik kon niks anders dan zitten toekijken en hopen op een goede afloop, mijn polsen waren al pijnlijk rood en beschadigt van mijn poging om mijn handen los te wurmen, meer kon ik niet doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' En kun je ze ook niet misleiden met mijn bloed. ' murmelde hij en keek haar aan. ' Zodat er wat minder vampiertjes zijn bij Dewi. ' Er moest toch een oplossing zijn voor dit iets.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik drazaide me om en keek hem aan. Een paar seconden dacht ik na, wat nou als ze allemaal kwamen? Dan had ik een probleem.. Aan de andere kant zou het kunnen werken. Geïrriteerd betik op mijn onderlip en schudde toen mijn hoofd. ,,Dat betekend dat ik jou ook in gevaar rbeng, dat kan ik niet doen.''

    Faith - Slechte Vampier.
    Geïnteresseerd luisterde ik naar het gesprek tussen Lew en Odile. Mm, Odile en een goede kant? Dat zou best eens kunnen.. Wat Savoy zei tegen odile maakte me aan het grijnen, verder hield ik me even afstandig en besloot ik toe te kijken.

    Dewi - Mens.
    Ik voelde me vreselijk machteloos, correctie, ik wás machteloos. Ik kon niks anders dan zitten toekijken en hopen op een goede afloop, mijn polsen waren al pijnlijk rood en beschadigt van mijn poging om mijn handen los te wurmen, meer kon ik niet doen. Opeens viel mijn oog op een ems dat op de gornd lag, waarschijnlijk had een van hun het laten vallen. Voorzichtig stak ik mijn been uit, legde mijn voet op het mes en schoof het voorzichtig mijn kant op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Das dan lekker pech hebben voor mij. ' mompelde hij. ' Ik sterf hier toch, dus wat heb ik te verliezen.. ' Heel even keek hij naar Elif en glimlachde scheefjes. ' En het zou erger zijn als Dewi dood gaat terwijl ze nog niet wil.. '

    Grace.

    Nieuwsgierig bleef ik staan voor het huis en klopte voorzichtig aan. Meteen schoten er vragen in mijn hoord, zouden ze open doen? Zouden er uberhaupt wel vampiers zijn?


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kijk naar Savoy die me neerbuigend aankijkt.
    'Ik. Te zwak.' Ik trek een grijns. 'Hopelijk geloof je het zelf.' Ondertussen is ook Yue bij het gezelschap gekomen. 'Jij weet net zo goed als ik dat ik prima in staat ben te doden.'
    Ineens hoor ik Lew praten die dichter op ons af loopt. Ik kijk hem aan met een grote frons op mijn gezicht. Zijn ogen staan fel, vastberaden van wat hij gaat zeggen. Als hij zegt dat ik lieg kan ik niet ontkennen dat het me ontroert, op een vreemde manier. Ik zet een paar stappen naar achteren en ik weet even niet wat te doen. Het voelt alsof de situatie zich meester van me maakt en ik zit als genageld aan de grond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Alsjeblieft Odile.. Laat haar nou met rust." smeek ik haar. Ik heb geen zin in meer problemen, vooral niet voor Odile. "Laten we gewoon naar het bos gaan."

    Savoy
    "Als je sterk genoeg was had je mijn eten niet zo af hoeven te pakken." Het mensen meisje zit nog steeds vastgebonden in een hoekje. Haar geur is haast te sterk.

    Grace.

    Niemand deed open dus ik besloot zelf maar eens te gaan kijken wat de grote houten deur verborg. 'Hallo!' Riep ik toen ik me in de hal bevond.

    _________________________

    Sorry voor mijn korte stukjes, ik heb nog niet zoveel om te schrijven.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 22:17 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name