• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Ik kijk het meisje met open mond aan. "Wacht even, Fjodor Iljitsj Kharkov? wat moet jij met zo'n vampier. Oh meisje, hij heeft je toch niet betoverd he!? Ik help je wel oké?". Ik sta op het punt om de spreuk uit te spreken die de betovering van een vampier ongedaan maakt, als ik in mijn ooghoek Allison samen met Fjodor uit een van de VIPkamers zie lopen. "Als we het over de duivel hebben" zeg ik glimlachend en maak een gebaar naar de twee vampiers.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Met een ruk draai ik me om en kijk recht in Allisons ogen. Shit!
    'Ik werd aangevallen,' begin ik met mijn gewone kalme stem om de chaos in mijn hoofd te verbergen. Ik moet zeggen, dat gaat me altijd redelijk goed af. En wat ik net zei is in elk geval de halve waarheid. 'Die rotheks is weer bezig geweest met haar spreukenboekje,' sis ik. 'Ik denk dat ik maar ga,' zeg ik dan. En ineens dringt het tot me door dat het nog dag is. Verdomme, waar heb ik m'n kop zitten?! Als ik dit kamertje uit wil moet ik langs de grote zaal, en daar zit Milla. Jezus, hoe heb ik mezelf ooit in deze penarie kunnen werken? Mijn ogen flitsen de omgeving door, op zoek naar een oplossing. Er schiet me niks te binnen. Ik heb mezelf echt flink genaaid.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik begin hard te lachen en kan niet meer stoppen. 'Fjodor, een vampier? Laat me niet lachen,' grinnikt ik. 'Ik weet niet wie jij bent, maar Fjodor is zeker geen vampier. Hij heeft 's nachts bij mij geslapen, slapen dus, wat vampiers niet doen in het donker. En hij heeft 's ochtends met mij in de tuin gezeten. Ja, misschien heeft hij mij betoverd. Maar zeker niet op die manier hoe jij denkt. Wat ben jij eigenlijk? Zomaar mensen beschuldigen en daarna rare handgebaren maken alsof je gaat toveren.' Het irriteert me echt dat ze zo over Fjodor praat, dat pik ik niet. Hij is geen vampier en dat weet ik zeker. Anders had hij me allang vermoord.


    everything, in time

    -

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:14 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Allison - vamp

    -

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:53 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik heb geen keus. Ik moet glashard gaan ontkennen. Doen alsof ik achterlijk ben en door blijven liegen. Dat is de beste keuze. Ik zie dat er iemand tegenover Milla zit. Die ellendige heks, grom ik ingehouden. Ik zou haar zo graag een paar flinke klappen willen verkopen, maar als ik mijn gezicht wil redden moet ik me inhouden. Die kus was al erg genoeg. Ik weet dat het niet mag, maar ik verlang zo diep naar meer. Het lijkt of haar bloed ineens bijzaak is geworden. Hetgene waar ik al meer dan honderd jaar op jaag is van secundair belang geworden in een nacht.
    'Hallo,' glimlach ik schijnheilig maar overtuigend naar zowel Milla als Romy. Ik dank god op mijn knieen dat ik zo'n verdomd goed acteertalent ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    wacht, zal ik mijn stukje er maar even tussendoor weghalen, dan blijf het verhaal leuker hahah :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Ik spring gelijk op, Fjodor? Waar? Ik zie hem, hij staat met zijn rug naar mij toe. Ik had verwacht dat ik blij zou zijn als ik hem zag, maar nu ik hem werkelijk zie word ik boos of zeg maar gerust, woedend. Ik ren op hem af en geef hem een harde duw van achter. Tenminste, dat ben ik van plan, maar omdat hij zich net omdraait en wat zegt raak ik hem van voren. Het maakt me niet uit wat hij zei, eigenlijk.
    'Jij ging zomaar weg! Hoe kon je! Ik heb de hele stad af naar je gezocht en jij laat geen enkel facking teken achter! Egoïst!' Ik meen het eigenlijk helemaal niet wat ik zei, het floept er gewoon allemaal uit, maar ik heb het niet door. Ik kan mezelf niet meer stoppen en de tranen staan in mijn ogen. Ik vraag me af of ze van woede of verdriet zijn.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:03 ]


    everything, in time

    Damn, nu reageert iedereen verkeerd XD
    ik laat mijn stukje wel even weg xx


    Trust me. I'm the doctor

    haha ja, die conclusie trok ik ook al :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb het ietsjes aangepast, als het goed is moet het zo wel kunnen? Al iets meer dan.:'D


    everything, in time

    Allison vampier

    Verbaasd kijk ik opzij, het mensenmeisje van daarnet staat woedend tegen Fjodor te schreeuwen. Naja, zijn eigen schuld. Normaal zou ik mijn schouders opgehaald hebben en naar buiten zijn gelopen. Maar aangezien het nogal zonnig is lijkt me dat geen goed idee. 'Chill dude, hij heeft vast wel een reden' terwijl ik dat zei keek ik Fjodor aan. Hij mag inderdaad wel een goede reden hebben om een mensenmeisje in leven te laten. Ik zal haar nu niet meer opzuigen, hij zal het doen. En als het moet zorg ik er zelf wel voor....


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Vanuit het niets krijg ik een harde duw van achteren. Die is echt kwaad en daar heeft ze reden toe. Eerst peer ik 'm en dan dauw ik een mes op haar keel.
    'S-sorry.' Ik stotter bijna nooit, maar als het zo ver is ben ik wel flink de draad kwijt. Ik slik en besluit Allison en Romy compleet te negeren. 'Het spijt me. Van alles wat ik heb gedaan. Ik heb wat gedaan wat ik niet mocht doen. Ik was bang dat je de politie zou bellen omdat ik dingen nogal.. overhaast deed. Ik had dat niet moeten doen. En het spijt me. Ook hiervoor trouwens.' En ik zwaai even slap met mijn mes, waarna ik het weer in mijn zak steek. Elk ander zou me nu verdenken van verkrachting of iets in die aard en ik besef ook dat mijn zinnen ongelofelijk wazig klinken. Ondanks haar kwade gezicht blijf ik haar prachtig vinden met los haar. Ik kan het niet laten om even naar de inkijk van haar jurk te staren. Ik mag dan wel een vampier zijn, bovenal ben ik een man die ook wat voor het oog wil.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik schrik wel degelijk als hij een mes op mijn keel zet en de kracht waarmee hij me vastgrijpt doet pijn, maar ik blijf me stoer voordoen. Terwijl ik luister naar zijn woorden blijf ik hem met een strak gezicht aankijken. Ik heb geen idee wat ik moet doen, hem geloven, of zijn het maar stomme smoesjes? Ik kijk van Allison naar Romy terug naar Fjodor. Hij is klaar met praten en stopt het mes terug in zijn zak, maar dat hij het nog steeds bij zich draagt, geeft me geen fijn gevoel.
    'Het is al goed,' zeg ik nog steeds met een kwaad gezicht. Nog een keer kijk ik de kring rond.
    'Maar ik wil nu wel weten wat hier aan de hand is.' Ik wijs naar Allison en Romy. 'De een is een vampier en de ander.. ik heb geen idee. Maar ze is niet normaal. En zij zegt, dat jij een vampier bent. Leg mij dat eens uit?' Dwing ik hem en ik kijk hem recht in zijn ogen aan. Dit is veel te veel voor mij op een avond en nu ik hem aankijk, voel ik de spanning door mijn lijf lopen, maar mijn hoofd is moe.


    everything, in time

    Allison vampier

    Na de woorden van Milla pak ik Romy mee en trek haar mee naar het hokje waar ik en Fjodor net vandaan kwamen. Ik gooi haar op de bank neer en ga met kille ogen voor haar staan 'Wát heb jij dat meisje verteld?' ik zucht 'Wie heb jij verteld wat ik ben! En heb jij dan ook verteld wat jij bent!" woedend sla ik boos op het lege plekje naast haar. Ik wil verdomme niet dat mijn slachtoffers van tevoren al weg zijn. Ik wil niet dat ze in hun broek schijten van angst. 'Jij gaat nu even naar mij luisteren meisje, wat heb jij gezegd!"


    Trust me. I'm the doctor