• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kijk haar aan. In een wereld waar ik niet eerlijk tegenover anderen ben is het van essentieel belang dat ik op z'n minst eerlijk tegen mezelf kan zijn. Het doet me zeer als ik haar zo verward zie kijken. Ze snapt er niks van. Het huilen staat haar nader dan het lachen en ik ben daar de oorzaak van. Toch is het niet voldoende om mijn dekmantel op te geven.
    'Het zijn leugens,' zeg ik strak. 'Ik ben net zo menselijk als jij. Ze heeft vast te veel alcohol op. Of wat anders. Iedereen weet hoe de drugshandel hier circuleert. Luister, ik snap dat je me niet weer wil zien en daar heb je reden toe. Dit.. dit mes.. ik heb het standaard bij me. Geloof me als ik zeg dat ik je geen kwaad wilde doen.' Het is de halve waarheid. Aanvankelijk wilde ik haar nek doorbijten maar ik besloot haar te sparen. Als ik haar echt wilde doden had ik het allang kunnen doen. Ik had tientallen kansen. Maar ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen. Het lijkt erop dat dit koude hart toch nog ergens warmte kent. Liefde en verlangen. Maar ik vrees dat ik mijn kansen zojuist heb verspeeld. Ik moet er maar aan wennen. Een relatie met een sterveling - hoe mooi en volmaakt ze ook is - is volstrekt onacceptabel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks.

    Ik kijk Allison glimlachend aan. "Serieus, weet je het zeker dat je zo tegen mij gaat praten. Allison, ik ben een heks, denk na, je kan het nooit van mij winnen". Ik kijk haar glimlachend aan, terwijl ik me concentreer op haar hoofd. Na een paar seconde laat ze zich kreunend op de grond vallen en grijpt, met een gezicht vertrokken van de pijn, naar haar hoofd en smeekt ze me om het te laten stoppen. "Geloof me ik ben de vervelendste niet, maar ik blijf voor de menselijke inwoners van Bon Temps vechten tot ik mijn laatste beetje adem uit puf. Dus, vertel me nu maar eens wat Fjodor met dat meisje van plan is, dan zorg ik ervoor dat niemand er achterkomt dat jij een vampier bent, voorzover dat nog niet duidelijk is".

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:41 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Ik blijf hem aankijken als hij alles uitlegt en doe mijn best om niet te huilen, maar kan mezelf niet meer tegenhouden. De eerste tranen veeg ik weg, maar ze komen te snel en ik kan het niet meer bijhouden, dus geef ik het wegvegen maar op. Het is ook allemaal zo veel en zo toevallig. Hij kan niet tegen ligt, is bleek en voelt koud aan. Dan wordt hij uitgemaakt voor vampier. Het klinkt zo logisch, maar ook niet. De dingen die wij samen hebben gedaan in die twee dagen zeggen al genoeg, anders was ik nu al dood.
    'I-ik ben zo bang,' stamel ik. Ik wil zo graag weglopen en dit alles gewoon achter me laten, maar ik kan het niet. Ik kan hier niet weglopen zonder hem. Het is alleen, zodra ik vragen over hem stel gaat zijn gezicht zo strak staan. Hij praat niet graag over zichzelf, maar ik wil meer over hem te weten komen. Het liefst zou ik willen dat hij me gewoon in zijn armen zou nemen, zou zeggen dat alles goed was en dat hij me naar huis zou brengen, maar dat doet hij nu vast niet meer. Het is verpest.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:38 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Een steek door m'n hart die zelfs voor een onsterfelijke zeer doet. Ik sta een aantal seconden verstard voor me uit te kijken. Dan scheld ik mezelf voor de zoveelste keer uit en ruk me uit mijn zelfmedelijden.
    'Het is goed,' fluister ik. Ik kniel bij haar stoel neer en sla mijn armen om haar middel heen. In een ooghoek zie ik dat Allison en Romy in een ruzie verwikkeld zijn. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het inmiddels zeven uur is. De tijd dat de zon onder gaat. 'Het spijt me van die kus,' zeg ik weer op fluistertoon. 'Ik wilde je geen pijn doen.' Dan sta ik op en reik mijn hand uit. 'Zullen we gaan?' De ruzie tussen die twee is een perfect moment om er tussen uit te piepen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan ik gewoon inspringen?
    Deze RPG lijkt me superleuk :)

    Milla - Mens.

    Zijn armen om mij heen voelen geweldig. Ik snik een paar keer en dwing mezelf te stoppen met huilen, het heeft toch geen zin. Ik luister naar wat hij zegt en neem zijn hand aan als hij die naar mij uitrekt. Zijn koude hand sluit om de mijne en het voelt weer helemaal kloppend, zo hoort het. Ik loop met hem mee en laat me door hem door de massa mensen, vampiers en andere wezens leiden. Ik hoop vurig dat ik die Allison en Romy nooit meer hoef te zien, al helemaal niet omdat Allison een vampier is, maar ze bezorgen me beide de rillingen.
    Als er een tijdje niet gesproken is begin ik weer.
    'Je hoeft geen sorry te zeggen voor die kus, het deed geen pijn. Ik vond hem fijn,' zeg ik zonder hem aan te kijken, omdat ik dat natuurlijk niet durf.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 21:00 ]


    everything, in time

    Vluuv schreef:
    Kan ik gewoon inspringen?
    Deze RPG lijkt me superleuk :)


    Ja natuurlijk! Je moet even het formulier invullen en dan zal ik je proberen een samenvatting te sturen, oké?(:


    everything, in time

    Allison

    Krijsend grijp ik naar mijn hoofd 'Ik heb geen flauw idee' fluister ik. Opeens houd de pijn op 'Jij zal er nog van lusten mevrouwtje' ik geef haar een stomp in haar buik en ren vliegensvlug het cafétje uit. Ik ren zo snel als mijn voeten mij kunnen dragen, ik weet niet tot hoever haar krachten werken dus kan ik maar beter zo snel mogelijk wegrennen, maar op de een of andere manier begint mijn hoofd weer te branden, ik grijp er opnieuw naar en probeer niet te gaan gillen van de pijn. Ik laat me op de grond vallen om de pijn toch nog een beetje aan te kunnen, terwijl ik me zo laat vallen voel ik de aanwezigheid van haar 'Alstublieft, stop' smeek ik haar...


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Abrupt stop ik met lopen en knipper een paar keer met mijn ogen van oprechte verbazing. 'Wat?' vraag ik. 'Je vond het.. prettig?' Ik kijk haar nu rechtstreeks aan.
    'Dus ik vluchtte voor niks,' zeg ik daarna spottend, meer op mezelf gericht. 'Al die paniek was voor niks.' Nu glimlach ik naar haar. De gedachte dat ik non-stop met een mes op zak loopt ligt haar vast niet lekker, maar ik besluit er niks meer over te zeggen. 'Het spijt me dat ik je aanviel. Ik dacht dat je iemand anders was. Iemand die me kwaad wilde doen. Het is gevaarlijk om hier als mens te leven. Daarom ben ik altijd voorbereid.' Als we naar buiten lopen zie ik de goudoranje rand van de zon die ondergaat aan de horizon. Ik kan wel juichen van blijdschap. Ik sla een arm om haar heen als we weer richting haar huis lopen. Dan valt me op dat haar armen onder de kippenvel zitten, wat me niks verbaast aangezien de temperatuur al flink gedaald is. Ze heeft alleen dat jurkje aan. 'Heb je het koud?' vraag ik bezorgd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik lach omdat hij er zo op reageert, technisch gezien is hij inderdaad voor niets gevlucht, ik reageerde overdreven.
    'Maak je niet druk, ik moet juist sorry zeggen dat ik zo tegen je uitviel. Bovendien heb je gelijk, het is gevaarlijk,' toch ben ik nog niet helemaal blij met het feit dat hij dat mes eeuwig bij zich draagt. Ik mag wel oppassen. Hij legt zijn arm om me heen en vraagt of ik het koud heb, deze keer leg ik mijn arm meteen rond zijn middel en schud mijn hoofd.
    'Nee, het gaat wel,' lieg ik, het is inderdaad erg koud nu.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Heel kort strijk ik langs haar arm, waarvan de huid zo koud aanvoelt als die van een vampier. Dit is niet goed. Als mensen lang genoeg aan deze temperatuur blootgesteld worden raken ze verkouden of erger.
    'Wacht, laat mij maar.' Ik knoop mijn blouse los en leg die om haar schouders. Gelukkig heb ik nog een zwart shirt aan. 'Ik hoop dat het niet stinkt, ik heb vanochtend niet gedoucht,' glimlach ik. Als het goed is moet het ruiken naar een mengsel van parfum en mijn eigen lichaamsgeur, maar ik weet niet of zij het zal merken. We komen weer aan bij haar straat. Inmiddels is de lucht zwart geworden en fonkelen er talloze sterren aan de hemel. Al met al geeft het een romantisch gezicht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke.. Ik heb drie personages bedacht XD
    Beetje veel, maar het lukt me vast wel (A)
    Ik heb trouwens alles al gelezen, dus een samenvatting is niet nodig :$

    Personage: Mens
    Volledige naam: Pearl Maria Amesbury
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: http://albert-smirnov.deviantart.com/art/Portrait-94297328?q=boost%3Apopular%20portrait&qo=18
    Goed/Slecht: Goed
    Verslaafd aan V: -
    Werk: Vampierjager >8D
    Wel/niet voor vampierrechten: Nee, ze moeten allemaal dood >8D

    Personage: Zeemeermin (Verandert alleen als ze water aanraakt)(Wat dus niet zo handig is)
    Volledige naam: Naira
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?q=portrait&order=9&offset=144#/d2zqpqn
    Goed/Slecht: Goed
    Verslaafd aan V: -
    Werk: Ze laat als vrijwilligster de honden van het asiel uit
    Wel/niet voor vampierrechten: Het maakt haar niet zo veel uit.

    Personage: Mens
    Volledige naam: Runako Tahir
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: http://bittersweetvenom.deviantart.com/art/Portrait-103410422?q=boost%3Apopular%20man%20portrait&qo=183
    Goed/Slecht: Goed
    Verslaafd aan V: -
    Werk: -
    Wel/niet voor vampierrechten: Hij kent geen vampiers en bemoeit zich er liever niet mee.

    Oke, ik heb geen zin om meteen een stuk te schrijven XD
    Ik ben nog al moe, dus dat doe ik morgen wel :)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 21:28 ]

    Milla - Mens.

    Wat een schat, serieus. Zodra hij merkt dat ik het wel koud heb geeft hij mij zijn blouse. Hij verontschuldigd zich voor de geur, maar ik ruik alleen zijn lichaamsgeur en dat voelt prettig in mijn neus, helemaal geen kwelling.
    'Bedankt,' glimlach ik. 'Maar heb jij het nu niet koud in alleen een shirt?' Ik wil niet dat hij koud lijdt dankzij mij en nu helemaal niet omdat hij al zo koud aanvoelt. Ook al is het koud, de sterrenhemel is prachtig en daar kijk ik liever naar mijn huis.
    'Laten we nog even buiten blijven,' zeg ik en ik kijk hem met smekende ogen aan.


    everything, in time

    Eeey Vluuv, welkom 8D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ja. Allison zou zich doodlachen als ik zou bekennen dat ik gevoelens heb voor een mens. Eigenlijk is het zelfs te onwerkelijk voor mij om te bevatten. Ik kan me er tegen verzetten, maar het voelt goed. Het voelt prettig om bij haar te zijn, om mijn armen om haar heen te hebben.
    'Och nee, ik kan wel wat hebben. Mijn broer was altijd jaloers op me dat ik het nooit koud had,' lach ik. Dat deel is niet verzonnen. Nog vaak denk ik terug aan mijn broer, die omkwam in een van de vele rellen van de bolsjewieken tegen de mensjewieken. Hijzelf was een fanatieke mensjewiek en die overtuiging kwam hem duur te staan. Natuurlijk heb ik zijn dood gewroken, maar dat gaf me lang niet de bevrediging waar ik op hoopte. We gaan weer op het trapje voor haar huis zitten. Ik neem haar grondig in me op. De grote sprekende ogen in het maanlicht maken een diepe indruk op me. Ik wil mijn hoofd op haar borst leggen en haar hartslag voelen, maar ik weet nu al dat het iets te veel van het goeie is. Dus blijf ik zitten en staar wat denkend voor me uit.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 21:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Heb jij een broer? Dat wist ik niet! Waar woont hij, nog in Rusland?' Ik sta perplex, hij vertelde iets over zichzelf. Het is weliswaar niet veel, maar we moeten toch ergens beginnen?
    We zitten weer op het trapje, ik twijfel even, maar ga dan zo dicht mogelijk tegen hem aan zitten en leg mijn hoofd weer op zijn schouder. Ik kijk met mijn ogen naar hem en draai zo min mogelijk mijn hoofd omdat ik best lekker zit. Nu kan ik de stoppeltjes op zijn kin zien, wat hem alleen maar sexyer maakt. God, ik kan mijn ogen niet van hem afhouden.
    'Laat deze nacht zo lang mogelijk duren,' fluister ik eigenlijk tegen mezelf.


    everything, in time