• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Ik heb echt geen leven :Y). Het is fucking half 9 :'D
    Maar oke, om 7 uur je bed uit moeten is ook behoorlijk sick. -haat school-

    Fjodor - Slechte vampier.

    Jezus christus! Wat heb ik gedaan! Godverdomme Fjodor. Als ze de keuken in is bijt ik hard op mijn lip. Ik proef bloed. Fijn. Ook dat nog. Alsof mijn eigen bloed zo lekker smaakt. Idioot! Nu denkt ze vast dat ik haar probeer te ronselen voor één of andere hoerentent. Ik kan mezelf wel in het gezicht slaan en als zij er niet was had ik het ook daadwerkelijk gedaan. Is het nou zo moeilijk om je even in te houden? Ik weet niet eens waarom ik het in m'n achterlijke kop haalde. Ik wilde haar nek door bijten - natuurlijk, wanneer wil ik dat eens niet? - maar ik wilde ook.. ook.. ja, wat ook? Haar zoenen? Is dat het soms, grote lul die je bent? Nu gaat ze vast de politie bellen! Wat moet ik nu? Rennen? Waarheen? Ik hou het nog geen vijf minuten vol in die hete zon. Moet ik mijn kans wagen en haar alsnog grijpen? Mijn ogen glijden naar de keuken. Nee. Niet nu. Vanavond. Ik scan de omgeving af naar mogelijke vluchtroutes. Mijn ogen blijven rusten op het park dat aan haar achtertuin grenst. Het is nu of nooit. Ik haal diep adem, neem een aanloop, spring over de schutting heen en hol als een bezetene het park in. Ik haat het wanneer mijn hormonen me lastig gaan vallen en nog erger haat ik het als ik daardoor de controle kwijt raak. Er zijn al veel te veel dingen gebeurd die niet hadden mogen gebeuren. Ik hol dieper het park in, waar de zon niet door het bladerdak kan komen. Ik kom tot een besluit. Ik pak een ander slachtoffer. Waarom me druk maken om één mens als er nog zes miljard anderen rondlopen? Die gedachte brengt me tot rust. Ik ga op een bankje zitten en blaas voorzichtig mijn adem uit, bang dat iemand me hoort denken.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 8:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ik sta om half 7 op.:'D En ik was moe vandaag joh, omdat ik tot half 1 online was, haha dat ben ik nooit. ikbenverslaafd. Lang leve de iPod.

    Milla - Mens.

    Ik haal een paar keer diep adem en vind dat ik terug naar buiten moet doen. Hij staat daar waarschijnlijk zichzelf op te vreten met een enorm schuldgevoel. Ik verzamel alle moed en loop naar buiten, maar ik zie niemand. Ik kijk de tuin goed rond, maar hij is echt leeg. Binnen kan hij nooit zijn, want dan zou ik hem langs hebben zien lopen, bovendien is hij niet het type om verstoppertje te doen. Verward blijf ik rond de tuin lopen.
    'Fjodor?' vraag ik en ik raak lichtelijk in paniek. Waar is hij? Waarom is hij weggegaan? Shit! Ik slik en twijfel wat ik moet doen, hem zoeken, of hem met rust laten? Ik haat het dat ik niet weet wat hij wil, anders had ik dat vast gedaan.
    'Als dit een spelletje is, vind ik het niet leuk.'


    everything, in time

    Sorry lieve Marleen, maar ik stop. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ah dat is jammer! Weet je het zeker?D: Dan haal ik je uit de lijst..D:


    everything, in time

    Ja, want jullie doen alles met z'n tweeën - niet aanvallend tegen over jullie hoor. (:
    En de rest doet bijna niets, dan is het saai!

    Solly! D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aaaaaah jammer! En haha, ik wist ook niet hoe het zou lopen hoor.D: En ik weet toch dat je het niet aanvallend bedoelt, poepie.(flower)


    everything, in time

    O.o

    maar wij zaten toch samen in het café 0.0


    Trust me. I'm the doctor

    @ SpeakNow

    weet ik, maar jij bent ook enigste die terug praat.
    Sorry! D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geen probleem hoor ;)


    Trust me. I'm the doctor

    Ik ben net letterlijk ontsnapt joh :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja bitch, daar gaat mijn sexy vampier!
    En nu ga ik vliegensvlug naar de apotheek en dan kom ik je gewoon halen. Of lokken.(nerd)


    everything, in time

    Weetje wat het is?
    Ik zit nu nonstop true blood te kijken ! ;D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haha, doe maar 8D Die arme verwarde vampier weet niet waar ie heen moet ><

    Fjodor - Slechte vampier.

    Na een eeuwigheid op dat bankje te hebben gezeten ben ik nog steeds niet uit mijn overpeinzingen. Als een situatie zich meester van me maakt - en daarmee vooral een emotioneel verwarrende situatie - schakelt mijn vluchtmechanisme zichzelf in. Ik vervloek mezelf dat ik het in m'n kop haalde om haar een zoen te geven en ik heb het idee dat ik haar vaker tegen zal komen in de stad. Dus haar voor eeuwig ontlopen gaat niet. Ook heb ik het vermoeden dat ik mijn dekmantel grandioos aan flarden heb gescheurd. Ik wilde zo graag weten hoe haar huid aanvoelde, hoe het proefde, en nu heb ik het verknald. Dit was geen gewone sterveling, deze jonge vrouw deed wat met me dat ik mezelf verboden had. Ze heeft een ongelofelijke aantrekkingskracht. Haar geur, de onschuld, haar ogen en haar lichaam.. Nu geef ik mezelf een klap. Een harde. Ik blijf nog steeds peinzend zitten. Ik weet dat ik het niet eeuwig kan ontkennen en mijn geval is eeuwig een verdomd lange tijd. Ik zou niks liever willen dan de nacht doorbrengen met haar in mijn armen. Maar ik weet dat het nooit zal gebeuren. Het is zowel verraad tegenover mezelf als tegenover haar. Vertrouwen gebouwd op een fundering van leugens.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 17:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Als het tot me doordringt dat hij er echt niet meer is loop ik naar binnen, eenmaal daar gooi ik alles kapot wat maar kapot kan en ik gil de longen uit mijn lijf, alles uit frustratie. Ik had niet weg moeten lopen, debiel dat je bent!
    De hele keuken en een stuk van de woonkamer liggen vol met scherven, maar het kan me niets schelen en ik ben ook niet van plan het op te ruimen. Het enige wat ik wil is dat hij terugkomt, al moet ik hem smeken. Zijn aanwezigheid maakt alles zoveel beter, alles aan hem was perfect. Maar nu is hij weg en dat is mijn schuld. Zodra ik merk dat er een traan over mijn wang rolt, veeg ik hem weg. Ik ga niet huilen, ik ga iets doen om hem terug te halen, maar wat?
    Ik bedenk dat, als ik hem terug wil, ik eerst moet weten waar hij dan precies is. Ik zucht diep bij het idee dat hij overal kan zijn en besluit maar doelloos door de stad te slenteren, wie weet kom ik hem nog tegen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik heis mezelf met tegenzin overeind en begin al lopende een plan uit te stippelen. Ik moet hier weg en snel. Hoe in godsnaam ga ik dat ooit voor elkaar krijgen? Ik moet overzicht hebben van het park. Zo lenig als ik kan klim ik een boom in en tuur al verscholen het park af. Mijn ogen blijven rusten op de winkelstraat. Er zijn afdakjes die mensen beschermen tegen de regen en.. tegen de zon. Maar ik weet dat als ik daar wil komen ik wel over de grote weg moet. Die totaal geen bescherming biedt. Ik heb weinig keus. Ik kan moeilijk de hele dag hier zitten. Straks zien ze me aan voor pedofiel. Ik besluit het erop te wagen. Ik spring uit de boom, ren het park door en vlieg als een bezetene over de straat, zonder ook maar enige notie aan de auto's te nemen. Als ik uiteindelijk onder een afdak sta leun ik tegen het raam van een winkel en slaak ik een zucht van opluchting. Goed werk Fjodor, nu door blijven lopen en zorgen dat je het verdomde centruim uit komt.
    'He grote jongen, bij dat raam weg.' Ik schrik me de hel als er een enorme kleerkast van de security bij me komt staan. Ik kijk naar het pand en besef dat het een lingeriezaak is. De blikken van de vrouwen binnen onderwerpen me aan een vleeskeuring. Great. Ook dat nog. 'Ik ben al weg.' Natuurlijk had het me weinig moeite gekost die kleerkast een kop kleiner te maken, maar het laatste waar ik op uit ben is op klaarlichte dag heibel trappen als vampier.


    No growth of the heart is ever a waste