• Juuw. Ik[Jolienà]&tanya<3 Hebben een Stoer idee voor een serie^^
    De Titel: 'What iff Tokio Hotel does not exists?'
    Zo bekijken we ieders Standpunt.

    Wat zou er gebeuren als TH iet bestond ,Bill wordt Model Bij Armani , Tom wordt The Vegas Boy , Gustav & Zijn Happy Famillie en Georg De rokkenJager Ö
    Hoe zou dat gaan?


    Rollen:
    Vriendin Bill
    Meisje die Tom telkens opnieuw verleid:
    Vriendin Tom:
    Minares Tom:
    Vrouw Gustav[heeft een kind en is in verwachting van een 2'de]:
    Meisje waar Georg Achter loopt:



    We have to know :
    Name:
    Last Name:
    Age:
    Likes:
    Dislikes:
    Character:
    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    Tekstje :

    GEEN GOED TEKSTJE ,GEEN ROL.

    never mind xD

    het meisje waar georg achter loopt

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    of

    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan is het raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim

    Name: Kim
    Last Name: Dyk
    Age: 17 Jaar
    Likes: Schelden,muziek
    Dislikes: Huppels,Nerds
    Character:Bitchy,Koppig,Brutaal,Eigenwijs,uitdagend
    Photo: [niet té hard scene of emo]: http://img519.imageshack.us/img519/3056/orangehairxr4.jpg
    Rol: Meisje waar Georg achter aan loopt.
    Tekstje : Hoii,ik ben dus Kim en ben 17 jaar oud. Ik heb lichtblond haar Maar hebhet oranje geverfd. Ik heb lange benen en ben erg slank. verder weinig info over mij dus alvast sorry en DOEI <333

    Vriendin Bill (A)

    Name: Julie

    Last Name: Stroobants

    Age: 16

    Likes: Bill, shoppen, muziek, muziek maken, tekenen, lol maken met vriendinnen, stappen ('s avonds uigaan)

    Dislikes: Huppelkutten, ruzie (met Bill), alleen zijn, verdrietig zijn

    Character: Geen bitch, maar laat ook niet over zich heenlopen. Kan heel goed helpen. Lacht veel

    Photo: [niet té hard sceneof emo] http://farm3.static.flickr.com/2259/1699520022_82150085ca.jpg

    Tekstje :

    Hello Loverds!
    Ik ben dus Julie. Ik leef al 16 jaar en ben enorm verliefd. Op Bill. I love my guy! Hij is zo lief! Hij is model bij Armani (wat ook wel begrijpelijk is met zo'n heerlijk lichaam). We houden enorm veel van elkaar, en ik zou letterlijk en figuurlijk door het vuur gaan voor hem. Verder hou ik ook heel veel van mijn vriendinnen. Ik ga heel vaak met ze stappen, en maak veel lol. Als je meer wilt weten, moet je het verhaal lezen (:
    Lots of love.


    rules don't stop me

    Vrouw Gustav

    Name: Carola(Caroo)

    Last Name: Drent :$

    Age: 19

    Likes: Leuk Met Friends Afspreken, In de zon liggen Bakken En veel In de stad zijn :D

    Dislikes: mensen die zich beter voelen Dan de anderen :O

    Character: Lief aardig meisje, Staat voor Iedreen klaar, En komt Voor dr vrienden Op :)

    Photo: [niet té hard sceneof emo];

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679

    #Tekstje : Hello ^^
    ik ben Carolaa, K ben 19 jaar En heb samen met Gustav Schäfer een kind :)
    Wij zijn dhan Ook trotse ouders :)
    ik houd van bakkeren in de zon, En van Spelen met Ons kindje :)
    verder zijn mijn hobby's ; afspreken met vriendinnen, En ik houd graag van buiten zijn:)
    verder vind ik het o0k erg leuk om met Gustav naar de ondergaande zon te kijken :)Ik ben alweer hoogzwanger van een 2e kindje, Wij zijn zo trots :D
    maar ik word geroepe door gustav,We hebben een Afspraak Voor een Scan:D
    Spreek je later ! <3#
    (Wil je het ff laten wete als ik het geworden ben:)?)


    I solemny swear i am up to no good

    meisje waar georg agter lopt!!

    We have to know :

    Name: Caitlin

    Last Name:Schäffers

    Age: 14

    Likes: Lp, Th , chocola xD

    Dislikes: LP en TH haters, teachers

    Character: emh slim, soms iets te veel kletsen, lief, aardig, enzo

    Photo: [niet té hard sceneof emo] kijk op mn profiel xD

    Tekstje : ?? wat moet ik dan doen?? ehmm ik wil die meisje wwaar georg agter loopt ofzo x]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    rol: vrouw gustav en anders minares of vriendin tom (ma dan moet je wel de leeftijd veranderen in 18)

    Name:Lies

    Last Name: VanHout

    Age:20

    Likes:Carten, candy, ijs, shoppen, skinny's, paintballen, gitaar spelen

    Dislikes:huppels, macho's,

    Character: lief ma ni tegne de mensen die ze niet moet

    Photo: [niet té hard sceneof emo]http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67332

    Tekstje : vrouw gustav:
    hay mensjes, Ik ben Lies!
    Ik ben de vrouw van Gastav, samen hebben we al 1 kindje en we krijgen er nog eentje bij.
    ik blij van mn leven verzot op carten en paintballen. je vind me altijd bij mijn gitaar, of bij mn kinderen natuurlijk.

    Ma ik moet door, na de gynicoloog(of hoe je dat schrijft)

    vriendin, of minares tom:
    hay mensjes, Ik ben Lies!
    Ik ben de vriendin(minares) van tom. Hy s echt heel lief, ma soms verbergt hij precies iets :$
    ik blij van mn leven verzot op carten en paintballen. je vind me altijd bij mijn gitaar, of bij tom:P
    Ma ik moet door, we gaan paintballen :P


    everything you imagined, and more...

    maak niet wie;)



    Tekstje:


    Hej ik ben Marisha Van Dijk en ik ben 17 jaar oud. Ik ben een van 'de' scene queens maar ik heb even een tijdje vrij. ik hou van uitgaan met mn vrienden en computeren in een verslaving. ik ben ook verslaaft aan energie drak eigelijk drink ik daar teveel van. ik ben meestal een beetje bazig maar ik heb wel een fijn karakter (vind ik zelf) ik ben bruaal en denk er niet overna om even me mond te houden maar zo dra ik een leuke jongen zie klap ik finaal dicht.


    likes : Chocolade!! engergie drank xD

    dislikes: Gezond eten huppels mensen die zich aan stellen

    dit ben ik xx



    foto: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg


    danke maakt niet uit welke rol. doe maar waar jij het gepast voor vind(A)(K)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    woeps x)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    meisje die tom telkens opnieuw verleid.
    We have to know :

    Name:
    joyce
    Last Name:
    leemans
    Age:
    18
    Likes:
    muziek.shopppen.partys.one night stands.
    Dislikes:
    regen.spinnen.
    Character:
    jaloers,eigenwijs,bitchi,grote mond,lief en spontaan.
    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    http://a77.ac-images.myspacecdn.com/images01/86/l_636e4baee84a74b0eab5c44bda184e54.jpg
    Tekstje :
    Hééj people,de naam is joyce oke?onthouw da ;] ik ben 18 jaar en da is ook iets dat jullie moeten onthouden.Ik heb geen vaste vriend maar dat is voor mij geen enkel probleem ofso.Ik bedoel wete,als het mij lukt om telkens iedereen te verleiden waarom zouw ik dan een vaste vriend moetten hebben,en mijn vaste prooi..jaja,dat is niemand minder als tom kaulitz.en of het mij lukt..tuurlijk lukt het mij,oke jhe zult het wel zien of het mij lukt ;] maar ik ga nu.tsjaaw bitches!<3#

    Nog? :D

    Wie hebben de rollen al? :$


    rules don't stop me

    Me
    Maar wil je zeggen welke rolln er nog vrij zijn, dat ik dan kan zien??


    Live life limitless.

    ja dat vroeg ik me ook af


    het is jou keuze

    jah, hjeb je al belsist ???


    everything you imagined, and more...