• Juuw. Ik[Jolienà]&tanya<3 Hebben een Stoer idee voor een serie^^
    De Titel: 'What iff Tokio Hotel does not exists?'
    Zo bekijken we ieders Standpunt.

    Wat zou er gebeuren als TH iet bestond ,Bill wordt Model Bij Armani , Tom wordt The Vegas Boy , Gustav & Zijn Happy Famillie en Georg De rokkenJager Ö
    Hoe zou dat gaan?


    Rollen:
    Vriendin Bill
    Meisje die Tom telkens opnieuw verleid:
    Vriendin Tom:
    Minares Tom:
    Vrouw Gustav[heeft een kind en is in verwachting van een 2'de]:
    Meisje waar Georg Achter loopt:



    We have to know :
    Name:
    Last Name:
    Age:
    Likes:
    Dislikes:
    Character:
    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    Tekstje :

    GEEN GOED TEKSTJE ,GEEN ROL.

    Rol; minares Tom of meisje die Tom telkens opnieuw verleid. of vriendin Tom x]
    Name: Dora
    Last Name: Van Goethem
    Age: 18
    Likes: Ice Cream, Tom kaulitz, Uitgaan, hot guys
    Dislikes: wannabe's, insectjes, nerds
    Character: lief, spontaan, bitchy, snel jaloers
    Photo: [niet té hard sceneof emo]http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71537
    Als hij niet goed is, laat dan iets weten, hoor!
    Tekstje:

    Hellooo, peoples! x'3 Dora hiero.. Ik ben 18 jaartjes oud, eindelijk weg van die K*Tschool dus! Ik hou heel erg veel van uitgaan, gitaar spelen en mooie jongens. Die ik dus elke keer weer verleid op een fuif, of zo. Ja, ik krijg veel complimentjes dat ik er goed uitzie, dus ik twijfel er dan ook niet aan dat ik Tom kaulitz kan krijgen! Hij is hét hoogtepunt van de disco, en de enige jongen die ik nog niet heb geprobeerd. Wat ik dus wel van plan ben! Dis al die nerds, en kutinsecten die mij altijd prikken -_-". naja, ik ga dan maar weer!
    Seeya!

    Me
    Maar wil je zeggen welke rolln er nog vrij zijn, dat ik dan kan zien??


    alle rollen zijn nog vrij^^

    Wie hebben de rollen al? :$


    nog niemand,
    we kieze straks pas de beste ;)
    x

    Rol: maakt me niet uit
    Name: Laura
    Last Name: Verhoevenne (verzonnen he)
    Age: 18 of zo
    Likes: kauwgom, veters (soort snoep), music, my friends, boksen, skaten, drummn, bas spelen
    Dislikes: shoppen, naalden, spinnen, mensen met voor oordelen
    Character: jongensachtig, nieuwsgierig, onnozel en mellig op een goede manier, kan veel mensen latn lachen
    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67331
    Tekstje :
    Yo, Laura hier
    Ik ben dus Laura en ik ben 18 jaar.
    Ik ben verslaafd aan muziek, en daarom speel ik ook drums en bas. Maar ik ben ook verslaafd aan kauwgom of veters (soort snoep). Mjin hobby's dus jah muziek maken, iets met mijn vrienden doen, skaten en boksen. Jah jah boksen, iemand geloofde niet dat ik het kon, en toen heeft hij twee weken met een blauw oog rond gelopen dus jah
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.

    (...)

    alle rollen zijn nog vrij^^


    Oke ik heb ingevuld, maar mij maakt het niet uit welke rol, de gene die het best bij mij past, als ik een rol zou krijgn


    Live life limitless.

    Aaaaah, oke :D
    als ik de rol heb, stuur je me dan een pb ofzo? :$

    THANKYOU!

    Weetje, het lijkt me een heel leuk idee van die quiz. Ik heb er nog nooit zo een gelezen, dat TH niet beroemd is.

    I'm lookin' forward too it :D


    rules don't stop me

    Rol: Vriendin Tom

    Name:Raquel

    Last Name: Daimond

    Age:18

    Likes:ice cream, her friends, de zon, shoppen, big sunglasses,music <3

    Dislikes:leugenaars, na apers,brocoli, jodelmuziek

    Character:koppig,eerlijk,soms te snel op teentjes getrapt, lief, betrouwbaar

    Photo:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2dt39mh&s=4 als hij niet goed is moet je het zeggen he ;]

    Tekstje : Hi mensjes ^^ The name is Raquel Diamond en ik loop al 18 jaar gek te doen op deze mini planeet. Ik doe graag gek met me vriendinnen en heb schijt aan wat andere mensen dan van me denken. Ik heb dan lol en als die andere mensen daar niet tegen kunnen is het hun eigen probleem ;] Van mezelf weet ik dat ik behoorlijk koppig kan zijn en snel boos word ik ook als alles niet in 1x lukt. Kort lontje dus but that's just me ;] Mijn verslaving is ice cream en muziek is mijn topdrug nummer 1 . Mensen die mij kopieren zijn zielig en mensen die brocoli eten zijn gewoon knetter gek !! Ooh ik word geroepen. Byee..<33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    vriendin Bill^^

    Phaha en gij kent alles al van mij e dus xD


    We'll never be as young as we are tonight

    vriendin Bill^^

    Phaha en gij kent alles al van mij e dus xD


    Néé, doe awe uitleg maar, wnt jolien weet nix ovr uu ! xd
    en ge krijgt geen rol hoor, als ge geen goede uitleg geeft, haahaaa! xd
    x brittje, iloveyou <3


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Néé, doe awe uitleg maar, wnt jolien weet nix ovr uu ! xd
    en ge krijgt geen rol hoor, als ge geen goede uitleg geeft, haahaaa! xd
    x brittje, iloveyou <3


    exuse me , Joliena xD

    Meisje dat Tom steeds opnieuw verleid
    Name: Rachel of Floor
    Last Name: Roodhof-_-
    Age: 19
    Likes: Dansen,muziek maken,Schrijven,kleding ontwerpen,voetballen,met vrienden rondhangen
    Dislikes:Muggen,zinloos geweld,dierenleed
    Character: Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Photo:http://www.starmometer.com/wp-content/uploads/2007/12/blake-lively-header.jpg
    Tekstje :
    Hee ik ben Rachel en ik ben 19 jaar oud. Eigenlijk heet ik Floor maar Rachel vind ik mooier klinken. Ik ben danseres en dans in kleine shows. Mijn droom is om in grote shows te dansen. Van bijvoorbeeld artiesten of musicals.
    Ook ben ik gek op voetballen. Dat deed ik vroeger altijd op een hoog niveau. Helaas moest ik stoppen omdat ik kon gaan dansen.
    Ik maak ook zelf kleding en draag die dan ook zelf.
    Ik ben een echt mannen jager en heb bijna ook iedere nacht wel 1 in mijn bed. Ik kan me niet binden aan iemand. Dus doe ik dat zo maar.
    Mensen omschrijven mij als een lief zorgzaam meisje. Maar mijn vrienden noemen mij knetter gek en koppig.


    Music is the new sex

    (...)

    exuse me , Joliena xD


    sorry, jolienA xd
    x


    Some people make the world special just by being in it

    vriendin tom(H)(H)
    name:Iris
    last name:vandenberghe
    age:19
    likes:Tom,Mode
    dislikes:mensen die tom haten,mensen die uit de mode zijn.
    Charater:lief en aardig,modezot
    foto:http://www.heroesfanatic.com/images/gallery/ali-larter-bikini-pic.jpg
    tekst:hoi!!Mijn naam is Iis en ik ben de vriendin van tom.I love hem(H)!!ik ben ook een mode fanaat.T'jah niet dat ik schopversleaafd ben hoor.Ik hou van broeken en topjes enz die in d emode zijn en die blijven nog zeker 2 maanden in de mode dus je.mijn character is lief en aardig en ik ben een mode zot.En een TOM-zot hahaha

    Doeeeeeeeeg!!!
    Iris.xxx

    Vriendin Tom bitte?(A)
    Name: Michelle

    Last Name: Verstraten

    Age: 17

    Likes: Hello Kitty, Ijs, Chocolade, Felle Skinny's, Gloomy Bears en Tom.

    Dislikes: TH haters, fietsen, winter

    Character: Bitchy, lief, koppig, eigenwijs, grappig, zelfverzekerd, Betrouwbaar en behulpzaam

    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    http://images.askmen.com/galleries/actress/vanessa-hudgens/pictures/vanessa-hudgens-picture-1.jpg Is dit goed want als het niet goed is zoek ik wel een ander

    Tekstje :
    Heey lieverd!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar geleden hier gedroppt! =D, ik heb een super sexy en lief vriendje namenlijk Tom Kaulitz! Het is echt een super lekkerding! :$.. Mijn hobby's zijn; Foto's maken, shoppen met Bill, Feesten, Muziek lusiteren, Zingen, Dansen, schrijven, tekenen, en leuk doen met Tom (als je snapt wat ik bedoel :$) Mijn karakter is als ik je niet ken of je doet gemeen tegen mij; Bitchy, koppig eigenwijs maar ik heb ook een lieve leuke en grappige kant hoor =)! Mijn verslavingen zijn; Tom natuurlijk, Felle skinny's, ijs, chocolade, hello kitty en Gloomy bears! Verder weet ik niks te vertellen!

    Bye!

    Rol; da meisje da Tom altijd verleid (lijkt me leuk om te doen^^)

    Name: Britt(ge moogt roxy of zo iets gebreuken, das veel stoerder xD)

    Last Name: Vissers(andere achternaam ook fzo xD)

    Age: 17

    Likes: Party's, music, Boyzz^^

    Dislikes: Asperges, vroeg opstaan, & school.

    Character: Bitchy en nogal een playerig gedrag.^

    Photo: http://i234.photobucket.com/albums/ee91/MannequinHearts/iLove%20Chicks/blonde.jpg

    vind ik een mooie foto^^

    Tekstje:



    Hi yall! My name is Roxy. Ik hou van Party's (ofcours^^), maar vooral van de boyzzz at the party's. Ik heb geen probleem met jongens te krijgen en dat heb ik ook nooit gehad x'). En dan is er een jongen die gewoon nooit aan myn charmens kan weerstaan; Tom Kaulitz, jaja hoor ik heb hem in men macht ;'). Alleen ben ik niet zo een fan val lange relaties, en daarom is Tom Kaulitz zo een goede keuze! Iedereen weet dat hij ook niet vies is van een OneNightStand. ;')

    Greets,

    Your Roxy^^



    phaha mss een beetje laat ma bon xD


    We'll never be as young as we are tonight