• Juuw. Ik[Jolienà]&tanya<3 Hebben een Stoer idee voor een serie^^
    De Titel: 'What iff Tokio Hotel does not exists?'
    Zo bekijken we ieders Standpunt.

    Wat zou er gebeuren als TH iet bestond ,Bill wordt Model Bij Armani , Tom wordt The Vegas Boy , Gustav & Zijn Happy Famillie en Georg De rokkenJager Ö
    Hoe zou dat gaan?


    Rollen:
    Vriendin Bill
    Meisje die Tom telkens opnieuw verleid:
    Vriendin Tom:
    Minares Tom:
    Vrouw Gustav[heeft een kind en is in verwachting van een 2'de]:
    Meisje waar Georg Achter loopt:



    We have to know :
    Name:
    Last Name:
    Age:
    Likes:
    Dislikes:
    Character:
    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    Tekstje :

    GEEN GOED TEKSTJE ,GEEN ROL.

    Ik wil graag een rol maar ik moet nu weg! o.O Kan het morgen nog? Zou graag vriendin Bill willen zijn..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; da meisje da Tom altijd verleid (lijkt me leuk om te doen^^)

    Name: Britt(ge moogt roxy of zo iets gebreuken, das veel stoerder xD)

    Last Name: Vissers(andere achternaam ook fzo xD)

    Age: 17

    Likes: Party's, music, Boyzz^^

    Dislikes: Asperges, vroeg opstaan, & school.

    Character: Bitchy en nogal een playerig gedrag.^

    Photo: http://ecdysiast12.files.wordpress.com/2008/04/sophia-bush-3.jpg

    vind ik een mooie foto^^

    Tekstje:



    Hi yall! My name is Roxy. Ik hou van Party's (ofcours^^), maar vooral van de boyzzz at the party's. Ik heb geen probleem met jongens te krijgen en dat heb ik ook nooit gehad x'). En dan is er een jongen die gewoon nooit aan myn charmens kan weerstaan; Tom Kaulitz, jaja hoor ik heb hem in men macht ;'). Alleen ben ik niet zo een fan val lange relaties, en daarom is Tom Kaulitz zo een goede keuze! Iedereen weet dat hij ook niet vies is van een OneNightStand. ;')

    Greets,

    Your Roxy^^



    phaha mss een beetje laat ma bon xD


    Oke ik heb een andere foto gepakt xD had pas later door dat het ni te scene ofzo mocht zijn xD


    We'll never be as young as we are tonight

    Vriendin Bill.

    We have to know.

    Name: Lisa.
    Last Name: Chance.
    Age: 19.
    Likes: Muziek, dansen, rondhangen, feesten, tekenen, lezen.
    Dislikes: Mensen die me niet serieus nemen.
    Character: Lief, betrouwbaar, eigenwijs, (beetje)eigendunk, sarcastisch.
    Photo: [niet té hard scene of emo]
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72939

    Tekstje :

    Heey,
    Zoals jullie hier boven al hebben gelezen.
    Ben ik Lisa. Ben best een leuk persoontje om mee rond te hangen! Heb soms ok té vaak een melige bui.
    Dat is ook een van mijn grootste hobbies Lol hebben. Voor de rest ben ik niet zo speciaal. Ik heb een lichte "nerd" kant want hou van lezen en tekenen. Maar dat zou je niet zeggen wanneer je met me spreekt. Ik weet niet zo goed wat ik hier moet typen, wat ik wel weet is dat ik heel veel hou van Bill. Als dat zou helpen. Ik raak soms snel emotioneel. Je kan me vergelijken met een Vrouwelijk Bill! Hahaha... ik hoop dat mijn tekstje genoeg was. Zo niet hoor ik het graag!

    Greetz, Lisa.


    Call on me..

    Meisje waar Georg achterloopt!

    Name:Lindsey

    Last Name:Vandamme x'D

    Age:18

    Likes:Paardrijden,slapen,lolly's en snoep!,shoppen,tv kijken,muziek..

    Dislikes:Huppelkutten,vroeg opstaan,opruimen.

    Character:heel lief,kan zeker een grote mond hebben,laat zich niet doen.

    Photo: [niet té hard sceneof emo]

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78191

    Tekstje : Haii ik ben Lindsey xD 18 jaar,,en hou massa's van men paard,vrienden en uitgaan.Kleed me graag sexy,vooral jeans en korte rokjes met leuke topjes.Ben soms verlegen,maar trek men mond zékér open ;) Ben grOOt dus heb lange benen :p
    Doeii !! xxx
    (H)(H)(H)

    Meisje waar Georg achterloopt!

    Name:Lindsey

    Last Name:Vandamme x'D

    Age:18

    Likes: Paardrijden,slapen,lolly's en snoep!,shoppen,tv kijken,muziek..

    Dislikes:Huppelkutten,vroeg opstaan,opruimen.

    Character:heel lief,kan zeker een grote mond hebben,laat zich niet doen.

    Photo: [niet té hard sceneof emo]

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78191

    Tekstje : Haii ik ben Lindsey xD 18 jaar,,en hou massa's van men paard,vrienden en uitgaan.Kleed me graag sexy,vooral jeans en korte rokjes met leuke topjes.Ben soms verlegen,maar trek men mond zékér open ;) Ben grOOt dus heb lange benen :p
    Doeii !! xxx
    (H)(H)(H)

    Vriendin Bill (A)

    Name: Julie

    Last Name: Stroobants

    Age: 16

    Likes: Bill, shoppen, muziek, muziek maken, tekenen, lol maken met vriendinnen, stappen ('s avonds uigaan)

    Dislikes: Huppelkutten, ruzie (met Bill), alleen zijn, verdrietig zijn

    Character: Geen bitch, maar laat ook niet over zich heenlopen. Kan heel goed helpen. Lacht veel

    Photo: [niet té hard sceneof emo] http://farm3.static.flickr.com/2259/1699520022_82150085ca.jpg

    Tekstje :

    Hello Loverds!
    Ik ben dus Julie. Ik leef al 16 jaar en ben enorm verliefd. Op Bill. I love my guy! Hij is zo lief! Hij is model bij Armani (wat ook wel begrijpelijk is met zo'n heerlijk lichaam). We houden enorm veel van elkaar, en ik zou letterlijk en figuurlijk door het vuur gaan voor hem. Verder hou ik ook heel veel van mijn vriendinnen. Ik ga heel vaak met ze stappen, en maak veel lol. Als je meer wilt weten, moet je het verhaal lezen (:
    Lots of love.


    ik heb een leerkracht die stroobants noemt en die is niet bepaald een pretje :8:|


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Rol : Vrouw Gustav

    name - Nova

    Last name - Maxxers

    age - 19

    like's - gustav (deuh) mu kindj (effe e vraagje wa ist eigenlijk een meisje of een jongetje en van welk kindj is ze zwanger?) , haar maatjez , chocola , cola , muziek (L) kleding ontwerpen , uitgaan , zwanger zijn

    dislike's - huppelkutten of die fans van gustav die doorgeslagen zijn '0.o.


    character - lief , heel soms bitchy , ochtendhumeur , vijandig tegen mensen die ze niet kent


    photo - scarlett johanssen ->

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=78193

    tekstje -

    Heytjes , oke allereerst ik ben misschien de vrouw van ... maar ik ben niet oud ! Ik ben nog maar 19 en heb al een schat van een kindj en raad es , een tweede op komst
    (yeah)

    Gustav is ook zo blij , hij's zo schattig als hij bezig is met ons dochtertje/zoontj.

    Oké genoeg over men gezin , strax denk je dat ik saai ben (lol) Als je cola voor men neus zet isd ie binnen de 4sec weg dus ik zou het niet doen. Gustav en ik houden wel van eens uit te gaan , soms met een hele groep soms alleen. Onze relatie gaat nog goed als je begrijpt wat ik bedoel :P dus hij blijft van mij :)

    Ik moet gaan

    Mu kindj heeft weer iets gebroken :( en gustav ligt te slapen (doeg)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hallo :D

    Name: Kimberly

    Last Name: Mulder?

    Age: 17 Jaartjes woon ik hier op deze wereld :D

    Likes: Tom :9~:9~.. Engergie drank. Pizza.
    Sex met Tom :$ Tekenen.
    Party's

    Dislikes: Huppelkutjes. Mensjes die tom proberen te verleiden .. want alleen IK mag dat ! :((
    Hmm derest lees je verder wel XD

    Character:Aardig. Verlegen, Behulpzaam, OchtenHumeur (soms)!. ehm, Bitch.Stoer.

    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    http://img122.imageshack.us/img122/8573/3551220sm8.jpg

    DEze ^^ of

    http://img379.imageshack.us/img379/2373/babyfayce11bi1.jpg




    Tekstje :
    Hallo :D
    Ik ben dus kimberly zo als je leest. En ik ben 17 jaartjes oud. :) Sommige mensen mogen me niet, omdat ik emo ben. Me ouders zijn gelovig. maar ik niet! Ik heb me eigen weggetje gevOlgt :D GElukkig maar ook! .. Maar het meenste tijd zit ik vaak bij me vriendinen. op onze oude sgool plein. Sommige mensen denken trouwens ook dat ik tom's vriendin ben.. Maar dat is hele maal NIET zo. Jammer genOeg niet. Tom is trouwens heel goed in SEX. Hij is mijn sexgottyHottÿ! ... Ik word ook snel jaloers als ik hoor dat ie weer een one-nigt-stands heeft gehad (huil).. Ik heb het trouwens al een paar keer met hem gedaan. We hebben al wel een relatie gehad. Door mij is ie zo'n verslaafde.! Maar toen waren we nog maar 14 :O tom 15 . nOu. mensjes.
    Ik Wil Tom dol graag weer. maar mensen stokten in tijd tussen ons! :(
    Het was toen over :|

    Hopelijk vind je dit goed :D
    je kunt nog ook dingetjes veranderen XD

    xx Kimnberly


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Vriendin van Bill

    Name: Tara

    Last Name: Suhada

    Age: 17

    Likes: dansen , zingen, keyboard spelen, shoppen

    Dislikes: ruzie, Bitches, vroeg opstaan

    Character: lief, opstandig, soms behoorlijk hyper actief, af en toe sarcastisch

    Photo: http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg

    Tekstje : Heey Peeps

    ik loop al 17 jaar op deze aardkloot en ben super gelukkig met mijn leven. Ik heb een super lief vriendje Bill, hij is model bij Armani en I(H) him 4-ever verder hou ik van winkelen en muziek maken, vooral op het keyboard! ik ben een uitslaper maar kan ook behoorlijk druk zijn.

    Luv You!

    ik hoop dat het goed was
    :D

    xxje(flower)

    Vriendin Bill

    Name:
    Eline
    Last Name:
    De Lange Verzin zelf maar een leukere xD
    Age:
    18
    Likes:
    Shoppen, Lolly's, Chocola, Zon, Zee, Strand, zingen en Piano spelen.
    Dislikes:
    Mensen die denken dat ze alles zijn, Huppertutjes, Slecht weer, Ruzie & insecten
    Character:
    Lief, Betrouwbaar, beetje Ego(A) & gek
    Photo: [niet té hard sceneof emo]
    http://nd.blog.cz/c/caroolamisus.blog.cz/obrazky/17819603.jpg
    Tekstje :
    Heey heey poepies,

    Ik ben Eline en loop al 18 jaartjes rond op deze aardbol. >.< Ik hou van mijn vrienden, als je aan hun komt kom je aan mij!Wees gewaarschuwd! Verder hou ik van Shoppen, Zon, Zee, strand, lolly's, Chocola, zingen en piano spelen. Ik hou helemaal niet van insecten, slecht weer, huppels en mensen die denken dat ze alles zijn. Ik ben klaar met mijn opleiding visagiste. Ik heb mijn haartjes zelf geverfd Zoals op het plaatje alleen dan met roze plukjes erdoor. Soms heb ik een beetje veel ego, maar dat heeft iedereen wel is. ik ben snel nieuwsgierig en mijn vrienden omschrijven me als; betrouwbaar, lief en gek >.< Verder weer ik niet veel meer te vertellen. Ik moet gaan Byye!

    xxx

    Wil je me laten weten als of ik de rol heb (A)

    Name: Liesanne

    Last Name: Cramer

    Age: 13

    Likes: Zingen/schrijven , BILL (H)!

    Dislikes: Chocolade, ik ben daar alergisch voor. &ndd .. Huppelkutjes en sceneschoppers.

    Character: Aardig, lief, grappig.

    Photo: http://lsn1995.hyves.nl/album/35323507/Lsn_L/4aqPTPXA/fotos/446470346/0/YhA2/[niet té hard sceneof emo]

    Tekstje : HAYHAYHAYHAY. Ik ben dus liesanne. Ik ben geen emo/scene.
    Ik ben mezelf, ik heb blond haar, blauwe ogen en een wenkbrauwpiercing.
    Sindss paar daagjes.
    Ik ben sinds '07 fan van tokio hotel.
    Nog niet zo heel erg belachelijk lang dus.
    But, i love them.
    XXXX