• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou net zoals in Amerika je rijbewijs op je zestiende moeten kunnen halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oneens, dat zou volgens mij veel te veel problemen opleveren. En waarom alles van Amerika overnemen?

    Oneens. Als ik sommige van mijn leeftijdsgenoten op scooters zie rijden denk ik al; Aii als dat maar goed gaat! Laat staan als ze een auto hebben.


    No guts no glory.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Er zijn al genoeg "jongeren" die een gevaar op de weg zijn, dan zouden al die scooter tjappies zeker ook nog een auto krijgen? Sowieso dat er dan meer ongelukken gebeuren en nóg meer verkeersregels komen.


    Believe in yourself.

    Dat kan hier niet, omdat er dan veel te veel auto's op de weg zouden rijden. Wij zijn een te klein land. Wees trots op het feit dat we zoveel fietsen (nerd)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sorenos schreef:
    doe maar niet, als we zo doorgaan met alles mogen we op onze 10e al alcohol drinken en op 12e rijden ;)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Oneens, ik vind dat mensen van achttien in sommige gevallen al onverantwoordelijk met hun rijbewijs omgaan, dus mensen van zestien zouden nog veel erger zijn. Ik denk dat niet dat het goed gaat als mensen van zestien de weg terroriseren.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Voiceless schreef:
    Oneens, ik vind iemand van 16 niet verantwoordelijk genoeg. Ik zuip mezelf liever eens goed zat op mijn 16e waar alleen ík last van heb, dan dat ik achter het stuur ga zitten en een ongeluk veroorzaak waarbij iemand zou kunnen overlijden. Ik vind het prima zo :')


    McFlurry's zijn PRO

    Oneens, ik vind zestien best wel vroeg. En het is niet omdat het in Amerika zo is dat het hier ook zo moet zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Er zijn al genoeg "jongeren" die een gevaar op de weg zijn, dan zouden al die scooter tjappies zeker ook nog een auto krijgen? Sowieso dat er dan meer ongelukken gebeuren en nóg meer verkeersregels komen.

    Oneens, zestien is naar mijn mening veel te vroeg en ik vind het eerlijk gezegd ook belachelijk dat dat in Amerika wel mag, maargoed. Het zorgt ten eerste voor veel meer ongelukken op de weg, ten tweede voor nóg meer vervuiling en ten derde bewegen jongeren dan nog minder en stijgt het percentage jongeren met overgewicht.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    oneens!
    Halooo, dan zouden er NOG meer verkeersongevalen zijn


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Oneens, het is in Nederland niet nodig, aangezien iedereen hier op de fiets/met de bus naar school kan. Op je 18e, als je gaat studeren (de meeste mensen dan) is het wel handig omdat je vaak verder van huis gaat studeren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, hoe eerder, hoe meer mensen auto rijden. Hoe meer mensen auto rijden, hoe erger het versterkt broeikaseffect wordt. En dus hoe eerder de wereld vergaat (?)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 14:55 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Uuum... eens en oneens. Zelf wil ik best wel op mijn 16de autorijden. Fietsen is stom, maar ja... Ik denk wel dat je dan meer ongelukken gaat krijgen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Oneens. Ik vind het goed zoals het is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.