• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou net zoals in Amerika je rijbewijs op je zestiende moeten kunnen halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Carcass schreef:
    Oneens. Wat is het nut? Nog meer in de prak gereden auto's door een mix van alcohol en rijden? ( niet álle zestienjarigen btw. )


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oneens, ik zie er het nut niet van een. Het wordt alleen maar drukker en drukker op de weg en er moeten steeds meer parkeerplaatsen komen enzo. Nee, doe maar niet.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Oneens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eens,
    ik wil auto rijden!

    Oneens, ik denk dat je je als 16 jarige nog minder verantwoordelijk voelt voor waar je eigenlijk mee bezig bent als je in de auto rijdt dan wanneer je 18 bent.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Eens!!!!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Akkoord ;d


    Whatever '

    Oneens, ik vind een zestienjarige nog niet echt handig in het verkeer, ik denk dat het een té groote verantwoording is laat de leeftijd maar mooi 18 ik wacht nog wel even ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oneens


    If a writer falls in love with you, you can never die

    En ze mogen toch alleen rijden met een volwassene erbij? Of was dat weer iets anders :$


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oneens. Er zijn te weinig voordelen aan.


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Oneens. Er zijn te weinig voordelen aan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens. Mijn ouders hebben een spaarrekening voor later als ik Auto gaa rijden. het zou handig zijn als ze nog ff door gaan sparen want ik moet er later ook andere dingen mee kopen. en ik zie de nut niet van in


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ook al zal ik het zelf graag willen, het is toch beter zo. Oneens dus.

    mee eens, mag ik nu beginnen aan me theorie; ik kan niet wachten tot ik zelf kan rijden! ik wil dat!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.