• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou net zoals in Amerika je rijbewijs op je zestiende moeten kunnen halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens en oneens.

    Progeny schreef:
    Oneens, ik vind 16jarige nog veel te jong om zo'n verantwoordelijkheid te dragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    Oneens, ik vind 16jarige nog veel te jong om zo'n verantwoordelijkheid te dragen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 9:09 ]


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    JAAAAAA :E Dan mocht ik nu al bijna rijden... ;o


    Yongguk & Daehyun <33

    Niet eens. Veel jongeren drinken hier nu al, dus dat zou niet echt veilig zijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    nerveus schreef:
    Mee eens, is echt veel handiger! Ik haat mijn fiets xD en dan zou ik volgend jaar al mogen rijden! :D

    Haha, is echt véél handiger. Ik mag nu dan eigenlijk al rijden.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 10:18 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oneens, want wie mag later alle schade van het kind betalen. Idd, daddy!


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hmm, eens. Als daar de zestienjarige kunnen rijden, zouden wij dat ook moeten kunnen. Ik snap het verschil niet dat hun het wel zouden mogen en wij niet.


    Everything is worse without music.

    EENS!

    Fitch schreef:
    Haha, en tegelijk je legaal mogen klemzuipen? Dat is géén combinatie die gaat werken. ;3


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oneens, ik wil nog niet dood. En we zijn niet hetzelfde als de VS.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    pielipino zei op 20 feb 2011 - 0:01:

    Ja en dan ook de drank verhogen naar 21 (y). Gaan we nog meer op Amerika lijken... En daar hebben we nou al zoveel van, dat overdreven kerstgedoe valentijnsgedag en je weet het wel. Nee laat ons het gewoon lekker bij 18 houden, op 16 mag je scooteren vind het prima zo. dus Oneens.


    I´m nothing special.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Er zijn al genoeg "jongeren" die een gevaar op de weg zijn, dan zouden al die scooter tjappies zeker ook nog een auto krijgen? Sowieso dat er dan meer ongelukken gebeuren en nóg meer verkeersregels komen.

    Eens, m'n ouders hebben geen auto en ik kan niet w88 tot ik zelf m'n rijbewijs kan halen.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Oneens, ik vind iemand van 16 niet verantwoordelijk genoeg. Ik zuip mezelf liever eens goed zat op mijn 16e waar alleen ík last van heb, dan dat ik achter het stuur ga zitten en een ongeluk veroorzaak waarbij iemand zou kunnen overlijden. Ik vind het prima zo :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'