• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou net zoals in Amerika je rijbewijs op je zestiende moeten kunnen halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het heeft goede en slechte punten; waarvan de meeste slechte punten al worden aangegeven...


    Bro day everyday.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Verschil moet er zijn.

    Misschien,
    Maar ik vind dat het wel mag.


    Me so good.

    Oneens. Aangezien we ook al op onze 16de alcohol mogen drinken. Dus dan zou het een mix worden, aangezien ze dan legaal mogen drinken (en het vast ook meteen willen proberen) en vast meer ongelukken gebeuren door jongeren die niet volwassen genoeg zijn. (Natuurlijk niet allemaal) Of ze zouden de alcohol leeftijds grens naar 18 of ouder moeten veranderen, en dan de rijbewijs leeftijd naar 16 moeten veranderen.

    Oneens, dan worden de files NOG groter, en daar is geen plaats voor hier in NL vind ik, en de parkeerterreinen moeten dan ook groter worden, dus oneens.


    live the life you love

    Ligt eraan of het de kans op ongelukken vergroot? Zo niet, dan ben ik het eens. Ik zie niet in waarom niet. Wat boeit het nou of wij op Amerika lijken, als het maar handig is right.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, en tegelijk je legaal mogen klemzuipen? Dat is géén combinatie die gaat werken. ;3


    It's time to be happy again.

    Oneens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oneens, ik vind 16jarige nog veel te jong om zo'n verantwoordelijkheid te dragen.


    everything, in time

    Oneens, wnat in Amerika mag je pas op je 21 drinken en in NL op je 16. En als je ze allebei op je 16 mag lijkt me niet zo een goede combinatie.
    Dat wordt onze doodxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    waarom niet ze doen het toch al stiekem enzo
    het maakt mij ook niet uit wnt ik wil niet eens een auto;)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Als by rijbewijs ook motorbewijs geld dn JAA:|
    zou wel leuk zijn:P


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Qlimax schreef:
    Oneens. Er zijn al genoeg "jongeren" die een gevaar op de weg zijn, dan zouden al die scooter tjappies zeker ook nog een auto krijgen? Sowieso dat er dan meer ongelukken gebeuren en nóg meer verkeersregels komen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Er zijn al genoeg "jongeren" die een gevaar op de weg zijn, dan zouden al die scooter tjappies zeker ook nog een auto krijgen? Sowieso dat er dan meer ongelukken gebeuren en nóg meer verkeersregels komen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens.
    Binnenkort wordt er een proef gedaan dat je al op 16,5 jaar autorijles mag nemen en op je 17e mag afrijden. Dan mag je tot je 18e alleen met een volwassen bijrijder rijden. Dan wordt het al verlaagd, maar ik vind die volwassen bijrijder juist goed, want dan hebben ze nog wel iemand ernaast rijden. Als ze dan een jaartje rijervaring hebben, dan mogen ze pas alleen rijden.
    Maar dan mag je al rijden vanaf 16,5, dus uiteindelijk gebeurd het min of meer al.


    To live would be an awfully big adventure