• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou net zoals in Amerika je rijbewijs op je zestiende moeten kunnen halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mee eens, ben mijn fiets nu wel een beetje zat x'D


    My biggest fear is oblivion.

    Zet dan maar gelijk een kleuter achter het stuur. Bij sommige jongeren krijg je dan hetzelfde resultaat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee waarom?
    De meeste mensne hebben het op hun 16e niet eens nodig o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, volgens mij zijn er dan véél die er nog te weinig verantwoordelijkheid voor hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    pielipino schreef:
    Ja en dan ook de drank verhogen naar 21 (y). Gaan we nog meer op Amerika lijken... En daar hebben we nou al zoveel van, dat overdreven kerstgedoe valentijnsgedag en je weet het wel. Nee laat ons het gewoon lekker bij 18 houden, op 16 mag je scooteren vind het prima zo. dus Oneens.


    They fell in love, didn't they?

    Ja, eens. En die reden daarvoor kan ik hier niet goed uitleggen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Oneens.


    hey kijk ik weet niks!

    StJimmy schreef:
    Oneens,als we zo door gaan kunnen we ons net zo goed een staat van de VS noemen.

    Ik ben het hier helemaal mee eens. Laat Nederland lekker Nederland zijn en laat de VS lekker de VS zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    oneeens, ik zie heel veel meningen, en ik ben het daar wel mee eens. Straks wordt alles zoals Amerika, en wordt de leeftijdsgrens steeds jonger :|


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dan zou mijn zestiende verjaardag pas echt perfect zijn^^
    Want dan hoefde ik nooit meer in een overvolle stinkbus te zitten.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens.


    Has no one told you she's not breathing?

    nerveus schreef:
    Mee eens, is echt veel handiger! Ik haat mijn fiets xD en dan zou ik volgend jaar al mogen rijden! :D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    mee eens,ik vind het oneerlijk dat we moten wachten en zij niet(cool)


    "Be childish. Be irresponsible. Be disrespectful. Be everything this society hates."

    Oneens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."