• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Romy - Heks.

    "Ik ben weg toedeloe!" roep ik terwijl ik opsta. Waarom ik roep, geen idee? Vampieren horen het ook als ik fluister. Ik loop het huis van Fjodor en Gérard uit en begin aan mijn weg richting mijn eigen huis. Eenmaal thuis gekomen douche ik me snel en trek mijn werkkleding aan. Ik stap in mijn auto en rijd naar Merlotte's. Sam kijkt me streng aan en wijst naar de klok. "Sorry sorry, ik was andere dingen doen, ik werk vandaag wel voor niks oké?". Ik pak een schoortje en begin met mijn werk.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Oke.. Gérard gaat even een Perv zijn 8D

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Als ik thuiskom zie ik mijn vrienden verslagen aan de keukentafel zitten. Ik krijg een naar gevoel in mijn buik. "Wat is er aan de hand?" vraag ik. Tom kijkt op, met betraande ogen. "Ze hebben Lucas gevonden. Dood. Hij had geen druppel bloed meer in zijn lichaam." Ik kijk hem geschokt aan. Vampiers. Ik weet niet wat ik moet doen, en dus draai ik me langzaam om. Het besef van wat er was gebeurt komt pas als ik op de fiets stap en de wind tegen me aanduwt. Lucas is dood. Hij komt nooit meer terug. Ik voel een traan uit mijn oog rollen, maar veeg hem snel weg. Ik stap Merlotte's binnen en ga ergens zitten. De serveerster kijkt me vriendelijk aan, maar ik mompel alleen maar: "Een biertje graag."


    Gérard - Vampier
    Ik loop naar de kelder en stort me op Pearls lichaam. Fjodor heeft al een flink deel van haar bloed gedronken, en wat over is is niet erg warm meer. Het stopt de dorst, maar verzadigt me niet helemaal. Dan denk ik terug aan Milla en ik grijns. Misschien kan ik beter meteen opeisen waar ik recht op heb, voor dat Fjodor haar verandert. Ik loop naar boven en van nog net een glimp op van Milla's billen voor ze het zwarte shirt van Fjodor erover heen laat zakken. De grijns op mijn gezicht wordt nog breder, en mijn dorst nog groter. Ze heeft me nog niet opgemerkt en gaat in bed liggen. Ik moet me bedwingen om haar niet meteen leeg te zuigen, maar dan heeft Fjodor het natuurlijk meteen door. Heel zachtjes buig ik me over het bed heen, en fluister grijnzend in haar oor: "Hallo schoonheid. Ik kom je herinneren aan onze afspraak."

    Romy - Heks.

    Ik kijk de jongen glimlachend aan. "Je ziet eruit alsof je wel wat sterkers kan gebruiken, kals je wilt kan je je hart wel luchten bij mij, ik ben een goede luisteraar". Ik ga tegenover hem zitten en glimlach opnieuw naar hem. "Dus, vertel me wat je dwars zit".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Ik heb net mijn ogen dicht als ik wat in mijn oor hoor fluisteren. Eerst denk ik dat het Fjodor is, maar de stem is van iemand anders en ik draai me meteen om. Gérard. Ik vlieg meteen overeind en sla de dekens van me af.
    'F-Fjodor wil erbij zijn, niet dat ik je niet v-vertrouw, maar gewoon, voor de zekerheid,' stamel ik. Verdomme, Milla, gedraag je niet als een klein kind! Ik adem een paar keer diep in om rustig te worden, maar het werkt niet. Mijn benen werken ook niet, ik wil opstaan om hem te halen, maar nu Gérard zo dicht bij me staat valt het me pas op hoe intimiderend en lang hij wel niet is. God, laat dit alsjeblieft goed gaan!


    everything, in time

    Ha, vanavond ga je over Gérard dromen 8D
    @ Vluuv: Joehoe! Me likes pervs. Omfg, ik heb geen leven :'D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach om haar ondeugende grijns.
    'Weltrusten,' zeg ik en blaas haar een kusje toe, waarna ze de trap op loopt en in de gang verdwijnt die naar mijn kamer leidt. God, alles in mij wou haar achterna lopen en haar in mijn bed omhelzen. Zo wilde ik in slaap vallen. Kennelijk moet ik nog even wachten, denk ik glimlachend. Allison zit nog op de bank en ik bied haar wat te drinken aan. 'Ik heb fris en wijn. Eigenlijk niet zo gigantisch veel keus, als ik had geweten dat ik bezoek zou krijgen had ik wel wat aangeschaft.' Ik pak een fles fris en een fles wijn uit de koelkast en zet het op tafel. 'Tast toe, zou ik zeggen,' glimlach ik. Even valt mijn blik op de lege bank. Was het niet zo dat Gérard hier net zat? Wat bezorgd werp ik een blik op Allison, maar zwijg verder. Ach uiteraard, hij is zich te goed aan het doen met Pearl's bloed, of wat er nog van over is. Ik werp even een schuine blik naar boven. Het bevalt me toch alleszinds niet dat ik zowel Gérard als Milla buiten mijn zicht heb, maar ik blijf toch op mijn plaats. Hij zal wachten met de schuld innen, aangezien Pearl's bloed voorlopig wel voldoende zal zijn.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 23:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihi, Sam je loopt achter.(nerd)


    everything, in time

    Khep 'm al aangepast 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol je had gelijk Sam._O_ Al was het meer een nachtmerrie, totdat Fjodor kwam.:9~
    En pervs zijn awesome!(:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 8:14 ]


    everything, in time

    Serieus?! :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah jaaaa.D: (Ik ga het even met de namen schrijven, want als ik 'ik' typ is dat zo dom haha.)

    Milla lag daar dus in Fjodors shirt, toen kwam Gérard en die wilde haar dus leegzuigen maar wachtte niet op Fjodor en begon gelijk. In haar nek ipv haar arm.D: En toen kwam Fjodor half te laat, Milla hoorde hem wel maar kon niet meer bewegen/praten etc en was echt bijna dood, waardoor Fjodor dacht dat ze idd dood was en toen werd ze levend begraven! Arm kind.
    (krul)


    everything, in time

    Dat is echt awesome :o Wel jammer dat ze doodgaat in je droom 8D Maar echt ubercool.

    -> :9~ haha 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha idd!_O_ Jij nog niets gedroomd dan?

    WHOAH! Ik klikte en gelijk dikke grijns op mijn gezicht!:9~:9~:9~:9~

    vluuvmoetonlinekomen.


    everything, in time

    Dude, typ es een keer in op google (als je wil lol) 'Fjodor Kharkov'. Dit ownt echt keihard 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier komt meer Perv-actie 8D
    Oke, het is nog niet zo erg.. Maar ik heb al iets in gedachten dat Fjodor sowieso niet leuk gaat vinden >8D Hehehe...
    Aah, ik heb het gegoogled.. De "echte" Fjodor staat er trouwens wel tussen. Maar ook een enge oude man O_o

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik probeer mijn gezicht in een glimlach te trekken, maar als ik aan Lucas denk betrekt mijn gezicht weer. "Het zijn die verdomde vampiers." mompel ik. Ik hoop dat ik het meisje kan vertrouwen, en ineens voel ik de behoefte om haar alles te vertellen. Ik wrijf in mijn ogen. "Lucas, mijn vriend... Hij is dood." Ik begin te snikken, en wend mijn hoofd af. God, ik haat het als ik in het openbaar moet huilen.


    Gérard - Vampier
    Ik grijns om Milla's gestamel. Ze is bang, en dat geeft me een geweldig machtig gevoel. "Fjodor heeft helemaal niets te maken met onze afspraak. Het is al erg genoeg dat hij er nu van weet." Ik zie dat ze me verbaasd aankijkt. "Ja schat, ik hoor alles." Ik grijns gemeen, en voel dat mijn hoektanden beginnen te groeien.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 18:17 ]

    Milla - Mens.

    Dit gaat niet goed, dit gaat helemaal niet goed. Ik zie zijn hoektanden gewoon groeien en dat is geen prettig beeld. Hoe weet hij het dat ik Fjodor alles heb verteld? Behalve natuurlijk dat ik net zei dat hij dat wilde.
    'Nee, zonder Fjodor mag je niets drinken. Je drinkt trouwens uit mijn pols en krijgt maar een beetje,' zeg ik eigenwijs. Ik mag tenslotte ook meebepalen in deze belofte. 'Dus je kunt kiezen, wat ik net zei, of helemaal niets.'


    everything, in time