• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik zwijg en probeer zo objectief mogelijk alle opties langs te gaan. Het feit dat ik haar tegen andere vampiers zou moeten beschermen valt dan weg en daarmee ook een enorme last van mijn schouders. Gérard zou geen bedreiging meer vormen en bovendien zal ik dan niet meer sterven van de dorst als ik in haar nabijheid ben. Het kost een ongelofelijke dosis zelfbeheersing om haar niet leeg te zuigen en ik weet dat als ik één keer de controle verlies dat het ook goed mis gaat. Hoe meer ik erover nadenk, hoe aantrekkelijker de opties worden. Ik zwijg en kijk wat levenloos voor me uit. Ik kijk hoe de zon achter de bomen tot het huis probeert te komen.
    'Ik kan deze keuze niet nu maken. Ik geef jou en mezelf wat extra tijd om erover na te denken,' besluit ik dan. 'Zullen we nu naar binnen gaan? Er is vast wel iets wat ik iedereen kan aanbieden na de moeite te hebben genomen om me te redden.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Het is duidelijk dat hij erover nadenkt, toch kan ook hij nog niet tot een beslissing komen. Wanneer hij vraagt of we naar binnen zullen gaan knik ik.
    'Dat is goed,' zeg ik terwijl ik overeind kon van de grond. Ik knipper een paar keer met mijn ogen om de zwarte vlekken weg te krijgen, te snel opgestaan. Met zijn allen lopen we naar binnen, Fjodor en ik gelijk door naar de keuken om te zien of er inderdaad nog wat is. Beide zijn we stil, waardoor de sfeer een tikkel ongemakkelijk is. Ik leun wat tegen het aanrecht en kijk hem recht aan. 'Sorry dat die vraag gesteld werd, mijn schuld,' verontschuldig ik me.


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Ik kijk bedenkelijk om me heen. Pff. Ik verveel me, en ik heb honger. Dit was me het nachtje wel. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak nadat ik hem heb voelen trillen. 'Nieuw tekst bericht - Sam Merlotte'. Ik open het vlug. Shit, ik moest werken gister! Ik stop mijn telefoon weer weg en loop naar de keuken. "Kan ik ergens mee helpen?"


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Allison Vampier

    Nadat Fjodor ons had uitgenodigd liet ik me zachtjes op de bank ploffen, ik had geen energie om nog wat te doen. Ik ben dan wel minder lang in de zon geweest dan hun maar het put je wel uit. En hoe graag ik nu wat bloed zou willen hebben, ik ga nu niemand.. 'Romy' schreeuw ik enthousiast, onze afspraak helemaal vergeten. Vlug kijk ik om me heen en merk dan dat ze niet hier is, 'kan ik ergens mee helpen' hoor ik haar stem en ik ren de keuken in. Ik pak haar beet met beide armen en kijk haar aan 'Weetje onze afspraak nog?' zolang Milla mens i, en ik bij ze ben -ze kunnen me niet wegsturen- zal ik geen mensen doden, dat zweer ik plechtig. Maar als romy me dan wat bloed zou kunnen bezorgen zou het geweldig zijn..


    Trust me. I'm the doctor

    Ik ben dr :Y).

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oke, ik zou zeggen; maak het jullie gemakkelijk. Ik neem aan dat de vampiers onder ons behoefte hebben aan wat bloed.' Ik werp even een blik in Gérards richting, suggesterend dat hij Pearl zou kunnen delen met Allison en met een beetje mazzel ook met mij. Ik weet dat ik al wat bloed van haar heb gehad, maar een extra buffer kan nooit kwaad. Ik voorzie mezelf van wat water en vraag aan Romy en Milla wat ze willen hebben. Als ik haar slanke hals zie kan ik het niet laten om er gauw een kusje op te drukken. Ik zie haar weer voor me in haar lingerie op het bed. Natuurlijk wilde mijn lichaam niks meer dan met haar vrijen, maar de angst om haar pijn te doen weerhield me ervan. Toch verzekerde ze me dat ik haar geen pijn zou doen. Ik bedenk me dat als het zover komt dat ik wel het één en ander aan voorbehoedsmiddelen mag aanschaffen. Ik weet wel zeker dat ik haar niet zwanger zal maken, maar vampiers kunnen nog altijd recessieve ziektes overdragen die bij mensen wel weer de kop op kunnen steken. Het waren zaken waar ik in geen honderd jaar met mijn ouders over zou kunnen praten, maar wel wegen die ik open wilde houden en er vooral geen taboe van wilde maken.
    'Neem maar plaats en zeg wat je wil drinken,' zeg ik tegen Milla, die nog steeds bij me in de keuken staat. Ze is vast uitgeput en heeft behoefte aan rust.


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom!(nerd)

    Milla - Mens.

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik blijf liever hier bij jou,' natuurlijk ben ik sowieso liever bij hem, maar in de andere kamer zit Gérard en dat is wel de laatste persoon waar ik bij in de buurt wil zijn. Ik twijfel, moet ik het Fjodor nu wel of niet vertellen? Als ik het doe, houdt hij me misschien tegen en zoals ik al eerder zei: Dat laat ik niet toe, want ik heb het beloofd. Dus, eigenlijk kan ik het wel zeggen, want ik doe het hoe dan ook. Ja.
    'Fjodor?' begin ik twijfelend, 'ik heb een afspraak gemaakt met Gérard, leuke vrienden heb jij. Hij wilde je niet eens komen redden zonder voorwaarde en nu mag hij mijn bloed drinken. En stiekem ben ik best bang,' ik gaap alsof het niets is. Zo lijkt het tenminste, maar die gaap was eigenlijk omdat ik gewoon dood en doodmoe ben. Misschien dat ik zo maar eens vraag of ik Fjodors bed mag lenen, slim idee.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik spuug van schrik het water uit mijn mond.
    'Wát?!' Ik kijk haar verstomd aan. 'Was dat zijn voorstel? Ik wil je niet verliezen, Milla. Niet nu ik net zelf bijna de pijp uit ging. En dat gaat ook niet gebeuren,' zeg ik vastberaden. 'Alsof hij in staat is zich in te houden als hij eenmaal begint met je bloed drinken. Ik ken hem goed genoeg. Hier komt niks van in. Laat hem je maar een andere belofte inwilligen,' zeg ik rauw. Rauwer dan ik eigenlijk had willen zijn. Het is haar schuld niet, maar die van die vuile manipulator. Hij wist dondersgoed dat hij zich in een zodanige machtspositie bevond dat hij die kon uitbuiten. En daar heeft die lul ook verdomd goed gebruik van gemaakt. En dan te bedenken dat ik nog van plan was hem persoonlijk te bedanken voor alle moeite die hij heeft genomen. Verdomme! Ik kolk van binnen. Hij had Pearl toch? Wat moest hij met mijn Milla? Ik snuif geërgerd tegen mezelf. Hoor mij nou, alsof ze geen eigen beslissingen kan maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik draai wat zodat het water me niet raakt, als hij tegen me schreeuwt voel ik me kleine worden. 'Hij kan zich wel inhouden, dat kon jij ook. En anders kan ik heus wel voor mezelf opkomen, ik ben een meisje, ik kan makkelijk schoppen en slaan,' niet dat ik daar wat aan heb, hij is een vampier en dus duizendmaal sterker. Maar juist omdat Fjodor zo reageert, reageer ik ook op deze manier.
    'Bovendien heb ik het beloofd en dat kan ik niet afzeggen. Dat zou jij toch moeten weten als je uit die oude tijd komt, daar hielden ze zich toch netjes aan alle beloften?' ik heb geen idee hoe oud hij is, laat staan dat ik weet uit welke tijd hij komt. Het is lief dat hij me wil beschermen, maar dit is geen keuze, het is een belofte.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Mijn gewoonlijke ernstige gezichtsuitdrukking komt weer naar voren. Dan zet ik vastberaden het glas neer.
    'Ik blijf erbij,' zeg ik dan. 'Dan kan ik zien dat hij niet te ver zal gaan. En als hij dat doet dan krijgt hij met mij te maken.' Vuur brandt in mijn ogen. Ik ben best bereid om hem aan te vallen als hij het waagt om haar te willen vermoorden. Mijn humeur wordt spontaan beroerder. Godverdomme Gérard, waarom moest je me dat nou flikken! Mijn vuisten jeuken om hem een flink pak rammel te geven, maar ze heeft gelijk: een belofte is nu eenmaal een belofte.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Het is duidelijk: ik had niets moeten zeggen.
    'Ik was eigenlijk van plan niets te zeggen. Als hij er zelf mee komt zal ik niet weigeren, maar als hij niets zegt, doe ik dat ook niet. Op die manier breek ik geen belofte, ik stel hem hoogstens uit,' grijns ik, omdat ik mijn eigen idee ergens best slim vind.
    Ik gaap nogmaals, maar ik heb het lef niet te vragen of ik zo kan gaan liggen. Het is duidelijk dat Fjodors hoofd daar nu echt niet naar staat, de woede is op zijn gezicht af te lezen. En dan heb je nog de wezens in de woonkamer. Ik kan natuurlijk ook naar huis gaan.
    Ik vraag me af of Fjodor boos is op Gérard of op mij. Het is hoe dan ook niet leuk, als hij boos is, is hij gelijk zo.. Tja, wat is het goede woord? Hij lijkt veel groter en je moet echt lef hebben, wil je het dan nog wagen hem iets te flikken.
    'Wil je dat ik wegga?' vraag ik dan maar.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek een schamper glimlachje.
    'Hij vergeet het niet. Zeg een vampier dat hij bloed van je mag drinken en dat onthoudt hij voor de rest van zijn leven. Jezelf aanbieden op een presenteerblaadje is erg verleidelijk. Vooral als je zo'n zware dorst naar vers, warm, zoet mensenbloed hebt.' Het water loopt me haast in de mond. Ik slik het maar weg. Ineens vraagt ze of ik wil dat ze weggaat. Wat? Ik pak haar bij de schouders en trek haar naar me toe.
    'Natuurlijk niet. Ik wil dolgraag dat je blijft. Tenzij je thuis liever wat rust wil nemen. Maar dat mag je hier ook doen, graag zelfs. Het bed is vrij, maak het jezelf gemakkelijk,' zeg ik uitnodigend. Nu is het verleidelijk om de rest er heel subtiel uit te werken zodat ik naast haar kon liggen. Het is immers toch dag en ik ben wel toe aan wat rust. Vannacht is het er niet van gekomen. Ik bedenk me dat ze nog steeds de jurk aan heeft van een aantal dagen terug. Gezien onze activiteiten van de afgelopen periode ziet hij er aardig gehavend uit. De scheur van het reepje stof dat ze me na het gevecht met Gustav gaf was nog steeds zichtbaar. Ik zou haar graag een nieuwe jurk willen geven, maar als ik het haar aanbied zal ze zeker weigeren. Tenzij.. een slim plannetje vormt zich in mijn hoofd. Tenzij ik zelf een jurk voor haar koop. Dan moet ik natuurlijk wel zo subtiel mogelijk uit zien te vissen wat zo'n beetje haar smaak is. Soms, Fjodor, ben je geniaal, spreek ik mezelf in gedachten lovend toe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    De manier waarop hij over bloed praat is best verontrustend, maar het toont prima aan hoe vampiers erover denken.
    Ineens trekt hij me tegen zich aan en ik lach even. Hij vertelt dat ik gewoon in zijn bed mag gaan liggen en het me gemakkelijk mag maken.
    'Ja, dat is lief, maar dan lig ik daar heel alleen. In zo'n groot bed,' zeg ik, tot ik zie dat er een geheimzinnige lach rond zijn mond vormt. 'Wat lach je, meneer? Heb je soms iets bedacht of zo?' vraag ik lachend.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Nou, ik was graag bij je gaan liggen, maar ik heb gasten,' glimlach ik, waarna ik een fluisterend 'helaas' toevoeg in haar oor. Ik wil haar eigenlijk helemaal niet los laten. Het liefst was ik zo nog een half uur blijven staan. Ineens vraagt ze of ik wat heb bedacht. Het is dat ik zo ontzettend goed ben in geheimen verborgen houden, anders was ik gaan stamelen en gaan blozen. Ik aai even met een vinger over haar neus.
    'Ik heb me zojuist bedacht hoe veel mazzel ik heb dat alles is goed gekomen en dat ik het lot weer eens heb verslagen, met jullie hulp,' lieg ik. Een leugen om bestwil en het gaat me nog behoorlijk goed af ook. Geen zorgen Milla, je komt er nog achter. Ik plant een kus op haar lippen. 'Zal ik je alvast toestoppen? Ik kom eraan, zodra..' Ik kijk even naar het gezelschap. Eigenlijk is het best een macaber gezicht: Gérard in de woonkamer met een lijk onder zijn armen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Bewaar dat instoppen maar voor later, als we meer tijd hebben,' grijns ik. Na zijn kus laat ik hem los en gaap weer. Eigenlijk zou ik nog gedag moeten zeggen tegen iedereen, maar ik ben kapot. Ik blaas nog een kusje naar Fjodor en zwaai vluchtig naar de gasten als ik langs de woonkamer loop. Daarna loop ik door naar boven. Ik trek Fjodors kast open en trek er een van zijn vele zwarte shirts uit. Dat vindt hij vast niet erg. Ik trek mijn eigen jurk uit, die nodig aan vervanging toe is. Ik ben bang dat ik er niet genoeg geld voor zal hebben nu ik waarschijnlijk ontslagen ben. Nadat ik Fjodors zwarte shirt heb aangetrokken ga ik in zijn bed liggen, gelukkig is het niet koud. Ik kan haast niet wachten tot de gasten weggaan en hij naast me komt liggen.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Na mijn zoveelste biertje besluit ik naar huis te gaan. Ik wrijf in mijn ogen van de slaap, en zie dat het al ochtend is. Sloompjes loop ik naar huis. Ik hoop dat Lucas thuis is, ik maak me behoorlijk zorgen over hem.

    Gérard - Vampier
    Ik vang delen van het gesprek van Milla en Fjodor op en merk dat ze het over onze afspraak hebben. Eerst vloek ik, omdat Fjodor het natuurlijk tegenhoudt. Maar als blijkt dat hij er bij wil gaan zitten kijken grijns ik gemeen. Hij moet het zelf weten, maar het zal geen prettig gezicht worden, dat weet ik nu al.