• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Even laat ik de woorden van Milla tot me doordringen en stop ik met drinken. Ik vond het net zo lekker. Ik twijfel. Het is verleidelijk om aan mijn wraakzucht toe te geven, maar anderzijds is dit ook een manier om te laten zien dat vampiers wel degelijk een menselijke kant hebben. Ik laat haar los.
    'Prima. Ik zal haar niet doden.' Wat Gérard met haar doet zal me werkelijk niks kunnen schelen. Voor mijn part mag hij haar hebben. Het is een klein goedkamertje voor zijn ellende en voor het niet leegzuigen van Milla. Ik heb veel van hem verwacht, maar niet het feit dat hij haar daadwerkelijk zou laten leven. Hierdoor heb ik toch enigszins respect voor hem. Ik voel hoe de levenskracht langzamerhand weer door mijn aderen begint te stromen en mijn huid raakt in een steeds betere toestand. Ik kom overeind en het eerste wat ik doe is Milla omhelzen. Ik hou haar in mijn armen en kijk haar recht aan. 'Ik heb haar gezegd dat ze moest zeggen dat ik van je hou. Nu kan ik het zelf doen. Milla, ik hou van je.' Ik druk een kus op haar mond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Wat is het heerlijk weer in zijn armen te staan. Als hij zegt dat hij van me houdt glimlach ik. 'Wat lief! Ik hou ook van jou, hoor,' grinnik ik en ik geef hem nog een kus. 'En ik ben trots op je, je hebt je zo goed gehouden daarbinnen en net. Geweldig, echt waar!' Lach ik en nogmaals geef ik hem een kus. Het idee dat ik hem nu kwijt zou kunnen zijn, maakt dat ik hem alleen nog maar steviger vast pak. God, voortaan gaan we beter opletten. Zoiets als dit laat ik niet nog eens gebeuren.


    everything, in time

    Goeiemorgen :Y).

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach als ik haar in haar armen hou.
    'Vampiers kunnen wel wat hebben.' Dat is de halve waarheid. Vampiers kunnen heel wat hebben behalve zon, maar ik heb geen zin om me als een watje te gedragen. Iedereen is hier al genoeg door de hel gegaan. Ik kijk met een schuin oog naar Gérard, die zich wel met Pearl lijkt te vermaken. Dat bloed smaakte verdomd lekker en het zorgt ervoor dat ik binnen no time weer op krachten kom. Nu weet ik alleen niet hoe ik ooit heelhuids thuis kom met die zon op m'n kop, maar dat zijn zorgen voor later. Ik heb degene om wie ik het meest geef nu in mijn armen en dat kan niemand me afnemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks.

    Ik voel me een beetje vriendloos. Nou ben ik dat ook een beetje, maar goed. "Ik kan jullie wel helpen met thuis komen. En Fjodor, ik sta trouwens bij je in het krijt. Ik weet mijn god niet wat ik wou bereiken met die dooie slachtoffers, ik verveelde me". Ik kijk hem glimlachend aan. Dan draai ik me om naar Milla. "Ik heb me nog helemaal niet netjes voorgesteld. Hallo, ik ben Romy en ik ben een heks. Niet dat ik erg gemeen ben enzo, maar een echte heks, met kracht enzo" ik kijk haar grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:27 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Boos kijk ik naar Fjodor en Milla. Ik haat het als het niet gaat zoals ik wil. Er kriebelt een lok haar in mijn gezicht, maar Gérard heeft mijn handen nog steeds vast. "Ga je me nog loslaten?" snauw ik.

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Na mijn zoveelste biertje besluit ik naar huis te gaan. Ik wrijf in mijn ogen van de slaap, en zie dat het al ochtend is. Sloompjes loop ik naar huis. Ik hoop dat Lucas thuis is, ik maak me behoorlijk zorgen over hem.

    Gérard - Vampier
    Ik zie Milla een wees-stil-gebaar maken. Ik knik. Als ze maar niet denkt dat ik het vergeet. Het is niet zozeer dat ik Milla lekkerder vind ruiken dan andere mensen, maar ik voel me sterker aangetrokken tot dat wat ik niet kan krijgen. "Nou, eind goed al goed. Voor ons ten minste." zeg ik grijnzend. "Ik ga naar huis, ik heb dorst gekregen van dit gedoe." Ik kijk Romy aan. "Kun jij me thuis krijgen zonder dat ik levend verbrand?"

    Milla - Mens.

    'Ja, Romy, zou je dat kunnen doen?' ze heeft zojuist verteld dat ze een heks is, maar ik had geen idee dat die bestonden. Laat staan dat ik weet wat ze allemaal kunnen. 'Ik denk dat sommige mens..achtige wezens graag naar huis willen,' maak ik mijn zin af. Dan wend ik me tot Fjodor, die me nog steeds in zijn armen neemt. 'Wat wil jij? Naar jou huis, of het mijne?'
    Howel hij heeft gezegd dat hij het bij hem niet vertrouwd, lijkt het me logisch dat hij mag kiezen. Na zo'n aanval wil je waarschijnlijk niets anders dan naar je eigen huis. Gérard valt nu vast wel te vertrouwen, hij weet dat hij nog een keer van mij mag drinken en nu heeft hij Pearl, dus dat moet goed genoeg zijn. Ik kijk even naar Gérard, maar als ik zie wat hij met Pearl aan het doen is, kijk ik snel weer terug naar Fjodor en wacht glimlachend op antwoord.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:07 ]


    everything, in time

    Wacht, las ik nou net verkeerd terug of is Gustav echt dood?:'D


    everything, in time

    Gustav is dood, of is dat erg? ;O


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Romy - Heks.

    Ik kijk Milla en Gérard bedenkelijk aan. "Ik weet niet of ik dat kan" mompel ik net hoor baar. Ik frons mijn voorhoofd in de hoop dat ik met een zinnige spreuk kan komen. "Oké, ik weet iets. Denk ik" zeg ik twijfelend. Ik concentreer me op de grond, en er verschijnt een groot gat in de grond. "Goed, deze tunnel lijd naar jullie huis" ik kijk Gérard en Fjodor aan. "Het enigste probleem is, dat Milla en ik er niet doorheen kunnen, want er is geen zuurstof in de tunnel. Wat je met Pearl doet moet je zelf weten, het zal mij een zorg zijn. Ik beloof Milla snel thuis te brengen". Ik blijf bedenkelijk kijken. Omdat ik niet helemaal zeker ben van het feit dat de tunnel veilig is. Ik heb zo iets nog nooit gedaan. "Als er iets misgaat, moet je roepen oké?".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ben er weer 8D

    Allison Vampier

    Afwachtend zit ik in het huis van Fjodor en Gérard, waarom moest ik nou zo zwak zijn om te vluchten voor de zon?! Ze kunnen nu wel allemaal dood zijn, en dan ga ik me schuldig voelen. Geloof me. Opeens sla ik kreet uit, de grond lijkt te verdwijnen en er lijkt een tunnel te onstaan 'What the fack is dit nou weer?' vlug kijk ik links en rechts voordat ik er inspring.


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    'Hm, dat moet dan maar,' zeg ik en ik laat Fjodor los. "Als er iets misgaat moet je roepen, oké?"
    'Wat? Als er iets misgaat? Wil je soms zeggen dat het niet veilig is, want dan wachten we wel,' stel je voor dat die tunnel instort. Dan is het vrijwel onmogelijk, ook voor twee vampiers, om daaruit te komen. Of niet? Geen idee, eigenlijk. Het is gewoon helemaal geen prettig idee, Fjodor onder de grond. Ach, we kunnen tenminste weg hier. En uit de zon. Ik kijk naar Gérard en Fjodor; wat zulken zij te zeggen hebben?


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik laat Milla los en kijk naar de indrukwekkende tunnel die Romy gemaakt heeft. Ik voel me al een stuk beter nu ik in de schaduw sta en even zonder zuurstof moet na deze hel ook nog wel te doen zijn. Ik glimlach even naar de rest en geef Milla een kus op haar hand.
    'See you on the other side,' en ik spring de tunnel in. Het duurt even voor mijn ogen aan de duisternis zijn gewend, maar na een tijdje weet ik feilloos mijn weg te vinden. Ik ben benieuwd of Gérard hier in komt met Pearl. De verstikkingsdood is niet bepaald prettig, maar ik zie hem ervoor aan. Hij is vindingrijk genoeg met zijn martelmethoden en ik zie aan hem dat hij dorst heeft. Dankzij haar bloed ben ik alweer op krachten gekomen. Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben. Nu hoop ik alleen dat Gérard het niet in z'n kop haalt om Milla om zeep te halen, maar als hij dat van plan was had hij zijn kans allang gegrepen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, ik heb besloten dat ik Pearl maar dood laat gaan :p
    Anders weet nu toch iedereen al wie ze is.
    Tenzij iemand bezwaar heeft, maar ik zou niet weten waarom XD

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik probeer tegen te stribbelen. Ik wil niet in die tunnel, dan ga ik dood. Ik voel tranen achter mijn ogen prikken en al snel glijden er tranen over mijn wangen. "Stop!" roep ik. "Laat me gaan." Maar Gérard loopt naar de tunnel. Ik kijk de rest die nog op het gras staat nog een keer aan. Dan voel ik hoe ik mee wordt getrokken in de tunnel. Ik wil schreeuwen, maar doe het niet. Ik neem nog een laatste hap adem en kijk een laatste keer naar de zon. Dan is alles donker. Ik voel hoe Gérard begint te rennen, en zie de opening waar nog een beetje licht vanaf komt steeds kleiner worden. Ik voel hoe ik het benauwd krijg, maar stribbel niet tegen. Ik heb verloren, het is voorbij.

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Na mijn zoveelste biertje besluit ik naar huis te gaan. Ik wrijf in mijn ogen van de slaap, en zie dat het al ochtend is. Sloompjes loop ik naar huis. Ik hoop dat Lucas thuis is, ik maak me behoorlijk zorgen over hem.

    Gérard - Vampier
    Even twijfel ik. Ik had eigenlijk andere plannen met Pearl, maar dood zou ze toch wel gaan. Waarom niet zo? Ik kijk even naar Milla. "Ik kom later nog wel eens terug op onze afspraak." Dan spring ik de tunnel in en begin te rennen.

    Haha, je mag Pearl wel doden hoor, van mij tenminste. Ik bedoel; het is je eigen karakter. (':

    Milla - Mens.

    Ik zwaai nog één laatste keer naar Fjodor, dan verdwijnt hij de tunnel in.
    "Ik kom later nog wel eens terug op onze afspraak," zegt Gérard en ook hij springt de tunnel in. Met Pearl. Dat betekent dat ze zal stikken, maar daar wil ik liever niet aan denken. Net zo min als aan mijn afspraak met Gérard. Waarom moest ik zo dom zijn dat te beloven? Hij krijgt maar een beetje hoor, een piepklein beetje.
    'Nou, zullen we dan maar?' vraag ik glimlachend aan Romy.


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Ik kijk toe hoe de twee vampieren en Pearl in de tunnel verdwijnen. God, ik hoop zo dat de tunnel het tot Fjodor's huis red. "Nou, zullen we dan maar?". Ik kijk naar Milla en knik. "Doen we" zeg ik glimlachend terug. Ik begin met lopen, en zorg er nog snel voor dat het rotsblok dat de schaduw creëerde weer terug in de aarde verdwijnt. Als we een tijdje lopen kijk ik haar twijfelend aan. "Ben je echt verliefd op Fjodor, als in, ik wil een toekomst met hem?".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.