• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    ^RainForest:
    Er is al even afgerekend met Gustav hè, heeft Romy gedaan. Goed lezen.(nerd)


    everything, in time

    Ja, ik was al aan het aanpassen (A)


    Trust me. I'm the doctor

    W8 de cirkel met vuur, damn. weer veranderen xD


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    Ik vlieg door de lucht en eindig met een harde klap voor het huis neer. Au. Het doet verschrikkelijk pijn, maar ik heb geen tijd om zielig te lopen doen. Ik moet iemand redden. Als ik opsta valt het me pas op hoe ligt het al is geworden. De zon moet nu zeker al branden op Fjodors huid, of op zijn minst gaan irriteren. Ik moet opschieten.
    Ik kijk even naar Allison en Gustav, die aan het vechten zijn. Maar ach, het is drie tegen één, dat winnen ze vast wel.
    Ik druk tegen de deur die, goh verrassend, niet opengaat. 'PEARL DOE OPEN, IK WEET DAT JE DAAR ZIT!'


    everything, in time

    hoe kun je hier posts toevoegen?

    ja sorry daar heb ik dus echt geen verstand van
    xxx(k)


    http://www.youtube.com/watch?v=hUhK8sS9gnY

    kuzzie schreef:
    hoe kun je hier posts toevoegen?

    ja sorry daar heb ik dus echt geen verstand van
    xxx(k)

    Dit is een RPG, voor meer info omtrent RPG's: zie deze blog :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben tot maandag weg,
    van mij mogen jullie Allison alles laten doen behalve doodgaan Xd
    Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Haha, dat doen we sowieso niet. Maar bedankt, we zorgen voor je dat alles goed komt.:'D Veel plezier!:3


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik voel de eerste zonnestralen al door het dak komen. Het zal niet lang meer duren voordat de zon aan de hemel staat. Ik ruim de champagne glazen op en leg het tijdschift weg. Dan hoor ik een luid gekraak vanuit het huis komen. Shit, wat is er aan de hand?

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik grinnik als ik Romy de toverspreuk uit hoor spreken. Dat moet veel pijn doen, aan het gekrijs van Gustav te horen. Ik zet haar op de grond en ren achter Milla aan naar het huis. Ze staat op de deur te bonken en te schreeuwen, natuurlijk zonder weinig effect. "Dat gaat dus niet lukken zo." Als ik haar geur ruik herinner ik me onze deal, en met al mijn kracht beuk ik tegen de deur. Die geeft gelukkig meteen mee.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik hou het hoofd gebogen als een paraplu om mijn gezicht af te schermen. Ik weet dat de stralen nu nog zwak zijn, maar weldra zal ik het uitgillen van de pijn. Ik zucht en hoop dat het dan maar snel voorbij is. Ik bedenk me wat ik zal gaan doen: het hoofd heffen en de dood recht in de ogen staren. Ineens hoor ik een schreeuwend geluid dat ik meteen feilloos kan plaatsen: Milla! Ik kijk omhoog en merk dat Pearl het ook heeft gehoofd.
    'Volgens mij heb je bezoek,' grijns ik. De ijzeren kettingen voelen nu als een enorm zware last op mijn schouders, maar de adrenalinerush die door me heen gaat nu ze vlak bij me is is ongelofelijk. 'Milla!' schreeuw ik nu met alle lucht die in mijn lijf zit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Als ik Fjodor hoor schreeuwen klop ik nog harder op de deur. Het licht wordt steeds feller, het duurt nu niet lang meer of.. 'ALSJEBLIEFT DOE OPEN, DIT IS EEN MISVERSTAND!' Ik hoop dat Pearl hem zo zal laten gaan, zonder enige vorm van geweld. Ze móet opendoen en hem vrij laten. Snel, voor de zon op komt.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Shit, ik had zijn mond ook moeten afplakken. "Stil." Sis ik. Dan pak ik een mes en loop langs de vampier heen. Er komt een tweede binnengestormt. Even betrekt mijn gezicht, maar dan bedenk ik me. Als ik dit goed speel vang ik twee vliegen in een klap. Dan komt het meisje dat ik eerder op de avond heb gezien er ook achteraan rennen. Ik zucht. Wat nou misverstand? Ik help haar, ze zou me dankbaar moeten zijn.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor geroep komen van uit de tuin. Zonder op Milla te wachten ren ik weg en storm het huis uit. Ik zie een tuinhuisje en hoor stemmen. Ik ram alweer de deur in en zie Fjodor vastgebonden aan een paal zitten. Er staat een blonde vrouw naast hem die niet al te blij kijkt. Ze trekt een mes en komt op me aflopen. "Woah, rustig. Wat is hier aan de hand?"

    Milla - Mens.

    Het eerste wat ik zie als ik binnenkom is een bebloede Fjodor, vastgebonden op een tafel en in een onmogelijke positie. En natuurlijk Pearl, met een mes. 'Ga met dat mes van hem vandaan, ik waarschuw je,' zeg ik eerst waarschuwend. Maar dan herstel ik me en kijk haar met een zachtere blik aan. 'Alsjeblieft doodt hem niet, hij wilde me niet vermoorden, echt niet,' o god als ze maar stopt. De zon komt nog steeds op en de stralen zijn feller.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik lach om wat het meisje zegt. "Ben je gek? Natuurlijk wilde hij je doden. Hij is een vampier. Hij is gemaakt om te moorden." Terwijl ik spreek zie ik hoe de zon op Fjodors huid brand. Ook de andere vampier die binnen was gekomen deinst achteruit. "Wees blij dat ik je gered heb."

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor geroep komen van uit de tuin. Zonder op Milla te wachten ren ik weg en storm het huis uit. Ik zie een tuinhuisje en hoor stemmen. Ik ram alweer de deur in en zie Fjodor vastgebonden aan een paal zitten. Er staat een blonde vrouw naast hem die niet al te blij kijkt. Ze trekt een mes en komt op me aflopen. "Woah, rustig. Wat is hier aan de hand?"

    Milla - Mens

    'Gered? Nee, luister nou!' Ik moet opschieten, de zon brandt al op Fjodors uit. 'Ik weet dat hij een vampier is, maar dat maakt me niet uit. Ik hou van hem, dat doe ik echt. En als jij hem vermoord, vermoord ik jou. Serieus, ik wil je alles geven, maar ik smeek je: doodt hem niet,' zeg ik ook echt smekend. Ik werp nog een blik op Fjodor en spreek zonder geluid dat hij vol moet houden. Dan kijk ik weer met een doodse blik naar Pearl.


    everything, in time