• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    "Wát? Jij? Mij vermoorden?" Ik lach haar nu echt uit. "Het spijt me schat, maar ik heb vampiers vermoord. Mensen zijn daarbij vergeleken een eitje. Het is wel tegen mijn principes, maar tegen zelfverdedeging heb ik niets."

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik word nu toch een beetje ongeduldig. "Jezus, zeur niet zo, maak hem gewoon los. Er zijn toch genoeg andere vampiers om te doden?"

    Milla - Mens.

    'Ik vermoord eigenlijk ook liever niet, maar ik zou alles doen om hem los te krijgen,' ik moet snel iets verzinnen. En dat Gérard haar bozer maakt, helpt ook niet echt. De zon is inmiddels best fel en de warmte dringt tot binnen door. 'Pearl, ik dacht ook dat ze 's werelds slechtste wezens waren, aangezien ze mensen vermoordden. Maar het is hun natuur, ze kunnen niet anders want ze leven van mensenbloed. Wat zou jij doen als je een vampier was? Hetzelfde. Bovendien, hebben ze nog steeds gevoelens. Ik smeek je nog één laatste keer.' Verdomme, ik wilde gewoon naar Fjodor. Zou ik langs haar heen kunnen komen?



    Evenboodschappendoen.(:


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik probeer me nog steeds los te wurmen maar bij elke poging voel ik me zwakker worden. De pijn is ondragelijk. Maar nu ze zo dicht bij me is wil ik niet opgeven. Ik wil nu niet sterven. Ze heeft vast hemel en aarde verschoven om hierheen te komen. Ze krijgt daarvoor geen hoopje as als dank. Ik probeer ineen te duiken om enigszins uit het zonlicht te komen, maar de kettingen geven niet mee. Ik hou nog steeds het hoofd gebukt en probeer de pijn te negeren. Alles hangt van Milla af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Het duurt me te lang. Nu al helemaal als ik zie hoeveel Fjodor lijdt. Hij doet zijn best het te verbergen, maar het is duidelijk te zien. Ik kijk naar Gérard en geef hem een "let op" blik. Dan ren ik ineens op Pearl af en duw haar op de grond. We rollen heen en weer, maar uiteindelijk lukt het me haar mes af te pakken. We vechten als echte meisjes: Zij trekt aan mijn haar waarop ik gil, haar een bitch noem en kras met mijn nagels. Met het mes sta ik zo snel mogelijk op en kijk nogmaals naar Gérard, hij weet gelijk wat hij moet doen en houdt Pearl voorlopig bezig.
    Natuurlijk ga ik gelijk naar Fjodor. 'Hou vol,' bemoedig ik hem. Ik pruts met de ketens en doe van alles met het mes, maar aangezien ik kippenkracht heb gebeurt er niet veel. 'Jezus, ga kapot!' roep ik wanhopig. Ik moet een ander idee hebben. Ik kijk de kamer rond en bijt op mijn lip. Wát? Er is helemaal niets. Als ik er zeker van ben dat er niets bruikbaars is, begin ik weer als een bezetene op de ketens te slaan en eraan te trekken. Ze zullen breken.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Mijn huid is inmiddels ernstig uitgedroogd. Ik voel me zwak en de pijn gonst door mijn lijf met het ritme van mijn hart, dat wonder boven wonder nog klopt. Ik hef het hoofd en zie ineens een schaduw in de zon. De geur is onmiskenbaar: het is Milla!
    'Is er iets.. iets om me mee te bedekken?' vraag ik. Alles aan mijn lijf doet zeer. Niemand heeft gelogen dat dit de meest vreselijke manier is om te sterven. Milla probeert als een waanzinnige de ketenen te breken, maar als het mij al niet lukt, laat staan een sterveling. Hoe had Pearl ze ook alweer om gekregen? Ik peins daar nog even over door, tot het me te binnen schiet. 'Achter de paal. Ze zijn met haken aan ogen in de grond vast gemaakt, denk ik. Haal de haak eruit, dan ben ik los.' Zelfs praten doet nu zeer. Ik hoop dat ze het op tijd voor elkaar krijgt, voor Pearl haar komt grijpen. Hoe kon ik zo stom zijn? Elke vampier in de wijde omtrek heeft vast van haar gehoord, behalve Fjodor Kharkov natuurlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik kijk hem aan. "Is er iets.. iets om me mee te bedekken?" Verdomme, dat ik daar niet aan heb gedacht! Ik wil vragen of Gérard zijn shirt wil gooien, maar die is nog druk in gevecht met Pearl, raar, ik dacht dat zij zo te verslaan zou zijn, dan heb ik het toch goed mis gehad. Omdat ik zo snel geen deken zie trek ik maar wederom mijn kledij uit en leg het over hem heen. Het is niet veel, maar het is wat. En aangezien het wit is, weerkaatst het het licht, als ik tenminste goed heb opgelet op school.
    Daarna ren ik zo snel als ik kan in mijn lingerie naar de paal en kijk even naar de constructie. Ah, dat viel wel mee. Ik neem de haak vast en met veel moeite krijg ik hem er toch uit. Direct ren ik terug, het is alsof ik op de automatische piloot sta. Bij Fjodor haal ik alle kettingen weg en wil hem overeind trekken, maar doe het niet. Ik ben bang dat ik hem ongelooflijk veel pijn doe. 'Kom, snel, je moet uit de zon. Gebruik hetgeen wat over je heen licht als een soort parasol. Snel!' Ik blijf op hem wachten. 'Gérard redt zich wel,' zeg ik terwijl ik even naar hen kijk. Het klinkt misschien heel egoïstisch, maar ik wil Fjodor hier gewoon weg hebben.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Binnen no time krijg ik een kledingstuk over me heen gegooid. Het voelt als een ware verlossing. Dan vang ik de geur op van het kledingstuk. Het is Milla's jurk! Maar als ik die jurk over me heen heb, wat heeft zij dan aan..? Verdomme Fjodor, niet denken, maar lopen. Ze zegt dat ik zo snel mogelijk uit de zon moet. Mijn lijf voelt als versteend aan en daarom is het des te ellendiger om te gaan lopen. Ik moet wel. Ik dwing mezelf om stappen te zetten. Met de grootste pijn en moeite weet ik mezelf uit het huisje te krijgen en na een paar helse meters door de zon vind ik verkoeling onder een boom, waar ik me laat neer zakken tegen de stam. Het koude gras in de schaduw voelt als verlossing.
    'Bedankt. Zou je misschien water voor me willen halen?' Ik gebaar naar mijn lijf, dat letterlijk verkoeling nodig heeft. Ik zou haar het liefst in mijn armen willen hebben, maar mijn uitgedroogde staat laat het niet toe. Ik ben nauwelijks in staat mijn ledematen te bewegen, laat staan iemand te omhelzen. Mijn huid ziet eruit als dat van een tachtigjarige en ik voorspel dat ik nog wel even nodig heb om bij te komen. Nu ik buiten ben in de verkoeling vang ik ook andere geuren op. Allison is hier, Romy is hier en zelfs.. Gérard! Ik trek een flauwe grijns. Bedankjes komen later wel, eerst water.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Net als Milla begint irritant te worden met haar gesmeek, en ik er een einde aan wil maken springt ze op me af. Omdat ik niets verwachte heeft ze zo mijn mes afgepakt, maar ik geef niet op. Als een bezetene trek ik aan haar haar en schop ik in haar buik. Maar nog voordat ik haar van me af geduwt heb heeft Gérard me af weer naar beneden gedrukt. Ik probeer hem tegen te houden, maar hij slingert me over zijn schouder. Ik beuk op zijn rug, zo hard als ik kan, maar hij laat me niet los. Godver, hoe kom ik hier uit?

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Voor ik het weet lig ik vechtend met de vrouw op de grond. Voor een mens is ze sterk, maar ze kan niet op tegen de kracht van een vampier. Ik zie Milla en Fjodor weglopen. Nu hij bij haar is blijft er waarschijnlijk niet veel over van onze deal. Dan kijk ik naar de vrouw onder me. Moet ook kunnen. Ik til haar als een aardappelzak over mijn schouder en loop met haar de tuin in. Natuurlijk stribbelt ze tegen en schreeuwt ze hard "Laat me los!" maar het heeft allemaal geen zin. Met Romy en Milla zo dicht in de buurt was het moeilijk om me in te houden, en ik heb alweer flinke dorst gekregen.

    Milla - Mens.

    Man-o-man wat ziet hij er verschrikkelijk uit! 'Natuurlijk!' roep ik uit en ik ben al weg. Damn, denk ik dan, ik heb niets om het water in te doen. Ik kijk om me heen en vind een stukje boomstronk waar ik wel even water in kan doen. Het lijkt net een film, denk ik giechelend. Wacht, ik mag nu helemaal niet lachen. Ik buk en laat wat water in de boomstronk lopen. Hoewel ik weet dat ik moet opschieten, loop ik toch rustig terug naar Fjodor, het water mag er tenslotte niet uit glijden. Eenmaal terug bij hem kniel ik neer en geef hem de boomstronk. 'Hier, ik ga meer halen als je wilt,' zeg ik. Ik ben blij dat het niet koud is, dan zou ik het niet volhouden in mijn lingerie. 'Gérard houdt Pearl bezig en Allison en Romy zijn met Gustav bezig. Wij zijn hier veilig,' glimlach ik.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Na een tijdje geef ik het bonken op. Ik kan mijn krachten beter sparen. Maar als Gérard begint over mijn bloed, en dat hij best wil delen met Fjodor begin ik toch weer te protesteren. "Hoe haal je het in je hoofd? Zet me neer, stomme hufter!"

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik kijk grinnikend naar Fjodor. "Man, jij ziet er verkloot uit." Zijn huid is verschrompeld, en hij zit een beetje dood onder een boom. Wat voor mij ook geen slecht idee is, ik voel de zon al branden. "Als je wilt mag je wel wat bloed van haar." Ik maak met mijn hoofd een beweging naar Pearl. "Ik ben in een gulle bui." Ik hoor haar luid protesteren, maar grijns alleen maar.

    Romy - Heks.

    Ik kijk grijnzend naar het levenloze lichaam van Gustav. Allison was hem al gepeerd, in verband met de zon die opkwam. Ik geef haar geen ongelijk, de zon brand best wel erg. Ik loop naar Milla, Fjodor en Gérard. "Hallo daar, beetje hulp nodig?" vraag ik grijnzend, en laat me naast de twee vampieren onder de boom zakken. "Een beetje minder zon voor de twee heren neem ik aan?". Ik concentreer me op de grond, en het duurt niet heel lang voor er een rots blok omhoog komt die ons precies uit de zon houd. Ik kijk bedenkelijk naar Fjodor. Shit wat ziet hij er slecht uit. "Je mag wel wat van mijn bloed, ik kan wel een beetje missen" zeg ik twijfelend.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik neem dankbaar het water aan en gooi het over me heen. Het voelt als een ware verlossing. Ik zeg haar dat ik haar erg dankbaar zou zijn als ze nog wat voor me kon halen. Het water over mijn lijf versnelt het genezingsproces, weet ik uit ervaring. Dan komt Gérard aan gelopen met Pearl over zijn schouder.
    "Als je wil mag je wel wat bloed van haar. Ik ben in een gulle bui." Dit aanbod is te verleidelijk om af te slaan. Ik zie hem naar Milla gluren, die nog steeds in haar lingerie staat. Ik gooi hem een vernietigende blik toe. Als je het maar laat. Snel haal ik de jurk van me af en geef hem haar aan. 'Voor je nog een verkoudheid op loopt,' zeg ik glimlachend. Ik ga me verzitten en pak het mes van de grond.
    'Ik dank je, Gérard.' Ik glimlach naar hem. Het is een glimlach uit pure dankbaarheid. Ik pak een arm beet van Pearl, die hem meteen weer terug trekt en me venijnig aan kijkt. 'Soms eet de muis de slang op, maar meestal is het toch echt omgekeerd.' Ik grijp de arm weer vast en maak een snee ik haar pols. Vervolgens zet ik mijn mond erop en zuig dat heerlijke bloed naar binnen. God, wat een verlossing. Ik voel me met de seconde sterker worden. Dan verschijnt er ineens iets vreemds dat de zon blokkeert. Ik vang de geur op van Romy.
    'Jij ook hier? Nooit gedacht dat je ook op het theekransje zou komen,' zeg ik met een verbaasde toon. Ze biedt me haar bloed aan, zij het aarzelend. 'Ik heb voorlopig voldoende hier aan. Zullen we haar genade tonen of maken we er een eind aan?'

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 21:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Een zucht van opluchting verlaat mijn mond als Fjodor me mijn jurk weer toegooit, direct trek ik hem aan. 'Dankje,' knik ik.
    Als hij zijn mes tevoorschijn haalt en van Pearl drinkt kijk ik, bijtend op mijn lip, de andere kant op. Het blijft iets ongewoons om te zien. Gelukkig is Romy er ook nog. 'Bedankt dat je, nou, jullie wilde helpen,' glimlach ik. Dan kijk ik naar Gérard. Zou hij onze deal al vergeten zijn? Ik hoop het. Hoewel Fjodor het waarschijnlijk niet toe zal laten, vind ik dat, áls Gérard het nog weet, hij toch van me mag drinken. Ik heb het beloofd.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 22:01 ]


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik word stil als ik Fjodor op ons af komt lopen. Hij pakt mijn arm, die ik gelukkig nog los kan trekken. Als snel heeft hij hem echter weer vast, en hij maakt een snee ik mijn pols. Ik bijt op mijn lip van de pijn, maar vooral door de schaamte. Al die mensen staan hier en kijken toe. Even denk ik aan het moment dat ik besloot op vampieren te jagen. Dan knijp ik mijn ogen dicht en dwing mezelf aan iets anders te denken. Ik voel een traan over mijn wang glijden en hoop dat hij snel ophoudt. De vernedering is haast te groot.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik houd Pearl vast terwijl Fjodor drinkt. Ik hoop dat hij nog wat overlaat, ik heb zelf ook wel zin om iets te drinken... Als hij ons vraagt wat met haar te doen grijns ik. "Laat dat maar aan mij over, ik heb nog wel wat ideetjes..." Dan bedenk ik me mijn deal met Milla weer. Ik kijk haar grijnzend aan. "En met jou heb ik ook nog een appeltje te schillen."

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 22:06 ]

    Milla - Mens.

    'Toon haar genade. Of nou, doe wat je wil, maar laat haar leven, ik denk dat ze haar les nu wel heeft geleerd,' alhoewel, ze ziet er uit als een eigenwijs iemand, iemand die het hier niet bij laat. Ach, wat weer ik er van? Fjodor en Gérard weten vast veel meer.
    "En met jou heb ik ook nog een appeltje te schillen," hoor ik Gérard zeggen met een grijs die me kippenvel bezorgd. Meteen leg ik een vinger op mijn mond als gebaar dat hij niet zo hard moet praten. Als Fjodor het weet gaat de deal waarschijnlijk niet door en beloofd is nu eenmaal beloofd.


    everything, in time