• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik kijk op uit mijn tijdschrift. "Niet je eten? Vreemd." Even blader ik weer verder als hij ineens uitbarst. "Luister, jij bént ook onmenselijk. Ik ben juist bezig mensen te beschermen. En ja, dan moet ik daar misschien wat vampiers voor opofferen. Maar wees eerlijk, hoeveel mensen heb jij al wel niet vermoord?

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik denk even na. Fjodor is niet bepaald een vriend van me, maar ik heb ook geen hekel aan hem. "Ik help je, op een voorwaarde." Ik wacht even en kijk haar grijnzend aan. "Als ik van je bloed mag drinken."

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:24 ]

    Fjodor - Slechte vampier.

    Goeie vraag. Hoeveel mensen heb ik eigenlijk vermoord? Ik begin hardop te tellen.
    'Een, twee, drie, vier.. ah, dit duurt me te lang. Neem een jaargemiddelde en doe dat keer 126. Maar ik geef je geen ongelijk hoor. Ik zou ook genieten van de show. De laatste keer dat ik een vampier zag afbranden was.. drie jaar terug. Behoorlijk indrukwekkend, al zeg ik het zelf. Maar na verloop van tijd wordt het saai.' Ik kan inmiddels weer normaal praten en dat betekent dat ik weer op krachten kom. Ik voel me als een alcoholist achter de tralies. Ik ga toch dood dus ik heb me niet aan enige sociale conventies te houden. 'Een pingpongspel is het,' zeg ik als reactie op haar beschuldiging dat ik onmenselijk ben. 'Ping - een paar mensen dood, pong - een vampier om zeep geholpen, ping - weer een paar mensen dood, pong - vampier wordt gestraft. Kijk, het zal niet ophouden. Wij staan bovenaan de voedselketen, dat is nu eenmaal zo bepaald. Als je iemand daarvoor wil pakken dan moet je bij god zijn. Zeg hem dan meteen even een emmer water naar beneden te gooien, want het is nogal warm daaro.' Ik gebaar naar de grond, de hel aanduidend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Srry Gerard had je reactie niet gezien ;)

    Allison Vampier

    Terwijl ik wegloop hoor ik opeens een gegil vanaf het huis van Fjodor en Gerard komen, Verdomme Gerard moet eens opletten met zijn slachtoffers. Ik wil weer verder lopen als ik me bedenk dat een aantal mensen dit nu ook kunnen horen, op een héél langzaam tempo begin ik naar het huis te lopen, als ik op had gekeken had ik alles al gezien. Maar ik ben te lui en blijf gewoon naar beneden kijken, als ik er dan toch bijna ben schiet ik opeens omhoog. Die geur, háár geur. Meteen schiet ik naar voren en zie hoe Milla tegen Gerard te ratelen valt, en zelf met mijn vampiergehoor was ik er niet helemaal bij het enigste dat ik opvat is GUstav en Fjodor. 'Wat is er gebeurd' mompel ik verbaasd als ik me naast haar plaats, waren de geruchten dan echtwaar?


    Trust me. I'm the doctor

    Maakt niet uit :]

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik lach. "Voor wezens die bovenaan de voedselketen staan zijn jullie wonderbaarlijk makkelijk te vangen." Ik glimlach om zijn grap. "Ik moet eerlijk zeggen, voor een vampier val je nog mee. Het gebeurt me vaker dat ik bedreigt wordt of dat ze me smeken om vergiffenis." Ik grijns. "Zonder resultaat, uiteraard."

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik denk even na. Fjodor is niet bepaald een vriend van me, maar ik heb ook geen hekel aan hem. "Ik help je, op een voorwaarde." Ik wacht even en kijk haar grijnzend aan. "Als ik van je bloed mag drinken." Dan komt Allison binnen. Ik kijk haar verbaasd aan. "Welke geruchten?"

    Milla - Mens.

    'Nou, Gustav heeft Fjodor inderdaad aangevallen, maar Fjodor heeft hem niet knock-out geslagen, dat was ik. Alleen Gustav heeft gezegd dat hij het was, omdat een vampier niet geslagen wil worden door een vrouwelijke sterveling, natuurlijk. Fjodor zei ook dat hij het had gedaan, om mij te beschermen. En nu neemt Gustav dus wraak en dat is mijn schuld. Althans, als het Gustav is. Nou, het gaat erom dat jullie me gewoon moeten helpen, oké?' verdomme, ik heb geen tijd voor deze spelletjes. Dan noemt Gérard zijn voorwaarde.
    'Ben je gek?' ik zucht even. 'Oké, maar alleen als we Fjodor ook echt gevonden en bevrijd hebben. Eerder niet.' Ik hoop dat hij het tegen die tijd vergeten is. Het maakt me niet, ik heb er alles voor over om hem te bevrijden.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Ach kijk, wie vermoedt ooit dat een muis uiteindelijk de slang zal opeten?' Ik trek een grijns en kijk naar boven. 'Ik ben de ergste niet nee. Jammer dat ik niet nog wat langer kan blijven hangen, want ik had graag gezien hoe je Gustav te grazen neemt. Och, persoonlijk geniet ik er juist van als ze me smeken om ze te laten leven, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Over die thee gesproken, kun je een kopje missen? Zelfs een oneervolle vampier zoals ik mag toch wel een laatste wens hebben? Je mag me ook wel wat sterkers voeren hoor. Ik heb in geen tijden een goed glas wodka gehad. Ja, het Russische bloed blijft door m'n aderen stromen.' Natuurlijk kan ik niet ontkennen dat ik bang ben om dood te gaan en mijn ongebruikelijke nonchalante, droge praten is juist een manier voor me om even te ontsnappen aan die angst. Ik hoop dat ik mijn ouders weer zal zien, maar die zullen vast de andere kant op zijn gegaan. Nu kijk ik haar echter serieus aan: 'Zorg er alsjeblieft voor dat ze blijft leven. En zeg haar dat ik van haar hou.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison Vampier

    'Dat is..' peinzend zocht ik naar het goede woord 'Girlpower!' roep ik dan enthousiast, welke vampier word nou verslagen door een sterveling? 'Welke voorwaarde?' met een vragende en dwingende blik kijk ik Gérard aan. 'Weetje het maakt niet uit, we moeten Fjodor vinden' ik draai me weg van Gérard en kijk Milla medelevend aan 'Waar heb je Fjodor voor het laatst gezienm en vertel me precies wat er is gebeurd'


    Trust me. I'm the doctor

    'en vertel me precies wat er is gebeurd'.

    Ahahahaha dat gaat nog leuk worden :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik moet even nadenken, ik ben lichtelijk in paniek en dat ik hier sta te praten en niet buiten aan het zoeken ben helpt niet echt. 'Eh, we zijn uit eten geweest. Italiaans. Daarna gingen we naar huis, we hadden.. het heel gezellig. Je weet wel, samen. Ik ga hier niet in details treden, die zijn niet belangrijk. We waren in ieder geval boven, toen Fjodor iets hoorde. Hij zei dat ik me moest verstoppen en dat hij erop af zou gaan. Dat deden we, maar toen was het ineens doodstil dus ben ik naar beneden gegaan en toen lag er bloed, veel bloed,' ik haal adem. Wát was er speciaal aan die dag? Ja, we hebben een groepje aanhangers samen met Gustav gezien, maar die waren snel weer weg. Verdomme! Die vrouw in het restaurant. Ach, hoe heette ze nou toch? Ik knip in mijn vingers. 'Pearl!' roep ik uit. 'In het restaurant kwam er een vrouw bij ons zitten, Fjodor vertrouwde haar al niet. Pearl heette ze, zegt dat iets?'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:18 ]


    everything, in time

    Allison vampier

    Wanneer ze het over hun gezellige avond heeft krijg ik een glimlach op mijn gezicht, dit gaat Fjodor nog lang horen. 'Pearl!' roept ze opeens uit. 'In het restaurant kwam er een vrouw bij ons zitten, Fjodor vertrouwde haar al niet. Pearl heette ze, zegt dat iets?' met elke letter worden mijn ogen groter 'Pearl' ontzet kijk ik gérard aan 'Jij kent Pearl toch ook wel!' ik wacht niet op zijn antwoord en pak Milla aan beiden armne beet 'Pearl jaagt op vampieren Milla, Pearl is bekend. Hij zou ervan moeten weten!' ik mag dan ruzie met hem hebben gehad maar dit wens ik niemand toe 'Hij moest haar herkennen!' gil ik gefrusteerd. Die sukkel moet eens wat voorzichtiger zijn.


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    Bij de naam "Pearl" begint Allison gefrustreerd te gillen, neemt ze mijn beide armen beet en schudt me zo'n beetje door elkaar. 'Au, vampierkracht!' roep ik pijnlijk uit. Verdomme! Fjodor of ik had het moeten weten. En nu zit hij in die shit. 'We moeten hem redden,' gil ik panisch. Als hij dood is, echt dood, vergeef ik dat mezelf nooit. 'Wat moeten we doen, wat moeten we doen?' Ik kan niet meer helder nadenken. Het idee dat hij bij zo'n vreselijke vrouw zit zorgt daarvoor. Ze wil hem vermoorden, dat is haar doel en dat is iets wat absoluut niet mag gebeuren. Ik hou van hem en ik wil niet dat hij zo moet lijden of misschien wel sterft. God o God, we gaan veel te sloom, actie mensen!


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Verveeld loop ik door het bos tot ik het huis van Fjodor bereik. Ik moet zeggen, ik kom hier vaker, om mijn krachten uit te oefenen, maar meestal laat ik Fjodor met rust. Oké. Ik roep zijn dode slachtoffers wel eens op, maar dat is humor right? Ik bekijk het huis, en verbaas me opnieuw over het feit dat het zo mooi is. Ik schrik op als ik opeens iemand hoor gillen. Allison als ik me niet vergis. Ik loop naar het huis en kijk bedenkelijk naar de deur. "Hallo?" roep ik vragend. Ik kijk naar de opengebroken deur, die met geweld open is gemaakt. "Oh jeetje" mompel ik terwijl ik snel naar binnen loop. Eenmaal binnen tref ik het meisje van Fjodor aan, Allison en Gerard. Ze kijken elkaar ernstig aan. "Kan ik ergens mee helpen?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:57 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    sorry dat ik trouwens zo weinig post hoor, maar ik loop stage, en kijk nog steeds nonstop true blood als ik op mn laptop zit, dus ja, :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Kuc Kuch, het bloed ligt in Milla's huis. :Y)


    Trust me. I'm the doctor

    OH OEPS! even aanpassen dan


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.