• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Terwijl ik naar zijn gepraat luister neem ik een slok van het water dat naast me staat. "En zeg haar dat ik van haar hou." Ik verslik me en proest al het water dat ik in mijn mond had over hem uit. Dan begin ik te lachen. "Wáát? Dus zo zit het!" Ik veeg mijn mond af en kijk naar de vampier, die een beetje ongemakkelijk zit. Ik sta, nog steeds lachend, op en loop naar een ander kastje. Ik pak een fles champagne en trek de kurk eraf. Meteen komt er schuim over de rand. Ik schenk twee glazen in. Dan bedenk ik me dat ik hem los moet maken als hij zijn glas wil vasthouden. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. "Mond open." zeg ik, en giet de drank zijn mond in. Dan maak ik een toastend gebaar met mijn eigen glas en grijns. "Op de liefde."

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik luister zwijgend naar hun gesprek. "Ja.. Pearl. Nu je het zegt, daar heb ik ook wel eens last van gehad. Ik zeg het niet graag meid, maar Fjodor moet veel geluk hebben om zich daar uit te krijgen."

    Milla - Mens.

    Als Romy ook nog eens aan komt lopen begin ik van paniek te huilen, iets waarvan ik had afgesproken dat ik dat nu net niet zou doen. 'Neehee, we moeten niet meer p-praten. We moeten hem redden, kutkutkut, ik wil hem niet kwijt!' Waarom doet niemand iets? Ik kan het absoluut niet alleen, niet in deze staat. 'Weet er dan niemand waar Pearl zit? Hebben jullie geen speciale krachten of zo? DOE IETS EN STA DAAR NIET ZO!' gil ik van frustratie.


    everything, in time

    "Ja.. Pearl. Nu je het zegt, daar heb ik ook wel eens last van gehad. Ik zeg het niet graag meid, maar Fjodor moet veel geluk hebben om zich daar uit te krijgen." dodelijk kijk ik hem aan, terwijl ik mijn mond opendoe hoor ik een stem 'Kan ik ergens mee helpen'. meteen spring ik opzij en ga grommend voor Milla staan 'Sorry' mompel ik snel als ik zie dat het romy is. Opeens begint Milla te huilen, ''Neehee, we moeten niet meer p-praten. We moeten hem redden, kutkutkut, ik wil hem niet kwijt!' haar stem klinkt bibberig en iets in haar ogen leek te veranderen'Weet er dan niemand waar Pearl zit? Hebben jullie geen speciale krachten of zo? DOE IETS EN STA DAAR NIET ZO!' gilt ze opeens. Ik schrik even maar herstel me als snel. 'Don't worry' mompel ik terwijl ik een arm om haar heen sla 'Ja je kunt helpen, Fjodor is zoek. Jij hebt zijn slachtoffers al eens opgeroepen. Zou jij slachtoffers van Pearl kunnen oproepen? WIj gaan nu naar het huis van Milla voor de geur' ik beweeg gelijk en gooi Milla haast over mijn schouder heen. Met volle snelheid begin ik te rennen richting het huis van Milla..

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:06 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Terwijl ik naar zijn gepraat luister neem ik een slok van het water dat naast me staat. "En zeg haar dat ik van haar hou." Ik verslik me en proest al het water dat ik in mijn mond had over hem uit. Dan begin ik te lachen. "Wáát? Dus zo zit het!" Ik veeg mijn mond af en kijk naar de vampier, die een beetje ongemakkelijk zit. Ik sta, nog steeds lachend, op en loop naar een ander kastje. Ik pak een fles champagne en trek de kurk eraf. Meteen komt er schuim over de rand. Ik schenk twee glazen in. Dan bedenk ik me dat ik hem los moet maken als hij zijn glas wil vasthouden. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. "Mond open." zeg ik, en giet de drank zijn mond in. Dan maak ik een toastend gebaar met mijn eigen glas en grijns. "Op de liefde."

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik kijk verbaasd naar het meisje. "Jezus, chill even. We hebben nog ongeveer anderhalf uur voor de zon opkomt. Moet genoeg zijn, toch?" Als Allison wegspringt kijk ik even opgelaten naar Romy. "Eh.. Heb je geen bezemsteel om op te vliegen?" Ik zie er niet echt naar uit om iemand te gaan tillen..

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:07 ]

    Fjodor - Slechte vampier,

    'Ja. Zo zit het,' zeg ik neutraal. Ik zie haar de twee glazen met elkaar toasten. 'Op de liefde,' weet ik nog net te zeggen voor ze de champagne bij me naar binnen giet. Jammer genoeg is het bij lange na niet voldoende om dronken van te worden, ik zou wel eens willen weten hoe het is om weer de controle over jezelf te verliezen. Ook zorgt alcohol ervoor dat je minder pijn voelt en dat is wel mooi meegenomen met het lot dat mij te wachten staat.
    Ik denk terug aan Milla, die vast ergens doodongerust rond loopt, zich nog steeds afvragend waar ik ben. In alle eerlijkheid: ik had Pearl ook het liefst gesmeekt om me vrij te laten, maar ik weet dat het geen zin heeft. Ik vrees dat ik zal moeten sterven vandaag. Ik wend me weer tot de grond en een traan glijdt langs mijn wang naar beneden. Wat had ik haar graag nog wat langer in mijn armen willen houden. Ik had vanochtend met haar wakker willen worden. Ik heb er nog het meest spijt van dat ik haar niet heb gegeven wat ze wilde vannacht. Maar het was gewoon een te groot risico. Ik heb haar belang boven het mijne gezet. Nou als dat geen daad van menselijkheid is dan weet ik het ook niet meer, denk ik rauw. De ironie: doe ik eindelijk iets onzelfzuchtigs, krijg ik een langzame pijnlijke dood als dank. Onder het mom van: het leven is oneerlijk. Nou, binnenkort ga ik dit leven vaarwel zeggen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik gil even als ik ineens over Allisons schouder vlieg. 'Waarom naar mijn huis? Daar zijn ze niet! Ze zijn.. ergens anders. Weet ik veel waar! Maar als we naar mijn huis gaan, verliezen we tijd.' God, deze vampieren leefden al veel langer dan dat ik deed, en ik moest ze alsnog alles voorkauwen. Willen ze Fjodor niet redden of zo? Dadelijk is het een complot en horen ze stiekem bij Pearl. Nee, Milla, nu geen rare dingen in je hoofd halen. Koppie erbij.


    everything, in time

    Stiekem zitten we allemaal in het complot
    Allison vampier
    Boos probeer ik naar boven te kijken, wat natuurlijk niet lukt 'Als je wilt dat ik Fjodor zijn geur goed kan oppikken moet ik toch eerst even zijn bloed ruiken, schat' snauw ik geiriteerd. Ik laat haar los als ik voor haar huis sta 'Ja, kud. Laat me even in je huis' waarom, waarom kom ik hier pas voor eht eerst. Dit kost verdomme tijd. Ik snuif eens diep en meteen komt de geur me te binnen 'Laat maar ik heb de geur al' ik ren weer verder terwijl ik de geur volg....


    Trust me. I'm the doctor

    Romy - Heks.

    Ik kijk Gérard grijnzend aan. Wat een lekker ding. "Een bezemsteel?" zeg ik spottend, terwijl ik op zijn rug spring. "Komop, we moeten een paar dooie vampiertjes tot leven wekken!" roep ik enthousiast.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    'Hé!' gil ik als ze wegrent. 'Je vergeet iemand!' Ik probeer er zo snel mogelijk achteraan te rennen, maar mijn benen gaan nu eenmaal niet zo belachelijk snel als die van een vampier, wat wil zeggen dat ik Allison al snel kwijt ben. Fijn, Allison weg en Gérard en Romy zie ik ook nergens. 'Allison!' roep ik. Kom terug, jezus, dit werkt toch niet. Ik schop tegen een tak. Hou vol, Fjodor, ik kom eraan. Ik sluit mijn ogen en denk even aan hem, de beelden zijn geweldig, tot ik een beeld zie van hem onder het bloed. Van schrik open ik mijn ogen. Daar moet ik nu niet aan denken. Denk aan de leuke dingen, de kleine lieve dingetjes, zoals wanneer hij de deur voor me openhield. Of dat je zijn kleding mocht lenen en vooral de keren waarin hij je beschermde.


    everything, in time

    Allison vampier

    'Allison' hoor ik zachtjes op de achtergrodn, met een schock bedenk ik dat ik iemand vergeten ben. Meteen haast ik me weer terug, maar terwijl ik dat doe stuit ik op een nieuwe geur, niet menselijk. Niet van Gérald, Fjodor.. maar van Gustav. Meteen kijk ik schichter om me heen, als hij ruzie met ze had zou dit het perfecte moment zijn om Milla aan te vallen. Bij die gedachte schrik ik en begin nog sneller naar Milla te rennen, ik gooi haar weer op mijn rug en ren weer verder 'Sorry, snel, gustav' schreeuw ik tijdens het rennen, de geur word steeds sterker en ik vrees dat Gustav wel eens achter ons kon rennen.


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    Wat? Gustav? Nu. O, ik zweer het. Als hij nu in mijn buurt komt en iets wil doen, bij wie dan ook, vermoord ik hem. Ik zie dan wel hoe. Maar als ik te laat bij Fjodor kom omdat hij ons ophield, vergeef ik dat hem -en mij zelf- nooit meer.
    Ik kijk, voor zover dat kan, achterom en zie iemand dichterbij komen. 'Hij haalt ons in, je moet nog sneller rennen!' Ondertussen probeer ik iets te bedenken, waarmee ik Gustav nog wat langer achter ons kan houden. Maarer schiet me niets te binnen. Wat kan ik ook doen vanaf een rug?


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik drink de champagne op en kijk naar Fjodor. Er rollen tranen over zijn wangen en hij kijkt verbitterd. Hij houdt dus echt van haar. Ik schud mijn hoofd. Idioot. Dan ga ik weer in mijn stoel zitten en pak mijn tijdschrift er weer bij. Nog een uur voor de zon opkomt...

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik twijfel even als Romy op mijn rug springt, maar begin dan toch te rennen. Al snel vang ik hun geur op en ook een andere.. Ik bijt op mijn lip. Gustav. Ik ren langs Allison heen en trap Gustav in zijn buik. Hij valt achterover en komt hard met zijn hoofd op de grond. Ik draai me om en ren weer terug. Ik haal ze in. "We hebben nu een kleine voorsprong, maar we moeten snel zijn. Weten jullie waar we heen moeten?"

    Romy - Heks.

    Ik concentreer me op Fjodor, en spreek een zoekspreuk uit. Er schiet een blauwe licht bal uit me, en zweeft voor ons uit. "Ik weet waar we heen moeten. Volg de lichtbal". Ik draai mijn hoofd om, en zie dat Gustav weer opstaat. "Oh serieus. Ik mag jou niet mannetje". Ik richt me tot hem en zorg ervoor dat hij dezelfde steken in zijn hoofd krijgt die Allison ooit al gehad heeft. "Foei". Ik richt mijn ogen op de grond, spreek een vuurspreuk uit en zorg ervoor dat hij in een cirkel met vuur terecht komt. "Oké, daar hebben we voorlopig geen last meer van, we zijn er bijna" zeg ik, en kijk toe hoe we langzaam een huisje bereiken. Ik moet zeggen. Gérard is wel gespierd. Oh Romy, back to the point.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:37 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ik er zeker van gesteld ben dat het vocht op mijn wangen is opgedroogd staar ik naar boven en zie dat de lucht al lichter wordt. De sterren lijken te verdwijnen in een steeds lichter wordende waas van blauw. Het zal niet veel langer mee duren voor de zon in mijn ogen schijnt. De kracht van de natuur waar tegen zelfs vampiers niet kunnen vechten, laat staan winnen. Ik bedenk me dat Allison nog een bedankje van me te goed heeft, maar Pearl zeggen dat ze dat door moet geven aan Allison gaat vast niet goed. Dus ik zwijg maar. Ik zal het bedankje mee moeten nemen m'n graf in. Ik zie Milla's ogen al voor me, vol tranen als ze aantreft wat er over is van me. Nee Fjodor, niet aan denken. Denk aan de blije momenten die jullie samen deelden. Denk aan de manier waarop ze je leven verrijkte, ook al was het in zo'n korte periode. Er ontstaat weer een brok in mijn keel. Heb ik haar ooit gezegd dat ik van haar hield? Nu moet ze het van een ander horen. Degene die mij vermoordt. Op het moment dat je weet dat je zal sterven besef je ineens dat er nog zo veel dingen in het leven zijn die je af had willen maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison

    Meteen volg ik de luchtbal, vanuit mijn ooghoeken zie ik Romy een bezwering uitspreken. 'Daar' zeg ik nog overbodig, terwijl ik ren voel ik eits om mijn voeten wikkelen. 'Pas op' gil ik voordat ik Milla met was snelheid naar voren gooi zodat ze precies voor het huisje beland, terwijl zij door de lucht heen vliegt. Maak ik een paar salto's en val dan met een harde dreun op de grond. Pijnlijk knijp ik mijn ogen dicht 'VERDOMME GUSTAV´ gil ik, maar door de woorden begint mijn hoofd nog meer pijn te doen. Moet hij niet dood aan het gaan zijn door de pijn van Romy, waarschijnlijk is hij dan te sterk. ´RED FJODOR´ krijs ik, ik had verwacht dat Gustav voor me kwam te staan maar er gebeurde niks. Voorzichtig kijk ik op, meteen schiet ik in de lach. Daar staat hij, een cirkel van vuur om zich heen, krijsend van de pijn. Langzaam krabbel ik overeind en sta op. een fractie van een seconde grijp ik naar mijn hoofd maar negeer de pijn, woedend kijk ik nog even naar Gustav voordat ik weer naar het huisje ren

    Drama

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:47 ]


    Trust me. I'm the doctor