• heey hoii haay(A)

    Ik(Shanice bekend als NimmaGirl) & Joliená(bekend als SceneDoll),Maken een quiz en daar hebben we rollen voor nodig.
    Hier alvast een klein stukje:

    Tom wordt model bij Karl Kani,zijn vriendin vind het niet echt cool,dat haar vriendje model wordt.Daarom maakt ze het uit.Tom word verliefd op een meisje,en hij wilt haar voor zich winnen,maar in nadeel : zij heeft al een vriendje.Hoe gaat het veder??.

    en nog een stukje :
    Bill word model bij Armani.Zijn vriendin vind het übervet,Omdat zij ook in de modewereld zit.Maar er gebeurt wat,Waar door BIll zijn hart breekt.Hij zou nooit meer verliefd kunnen worden.Maar dan komt er een meisje die zijn hart op hol laat slaan.Maar ik probleempje : zij moet niks van hem hebben.

    Dit kom er dus in voor^^.
    Hier komen de rolletjes:


    vriendin Tom [Voor even]:
    toekomstige vriendin Tom:BEZET!!!
    bf van toekomstige vriendin Tom:
    Vriendin Bill[voor even]:
    toekomstige vriendin Bill:
    Zusje Toekomstige vriendin Bill:BEZET!!
    Vriendin Georg:
    Vriendin Gustav:

    Dit moeten we weten :
    Naam :
    Leeftijd :
    Foto:(voor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)
    Tekstje:
    De gene met het beste tekstje krijgt de rol.

    Xoxo Shanice(NimmaGirl) und Joliená(SceneDoll)

    NOGNOGNOGNG

    NOGNOGNOGNG

    NOGNOGNOGNG

    Maar je had er toch al niet? Of is dat van een ander verhaal?

    Rol toekomstige vriendin Bill, gegevens komen zo.. :P

    Naam: Eline
    Leeftijd: 17
    Plaatje: kies zelf maar ;P
    tekst:
    Heey heey, ik ben Eline en Ben 17 jaarjes jong. Ik doe modellen werk en in mijn vrije tijd ben ik veel bij mijn vriendinnen. Ik zing ook veel en speel daarbij Piano.. Verder heb ik eigenlijk niet veel te zeggen en ik moet eten.. Bye byee..
    xxLien

    w8 ff ff ander verhaaltje..
    ik moest net gaan eten :P
    Heey heey, ik ben Eline en ik ben 17 jaartjes jong. Ik doe modellen werk en in mijn vrije tijd ben ik veel bij vriendinnen. Ik zing graag, en speel dan ook altijd op mijn piano, mijn vriendinnen zeggen dat ik mooi kan zingen, maar ik vind van niet. Ik hou van Ijsjes, Mooi weer, mijn vriendinnen, muziek, zingen, piano spelen en Tokio Hotel[vooral Bill]. en ik haat, huppeltutjes, mensen die denken dat ze alle zijn, rotweer, TH-haters en insecten. Verder weet ik niks meer te zeggen. Ik moet weer aant werk..
    Byee Byeee xLien

    Rol: toekomstige vriendin Bill *of Tom*

    Naam :Friedolien

    Leeftijd :18*mag aangepast worden*

    Foto:http://i30.tinypic.com/29qkrhl.jpg

    Tekstje:

    Hellooooow Leute!!x'D 18 jaartjes geleden ben ik op de aardkloot gedropt met de naam Friedolien..! LollyPops & Chewinggums,, that's what I like!! Ik kan nogal Bitchii zijn maaarrrr.. lief zijn is ook niet echt moeilijk van mij..! >.<' Nja,, ik kan totaaaal niet tegen huppels, nerds, haters, mensen die anderen hun style niet respecteren en allemaal van die andere snullige type's die denken dat ze alles zijn..! Mij kan je ook wel redelijk impulsief en een flapuit noemen,, want ik denk dus totaal niet na over dingen die ik doe of zeg!! En dat heeft wel een grappig effect op mij!x'D Nja,,.. genoeg gezeverd!!
    Friedolien leaves the building..!!x3


    xx


    Life is a climb, but the view is great <3

    Rol: mag jij kiezen waarvan jij denk ik het beste pas ;)
    Naam : Nickita
    Leeftijd :18
    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo):
    http://www.weekendplanner.nl/pics/kuren_meisje.jpg
    Tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Vedder kan ik een bitch zijn maar dan alleen als het echt moet door bijv voor mijn vrienden op te komen ;)
    Ik hou van feesten dus ga graag uit en winkelen is ook altijd leuk om te doen ;)
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl (K) HVJ


    You can't touch music but music touch you



    Naam : Lena - Georgs vriendin.

    Leeftijd : 19 (echte maar 16, hoor)

    Foto voor vriendin:
    Pak maar van Evangeline Lilly. Die is super mooi --

    Tekstje:
    Hyeaaa. Ik heb net Tokio hotel tv gezien, en omg ik heb gesnotterd, HAHAHAHA. (Ja, ik ben gestoord.) Ik HOU ervan om kleren te kopen met mammi's geld en om schoenen die ik beu gezien ben te vernietigen. Ik hou van rock, indie, pop, hip hop, en eigenlijk zo'n beetje alles :') Ik vind het ook fijn om op hakken te lopen en dat mensen zeggen: 'God, kijk die eens gaan!' Haha, uitlachen :') BYEE.




    LENA. x