• Omdat ik een TIEN heb voor mijn schrijfoefening. Mijn leerkacht Nederlands zei: "Ik heb nog nooit in al die jaren dat ik les geef -en dat zijn er veel, een tien gegeven, maar jouw verhaal was gewoon perfect! Er waren geen spellingsfouten en je zinsbouw klopte helemaal!"
    En ik heb dit allemaal te danken aan Q, waarom? Wel, ik ben nooit opgegroeid in het Nederlands en vorig jaar was mijn Nederlands mijn slechtste vak. Maar sinds ik op Q ben, ben ik de beste in Nederlands.
    Ik ben echt zo blij! :'D Ik begon hier verhalen te lezen en schrijven. & Dat topic over grammatica en spelling heeft ook veel geholpen, die had ik een tijdje geleden ontdekt en daardoor begreep ik ook meer enzo... Zo verbeterde mijn schrijfstijl! Dus daarom wil ik Quizlet bedanken! Ik hoop dat deze site blijft bestaan en meerdere mensen kan helpen. (:


    EDIT : Je kunt mijn schrijftaak hier vinden.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:12 ]

    Waw, dit vind ik echt leuk om te lezen (; Maakt me trots om een deel te zijn van deze site. Ik vind het echt heel leuk voor je !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Same here! Ik heb één spellingsfout gemaakt en hij had er helemaal geen punten voor afgetrokken. En ik ben ook geen Belg/Nederlander! Dankje quizlet _O_


    Olive

    Haha, wat Major zegt. Ik ben nu trots op mezelf dat ik een deel van Q ben, maar nog trotser op jou dat je zo'n goed cijfer hebt! ;3


    It's time to be happy again.

    Van mij zou je maar een negen krijgen want jouw verhaal is met een "w"
    x')
    Mwhaha. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Van mij zou je maar een negen krijgen want jouw verhaal is met een "w"
    x')
    Mwhaha. :)

    Haha, naja. Klein detail, vlug aanpassen dan. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:53 ]

    Major schreef:
    Waw, dit vind ik echt leuk om te lezen (; Maakt me trots om een deel te zijn van deze site. Ik vind het echt heel leuk voor je !


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Fitch schreef:
    Haha, wat Major zegt. Ik ben nu trots op mezelf dat ik een deel van Q ben, maar nog trotser op jou dat je zo'n goed cijfer hebt! ;3

    Haha, dankje! (: Vind ik heel lief van je! :Y)

    BKCP schreef:
    (...)
    Haha, naja. :Y)
    Ik vond het wel leuk om het op die manier te melden. x')
    Ik moet wel toegeven dat je gelijk hebt, want ik bakte vroeger ook helemaal niks van het vak Nederlands en sinds Q. ben ik best wel trots op mezelf. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Ik vond het wel leuk om het op die manier te melden. x')
    Ik moet wel toegeven dat je gelijk hebt, want ik bakte vroeger ook helemaal niks van het vak Nederlands en sinds Q. ben ik best wel trots op mezelf. :)

    Echt deze site moet een award winnen, of iets in die richting! (;

    BKCP schreef:
    (...)
    Echt deze site moet een award winnen, of iets in die richting! (;
    Nu ga je er over. x')
    Het is handig om je taal bij te schaven, maar de sfeer is hier gewoon vaak niet te genieten, dus een award zouden ze niet echt verdienen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Major schreef:
    Waw, dit vind ik echt leuk om te lezen (; Maakt me trots om een deel te zijn van deze site. Ik vind het echt heel leuk voor je !


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ahw, dat is echt lief. En ik hoop ook dat Q blijft bestaan! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    Ahw, dat is echt lief. En ik hoop ook dat Q blijft bestaan! :Y)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Merte schreef:
    Ahw, dat is echt lief. En ik hoop ook dat Q blijft bestaan! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat leuk! :'D Ik heb altijd hoogste punt van vd klas met schrijfoefeningen, mede door Q (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.