• Omdat ik een TIEN heb voor mijn schrijfoefening. Mijn leerkacht Nederlands zei: "Ik heb nog nooit in al die jaren dat ik les geef -en dat zijn er veel, een tien gegeven, maar jouw verhaal was gewoon perfect! Er waren geen spellingsfouten en je zinsbouw klopte helemaal!"
    En ik heb dit allemaal te danken aan Q, waarom? Wel, ik ben nooit opgegroeid in het Nederlands en vorig jaar was mijn Nederlands mijn slechtste vak. Maar sinds ik op Q ben, ben ik de beste in Nederlands.
    Ik ben echt zo blij! :'D Ik begon hier verhalen te lezen en schrijven. & Dat topic over grammatica en spelling heeft ook veel geholpen, die had ik een tijdje geleden ontdekt en daardoor begreep ik ook meer enzo... Zo verbeterde mijn schrijfstijl! Dus daarom wil ik Quizlet bedanken! Ik hoop dat deze site blijft bestaan en meerdere mensen kan helpen. (:


    EDIT : Je kunt mijn schrijftaak hier vinden.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:12 ]

    Haha. Ik schrijf ook beter sinds ik op Q zit. :Y)
    Gefeliciteerd. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    supergoed!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Fitch schreef:
    Haha, wat Major zegt. Ik ben nu trots op mezelf dat ik een deel van Q ben, maar nog trotser op jou dat je zo'n goed cijfer hebt! ;3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Merte schreef:
    Ahw, dat is echt lief. En ik hoop ook dat Q blijft bestaan! :Y)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    :9~


    SLOAN.

    Supertof :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik hou van die vette "w" zalig gewoon. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Major schreef:
    Waw, dit vind ik echt leuk om te lezen (; Maakt me trots om een deel te zijn van deze site. Ik vind het echt heel leuk voor je !


    Inderdaad! Waarom doen wij nooit van die leuke dingen bij Nederlands? :'D. Wel echt heel fijn voor je!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik moet voor Nederlands ook een verhaal inleveren :'D En mede door Quizlet kan ik een goed verhaal inleveren :Y) Ik heb nu al zin om 'm in te leveren!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgaine schreef:
    (...)

    Inderdaad! Waarom doen wij nooit van die leuke dingen bij Nederlands? :'D. Wel echt heel fijn voor je!


    Our perspective only changes when we change our position.

    das goed


    Shoganai i ne~

    Major schreef:
    Waw, dit vind ik echt leuk om te lezen (; Maakt me trots om een deel te zijn van deze site. Ik vind het echt heel leuk voor je !


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Q is gewoon eht awesomest.


    Food.

    Reducto schreef:
    Ik hou van die vette "w" zalig gewoon. x')

    Haha, speciaal voor jou! (:

    BKCP schreef:
    (...)
    Haha, speciaal voor jou! (:
    Oeeeh ik voel me vereerd. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?