• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Hmm.. ja, schatje? Nehh.. vi- ni- lekkeh. Kriebel..' Mijn hand glijdt naar mijn neus en ik word al krabbend wakker. Tot mijn verbazing zie ik Leah's pretoogjes. 'Is er iets?' vraag ik al gapend en rek me uit. Ineens besef ik dat er wat plakkerig spul aan mijn handen zit. 'Wait, what?' Ik schiet overeind. Jam! Mijn hand schiet weer naar mijn neus, die ook onder de jam zit. Stomverbaasd kijk ik Leah aan, die helemaal dubbel ligt.
    'En ik dacht dat het spel voorbij was!' zeg ik quasi-wanhopig. Ik hijs mezelf overeind en klim naar beneden, waar ik mezelf schoon maak. Dan besef ik dat ik in mijn boxer sta. Ik zucht en klim weer naar boven. 'Oke, daar heb je me,' grijns ik. 'Kom je nog slapen of wil je me de hele nacht wakker houden met veertjes en jam?' Ik besluit maar te zwijgen over mijn droom.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Iedereen staat op en gaat weg, dus besluit ik ook maar te gaan. Ik pak de kapotte jurk op en klim via de touwladder naar buiten. Er zit nog steeds bloed op mij kin, en waarschijnlijk krijg ik straks ook een preek van mijn ouders. Geweldig.

    Eden - Avaloniër
    Ik neem de thee aan. "Dankje." Ik neem een klein slokje van de mok, en denk dan na over zijn vraag. "Ik weet niet. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het absoluut niet op de Norfolkers. Maar ik heb het gevoel de ruzie van mijn voorouders uit te vechten. En dat voelt niet goed." Ik houd mijn mond weer en drink van de thee. Voor mijn doen heb ik net veel gezegd, en ik voel me wat ongemakkelijk.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik veegde wat kleine traantjes van het lachen weg en stond nu met een grote grijns op mijn gezicht.
    ''Nee, zitten luisteren naar wat jij allemaal te vertellen hebt in je slaap is ook interessant hoor,'' zei ik, ''schatje.'' voegde ik er nog aan toe, nog steeds grijnzend. Het was niet moeilijk te raden waar hij over gedroomd had.
    ''Trouwens, ik heb mijn tas opgevist.'' zei ik met knikje richting mijn tas. Dat het grootste gedeelte weg was liet ik maar even achterwege, daar zou ik morgen wel wat op bedenken.
    ''In ieder geval, ik ga ook wel even slapen.'' ik glimlachte kort, het bloed had me een beetje opgepept, maar slapen kon geen kwaad. En om nou de hele nacht te zitten kijken hoe hij sliep leek me ook niks.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Gelukkig woon ik alleen, anders had je de poppen aan het dansen hoor. Mijn vader is namelijk nogal, tsja.. Beschermend. Vreselijk irritant af en toe.'' ik glimlachte flauwtjes, mijn pa had anders vast de oren van zijn hoofd gevraagd. Dat deed hij altijd als ik met een jongen liep of thuis kwam, vreselijk gênant. Maar ja, wat deed je eraan? het bleef mijn vader.
    ''Hier is het dan.'' zei ik, toen ik onderaan mijn hut stond, ik liet Peter als eerst naar boven gaan en liep toen met hem naar binnen.
    ''het is niet vreselijk groot ofzo, maar ach. Vind je het trouwens erg om een bed te delen? Ik kan ook een extra matras halen of op de bank slapen. Wat jij wilt.'' ik keek hem aan, hij was overgens bereid mij te beschermen, dus was ik extra aardig voor hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    vluuv maakt vandaag/morgen nieuwe RPG en ik wijs jullie erop
    allemaal te joinen :Y)

    Zeg maar in de tijd van piraterij ;x
    Er was stel meiden vn rijke afkomst die op schip zaten
    naar een plaatsje toe waar bal was ofzo. Helaas zonk
    het schip, hun allemaal in reddingsbootje en wachten op hulp xD
    Toen kwam er dus piratenschip met allemaal piratendudes en
    die wilde hun leventjes wel redden als ze teminste alles
    zouden doen wat hun zeiden, helpen op eht dek en helpen
    bij plunderen enzo :aa

    Zo ongeveer wordt de story :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^whoah die moet vandaag nog komen, dat klinkt gaaf!
    Doe trouwens vandaag! Morgen ben ik weg en dan zie ik het mss niet/'s avonds heel laat pas!D:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 22:04 ]


    everything, in time

    komt morgen :'D wss :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat is het sitl hier mensen :Y) Mag wel wat meer leven in 8D
    Dus als iedereen even gaat pitten kunnen we zo volgende dag doen,
    heeft de rest ook weer wat te doen ofoz 8D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik veegde wat kleine traantjes van het lachen weg en stond nu met een grote grijns op mijn gezicht.
    ''Nee, zitten luisteren naar wat jij allemaal te vertellen hebt in je slaap is ook interessant hoor,'' zei ik, ''schatje.'' voegde ik er nog aan toe, nog steeds grijnzend. Het was niet moeilijk te raden waar hij over gedroomd had.
    ''Trouwens, ik heb mijn tas opgevist.'' zei ik met knikje richting mijn tas. Dat het grootste gedeelte weg was liet ik maar even achterwege, daar zou ik morgen wel wat op bedenken.
    ''In ieder geval, ik ga ook wel even slapen.'' ik glimlachte kort, het bloed had me een beetje opgepept, maar slapen kon geen kwaad. En om nou de hele nacht te zitten kijken hoe hij sliep leek me ook niks.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Gelukkig woon ik alleen, anders had je de poppen aan het dansen hoor. Mijn vader is namelijk nogal, tsja.. Beschermend. Vreselijk irritant af en toe.'' ik glimlachte flauwtjes, mijn pa had anders vast de oren van zijn hoofd gevraagd. Dat deed hij altijd als ik met een jongen liep of thuis kwam, vreselijk gênant. Maar ja, wat deed je eraan? het bleef mijn vader.
    ''Hier is het dan.'' zei ik, toen ik onderaan mijn hut stond, ik liet Peter als eerst naar boven gaan en liep toen met hem naar binnen.
    ''het is niet vreselijk groot ofzo, maar ach. Vind je het trouwens erg om een bed te delen? Ik kan ook een extra matras halen of op de bank slapen. Wat jij wilt.'' ik keek hem aan, hij was overgens bereid mij te beschermen, dus was ik extra aardig voor hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik krab wat beschaamd achter mijn oor en voel me rood worden.
    'Eh ja.. ik heb niet echt eh.. controle over mijn dromen. Heb je overigens genoeg meegenomen of heb je nog wensen? Als het hier niet te krijgen is plunderen we wel van de Avaloniërs of zo.' Ik haal luchtig mijn schouders op, waarna ik weer onder de deken kruip en de deken voor haar open sla. 'Ga je gang. Ik zal proberen op te passen en niet al te veel te gaan bewegen.' Ik wacht tot ze is ingestapt en blaas vervolgens het kaarsje uit. Het duurt niet lang voor ik alweer in een heerlijke slaap ben gevallen. Op sommige momenten zou ik willen dat ik eeuwig door kon dromen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 16:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik knikte toen hij vroeg of ik kwam.
    ''2 seconden.'''zei ik hem, ik pakte mijn slipdress (wat een sexy woord.) en ging naar badkamer. Gauw kleedde ik mijn om en liep toen terug, ik dropte de kleding op mijn tas en kroop naast 'm in bed. Nadat hij het kaarsje had uitgeblazen sliep hij al gauw, dat merkte ik vanwege zijn rustige ademhaling. Voorzichtig draaide ik op mijn rug en staarde naar het plafond, na een tijdje sloot ik mijn ogen maar, een beetje slaap kon geen kwaad en, net zoals gedronken, had ik ook een tijd niet geslapen. Dus eigenlijk was ik er best wel aan toe. Nadat ik mijn ogen had gesloten duurde het niet heel lang meer voordat ik in slaap viel. -boem, nu mag je ochtendscene schrijven, is teminste makkelijker dan slaapscene ;p-

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Gelukkig woon ik alleen, anders had je de poppen aan het dansen hoor. Mijn vader is namelijk nogal, tsja.. Beschermend. Vreselijk irritant af en toe.'' ik glimlachte flauwtjes, mijn pa had anders vast de oren van zijn hoofd gevraagd. Dat deed hij altijd als ik met een jongen liep of thuis kwam, vreselijk gênant. Maar ja, wat deed je eraan? het bleef mijn vader.
    ''Hier is het dan.'' zei ik, toen ik onderaan mijn hut stond, ik liet Peter als eerst naar boven gaan en liep toen met hem naar binnen.
    ''het is niet vreselijk groot ofzo, maar ach. Vind je het trouwens erg om een bed te delen? Ik kan ook een extra matras halen of op de bank slapen. Wat jij wilt.'' ik keek hem aan, hij was overgens bereid mij te beschermen, dus was ik extra aardig voor hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Hoe vreemd het ook zij, de droom die Leah zo ruw onderbroken had vindt opnieuw zijn intrede in mijn geest.
    'Ik wil je beter leren kennen Zack.' 'Emilia, wacht, waar ga je heen?' 'Kom dan, schatje.' Ik volg haar en we komen uit bij een waterval. Ze gaat er met jurk en al onder staan. God, wat een prachtig gezicht. Als ik erheen loop verdwijnt ze ineens achter de waterval. Ik scherm me af en duik ook onder het watergordijn. Als ik haar achter de waterval weer zie zit ze op een rots en kijkt me verleidelijk aan.
    'Kom maar,' zegt ze glimlachend. Ik neem haar in mijn armen en zoen haar hartstochtelijk. Ineens haal ik mijn handen van haar af en ik besef dat ze weer onder de jam zitten.
    Geschrokken open ik de ogen en merk ik dat ik de armen en benen om Leah heb verstrengeld. Great. Zo voorzichtig mogelijk maak ik me los van haar en slaak een zachte zucht van opluchting als ik de vroege ochtendvogels hoor fluiten. Nu maar hopen dat ze daar niks van gemerkt heeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaha :'d eerst eten, dan reagerne.
    vanaaf ben ik er niet,
    stom theatervoorstelling voor school..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    handen onder jam.. wtf? xD

    Leah ~ Vampire, Zach.
    's Ochtends was ik al een tijdje wakker, maar ik was rustig met mijn ogen dicht blijven liggen, toen ik plotseling Zack hoorde mompelen. Plotselig voelde ik hoe hij me vastpakte en ik opende mijn ogen.
    ''Ik dacht dat je Emilia leuk vond, niet mij.'' plaagde ik hem wat en wreef even in mijn ogen.
    ''Anyway, goed geslapen?'' vroeg ik toen en glimlachte naar hem, hij had vast weer lekker gedroomd zo te merken.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Gelukkig woon ik alleen, anders had je de poppen aan het dansen hoor. Mijn vader is namelijk nogal, tsja.. Beschermend. Vreselijk irritant af en toe.'' ik glimlachte flauwtjes, mijn pa had anders vast de oren van zijn hoofd gevraagd. Dat deed hij altijd als ik met een jongen liep of thuis kwam, vreselijk gênant. Maar ja, wat deed je eraan? het bleef mijn vader.
    ''Hier is het dan.'' zei ik, toen ik onderaan mijn hut stond, ik liet Peter als eerst naar boven gaan en liep toen met hem naar binnen.
    ''het is niet vreselijk groot ofzo, maar ach. Vind je het trouwens erg om een bed te delen? Ik kan ook een extra matras halen of op de bank slapen. Wat jij wilt.'' ik keek hem aan, hij was overgens bereid mij te beschermen, dus was ik extra aardig voor hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    IOk post weer lekker door.


    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik klom uit het bed en haalde een hand door mij, die wat ik vermoedde, slordige haren.
    ''Trouwens, ik had gisteravond toch mijn tas opgehaald?'' begon ik en keek hem aan.
    ''Er is een klein probleempje..'' ik zweeg, ik vond het zo dom van mezelf en vond het ook best wel gênant. Een vampier die bestolen werd, kom op zeg.
    ''Maar.. Er is iemand geweest die het leuk vond om het grootste gedeelte uit mijn tas te plunderen.. Ik heb dus bijna niks meer, op 3 kledingstukken en ondergoed na dan.'' ik zuchtte zachtjes. ''Dus is het mogelijk dat ik geld van je leen om wat te kopen ofzo?.. Dan betaal ik je wel teurg.. Somehow.'' ik glimlachte scheefjes naar hem, ik haatte het als ik afhankelijk was van anderen, maar het was nu eenmaal niet anders. Als 't niet zou gaan zoals het moest, dan moest het maar gaan zoals 't ging toch?

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Gelukkig woon ik alleen, anders had je de poppen aan het dansen hoor. Mijn vader is namelijk nogal, tsja.. Beschermend. Vreselijk irritant af en toe.'' ik glimlachte flauwtjes, mijn pa had anders vast de oren van zijn hoofd gevraagd. Dat deed hij altijd als ik met een jongen liep of thuis kwam, vreselijk gênant. Maar ja, wat deed je eraan? het bleef mijn vader.
    ''Hier is het dan.'' zei ik, toen ik onderaan mijn hut stond, ik liet Peter als eerst naar boven gaan en liep toen met hem naar binnen.
    ''het is niet vreselijk groot ofzo, maar ach. Vind je het trouwens erg om een bed te delen? Ik kan ook een extra matras halen of op de bank slapen. Wat jij wilt.'' ik keek hem aan, hij was overgens bereid mij te beschermen, dus was ik extra aardig voor hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peter vampier

    Zoekend kijk ik haar huisje rond, niet verkeerd. Ik heb in de bossen geleefd van alles en nog wat, een huisje is nooit verkeerd. Dan vraagt ze of ik een bed wil delen, meteen draai ik me om 'Wat jij wilt, alhoewel. als je onverwachte gasten krijgt, en het oogt misschien net verkeerd' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen haar. 'maar een matras zou ik niet erg vinden' besluit ik dan toch, ik wil haar niet tot last zijn.


    Trust me. I'm the doctor

    Ik voel me een spammer.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    (Vervolg op vorige berichtje wat halverwege pagina 10 staat)
    Ik klom uit het bed en haalde een hand door mij, die wat ik vermoedde, slordige haren.
    ''Trouwens, ik had gisteravond toch mijn tas opgehaald?'' begon ik en keek hem aan.
    ''Er is een klein probleempje..'' ik zweeg, ik vond het zo dom van mezelf en vond het ook best wel gênant. Een vampier die bestolen werd, kom op zeg.
    ''Maar.. Er is iemand geweest die het leuk vond om het grootste gedeelte uit mijn tas te plunderen.. Ik heb dus bijna niks meer, op 3 kledingstukken en ondergoed na dan.'' ik zuchtte zachtjes. ''Dus is het mogelijk dat ik geld van je leen om wat te kopen ofzo?.. Dan betaal ik je wel teurg.. Somehow.'' ik glimlachte scheefjes naar hem, ik haatte het als ik afhankelijk was van anderen, maar het was nu eenmaal niet anders. Als 't niet zou gaan zoals het moest, dan moest het maar gaan zoals 't ging toch?

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik zag hem even rondkijken en hij begon over dat het een verkeerde indruk kon geven als er iemand binnenkwam.
    ''Geen zorgen joh, er komt niemand binnen.'' zei ik hem. Een matras op de grond vond ik altijd zo maf, geen idee waarom.
    ''Heb je trouwens iets nodig..?'' vroeg ik, hij had geen tas bij zich, dus misschien moest hij iets lenen van me of iets dergelijks. had hij eigenlijk wel spullen? En voor zover ik wist sliepen vampiers niet, of wel? Vast wel, anders wilde hij geen matras/bed toch? Ik had veel vragen maar hield mijn mond enw achtte zijn antwoord af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.