• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ze fluistert in mijn oor, en ik krijg rillingen van haar nagels op mijn rug. "Ik wil je. Nu." hoor ik haar zachtjes zeggen, en ik glimlach. "Dat kan geregeld worden.." Ze laat zich op het bed vallen en ik leun over haar heen. Ik kus haar eerst nog even op haar mond, maar begin dan een rij kussen over haar lichaam te drukken. Van haar nek naar haar borsten, van haar borsten naar haar navel en van haar navel naar haar venusheuvel. Ik mijn boxer uit en doe dan hetzelfde bij haar. Ik stop even en kijk haar dan aan. "Moeten we geen condoom gebruiken?"

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Het condoom, helemaal vergeten! Ik schiet even in de lach, maar raap mezelf weer bij elkaar. 'Zou een goed idee zijn!' snel leun ik over mijn bed naar het nachtkastje en vis er een condoom aan. Dat was ooit een grap van mijn broer, maar komt nu wel handig uit. Ik kruip terug onder hem en doe het condoom wat onhandig bij hem om, vergeet niet dat ik nog dronken ben en dan is zoiets toch verdomd lastig. Als het eindelijk gelukt ik kijk ik hem glimlachend en tegelijkertijd ondeugeund aan. Nu kan niets hem meer tegenhouden. Alleen de gedachte al aan de manier waarop hij me al die kusjes gaf bezorgt me prettige rillingen. Wie weet wat hij nog meer kan doen.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Als ze het condoom omdoet verga ik bijna van de spanning. Alleen dit al voelt geweldig. We zoenen weer en ik leun over haar heen. Zachtjes ga ik bij haar binnen, en kijk geringschattend naar haar gezicht om zeker te weten dat het geen pijn doet. Als ik haar dronken zie glimlachen glimlach ik terug en ga verder. Het voelt geweldig. Ik kus haar weer zachtjes en aai over haar hele lichaam, terwijl ik mijn tempo iets opvoer.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Eindelijk is het moment daar. Ik voel hem bij me binnen glijden en kreun zachtjes. Mijn handen glijden via zijn buik naar zijn rug en zo duw ik hem nog wat verder in me. Nogmaals kreun ik zachtjes en sluit mijn ogen, maar het lijkt net alsof mijn ogen niet dicht zijn. Het enige verschil is dat ik Fjodor boven me zie en niet Runako. Dan pas dringt het door; ik ben een idioot. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Het is net alsof alle alcohol ineens uit mijn lichaam vloeit en ik weer helder kan denken.
    Ik zet mijn handen op Runako's borst en probeer hem zo van me af te duwen. 'Nee, dit is niet goed! Ga van me af!' Ik ben veel hysterischer dan ik zou moeten zijn, maar het is een combinatie van gevoelens dat ik hem zo flip. Zo ben ik ontzettend kwaad op mezelf en tegelijkertijd verdrietig. Ik mis Fjodor en zou niets liever willen dan naar hem toe gaan, maar dat kan niet. Want hij wilde me nooit meer zien.
    Nu kruip ik onder Runako vandaan, die me verbaast aankijkt. Ergens is dit ook ontzettend onbeschoft van me, maar het kan nu niet anders. Ik ga op de rand van het bed zitten en sla de deken om me heen. 'Dit kan niet, sorry.'


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik schrik als ze me ineens weg duwt. Meteen ga ik van haar af, en even blijf ik stil zitten. "Gaat het?" vraag ik dan zacht. "Ik wilde je.. geen pijn doen." Ik snap niet goed wát ik fout heb gedaan, maar ik voel me ontzettend schuldig. En ontzettend naakt. Ineens wil ik het liefst een deken voor mijn lichaam slaan. Ik slik en kijk naar Milla. "Ik.. Ik ga wel weg als je dat liever hebt?"

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Volgens mij heb ik hem echt beledigd en ergens wil ik het goed maken met hem, maar als hij aangeeft dat hij ook wel wil gaan als ik dat liever heb, knik ik toch maar. 'Als je het niet erg vindt. Ik wil je graag nog eens zien, Runako. Ik mag je echt, maar dit voelt gewoon als verraad. Ik ben je een verklaring schuldig, dat weet ik, maar die krijg je later nog van me, oké?' Zonder op reactie te wachten begin ik mezelf aan te kleden. Hij doet hetzelfde. Er wordt niet veel gezegd in die tijd, zelfs niet als ik hem naar de deur begeleid. 'Het spijt me, ik heb tijd nodig,' zeg ik zacht en doe vervolgens de deur dicht. Wat ben ik een bitch. Maar het is waar, ik moet nadenken over dingen. Niet hier. Binnen geeft me een opgesloten gevoel, dus neem ik een vestje en loop via de poort in de achtertuin het bos in, hoe dieper hoe beter, want dan wordt het ook stiller.
    Tranen zwellen weer op en deze keer laat ik ze vrij lopen. Ik mis Fjodor.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik sta op als en loop tussen de bomen door. Misschien loop er hier ergens nog een verdwaald mens rond, of vind ik een gewond hert. Wat extra bloed kan namelijk nooit kwaad. Grijnzend loop ik door het bos als ik ineens een bekende geur opvang. Milla. Wat doet zij hier? Mijn grijns wordt breder en ik versnel mijn pas. Ik wacht achter een boom tot ze voorbij komt en stap er dan achter vandaan. "Zo zo.. wat hebben we hier?" zeg ik grijnzend als ik haar betraande gezicht zie. "Verdwaald?"

    Milla - Mens.

    Ik schrik me dood als er ineens iemand onverwacht vanachter een boom stapt en slaak een korte gil. 'Gérard,' sis ik kwaad. Snel veeg ik de tranen en hun sporen weg, no way dat hij te zien krijgt dat ik heb gehuild. 'Ik ben niet verdwaald.'
    Ik kan het niet helpen en zie Gérard ook weer op de foto's staan, waardoor er een onaangename rilling over mijn lijf loopt. 'Maar goed dat ik je zie,' begin ik rustig, maar toch val ik tegen hem uit en sla met mijn hand plat tegen zijn gezicht. 'Het is allemaal jouw schuld, hufter! Je bent een perverse egoïst met de meest rare, vieze ideeën ooit. Je hebt honderden onschuldige meisjes vermoord en Fjodor er nog bij betrokken ook. En er dan foto's van maken. HOE KUN JE?'
    Helemaal overstuur begin ik na de klap tegen hem te schreeuwen. Maar het is waar. Ik ben er van overtuigd dat als Gérard die dingen niet had gedaan, Fjodor dat ook niet zou hebben. Het is dus gewoon zijn schuld. Door en door slechtheid zit er in hem. Dat is het, meer niet. 'Harteloos monster!'

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 22:34 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Na mijn zoveelste wodka begin ik me toch wel min of meer duizelig te worden. Volodja buigt zich naar voren.
    'De barvrouw heeft een oogje op je, ik zeg het je.' 'Het laatste waar ik zin in heb is een vrouw.' Hij grinnikt en geeft me een mep op mijn rug. 'Ze is knap hoor. Misschien moet je het erop wagen.' 'Volgens mij ben ik bezopen.' Volodja grinnikt.
    'Jezus ik ben niet meer zo dronken geweest sinds '45. Alles draait.' 'Neem me niet in de maling, vuile hond!' schreeuwt Volodja lachend en knijpt me fijn. 'Ik moet naar huis. Ik moet gaan liggen.' 'Blijf hier zitten. Natasja, haal hem even een kop koffie.' 'Komt eraan.' 'Luister Fjodor. Je bent nu niet in staat om rond te gaan zwerven. Wacht een paar uur tot je nuchter bent.' Ik voel alles draaien. De werkelijkheid en de herinneringen met Milla vermengen zich. Dronken zijn is niet goed in mijn geval.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik voel hoe ze me een harde klap in mijn gezicht geeft. Ik wrijf over mijn wang terwijl ik verbaasd naar haar uitbarsting luister. "Harteloos monster!" schreeuwt ze, en ze beukt met haar vuisten op mijn borst. "Wow, rustig aan." zeg ik en ik pak haar polsen vast. "Ik heb Fjodor tot niets gedwongen. Het was zijn eigen keus. En die foto's.. tja, dat hebben we in een dronken bui bedacht. Geef mij niet alle schuld." Dan grijns ik en veeg een traan van haar wang af. "Al geef ik toe dat ik pervers ben ja."

    Milla - Mens.

    "Wow, rustig aan," hoor ik hem zeggen terwijl hij mijn polsen vastgrijpt. "Ik heb Fjodor tot niets gedwongen. Het was zijn eigen keus. En die foto's.. tja, dat hebben we in een dronken bui bedacht. Geef mij niet alle schuld." Zijn serieuze blik verandert in een grijns. Zijn woorden erna en zijn hand op mijn wang, bezorgen me de koude rillingen. Opnieuw wil ik hem een klap geven, maar dat gaat niet aangezien hij mijn polsen stevig vasthoudt. 'Blijf van me af, of dat komt je duur te staan. Dat meen ik!' roep ik wild spartelend, als ik niet zo slap zou zijn, zou ik mijn polsen zó los krijgen. De gore lul. In mijn ogen blijft hij de schuldige.
    'Fjodor is niet het type om mensen zo te martelen en vervolgens te vermoorden, dat doet alleen jij.' Dat kan gewoon niet, als je kijkt hoe hij met mij is omgegaan. "Is omgegegaan", bah, dat is verleden tijd.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 18:23 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik grinnik als ik haar zie walgen van mijn aanrakingen. Het is zo makkelijk om mensen bang te maken. Als ze me bedreigt trek ik een wenkbrauw op. "Oja? Wat wou je gaan doen? Ik ben een vampier, jij bent een mens. Ik ben sterk, jij bent zwak. Zo is het nu eenmaal." Ze begint heviger te spartelen. "Fjodor is niet het type om mensen zo te martelen en vervolgens te vermoorden, dat doet alleen jij." Ik lach gemeen. "Het spijt me dat ik je uit je perfecte droomwereldje moet halen, maar helaas: Fjodor is een moordenaar, net zo goed als ik er een ben. Hij heeft genoeg mensen genadeloos afgeslacht, ook zonder mij er bij." Ik stop even en kijk haar glimlachend aan. Iets zachter ga ik verder met praten: "Waarschijnlijk was hij dat ook van plan met jou. Ik vraag me nog steeds af waarom hij je niet gewoon heeft gedood.." Mijn gezicht is nog maar een paar centimeter van het hare verwijderd, en ik ruik haar bloed al. God, wat ruikt het lekker...

    Milla - Mens.

    Fack, hij heeft gelijk. Ik bén zwak. En bang, vooral dat. 'Misschien,' antwoord ik als hij zegt dat Fjodor net zo goed mensen heeft afgeslacht. 'Maar ik durf te wedden dat hij er niet zo van genoot zoals jij, een ware sadist.' Wat? Hij kan niet van me verwachten dat ik aardig tegen hem ga doen, dat verdient hij niet. 'Hij zou me nooit doden, hij houdt van me,' althans, ik hoop dat hij dat nog doet. 'En jij kunt me maar beter ook niet doden, want dan wordt dat je eigen dood,' Fjodor zal me dan vast komen redden, toch? Hij wil me nooit meer zien, maar hij zal wél komen, denk ik.
    Tot mijn afgrijzen zie ik Gérards zelfvoldane gezicht dichter bij het mijne komen, tot er nog maar een paar centimeters tussen zitten. Dit is mijn perfecte kans! Zo snel mogelijk verzamel ik speeksel in mijn mond. Als ik vind dat ik genoeg heb spuug ik heb zo hard mogelijk uit, in Gérards gezicht. Zo, zijn verdiende loon!


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Gatverdamme. Ik veeg het speeksel van mijn gezicht af terwijl ik haar droogjes aankijk. "Dus je wilt het zo spelen?" Mijn grijns is alweer teruggekomen als ik de angst in haar ogen zie. "Mij best, dan doen we het zo. Volgens mij is Fjodor niet thuis, dus we kunnen mooi gebruik maken van de kelder. Of wil je liever hier, in het bos?" Zeg ik met een gemene grijns op mijn gezicht. Ik veeg zachtjes een plukje haar uit haar gezicht en strijk langs haar wang. "Het maakt mij niet uit, jij mag kiezen."

    Milla - Mens.

    Bij het woord 'kelder' vliegen mijn ogen open en verschijnen de beelden wederom op mijn netvlies. 'N-niet de kelder!' stotter ik, over mijn lijk. Maar het bos wil ik ook niet. Wat is hij eigenlijk sowieso van plan? Hij kan me niets maken, Fjodor komt, dat moet! 'Geen van beide. Wat ga je doen? Ik meen het, ik ga zo hard gillen dat Fjodor me wel ..- BLJF VAN ME AF!' schreeuw ik als hij wederom langs mijn wang streelt.
    Dit gaat niet goed, dit gaat helemaal niet goed. Ik ben te jong om te sterven. Ik had bij Runako moeten blijven, dan was ik hier nu niet. 'Ik wil gewoon naar huis, toe,' smeek ik. Het maakt me niets meer uit, dan ziet hij maar dat ik bang ben. Dit is geen eerlijke strijd, zijn vampierkrachten tegen mijn dunne lichaam.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 22:36 ]


    everything, in time