• 'Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar.'

    Voor het hele artikel; Klik

    Wat vinden jullie ervan?

    Ik vind het echt dom. Vele 16-jarigen veroorzaken al ongelukken op hun scooters. Laat staan als ze straks een autorijbewijs hebben.
    Mijn nicht van 18 had laatst haar rijbewijs gehaald, en na 3 dagen was ze tegen een auto aangebotst tijdens het parkeren(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hell yeah, ik zie mezelf in november ook echt achter het stuur zitten. Ik vind het ergens wel goed? In Amerika is het toch ook 16 jaar?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cool, dan hoef ik nog maar 2 jaar in plaats van 4 jaar te wachten (x

    Ik vind het wel vet, maar ik vind dan wel dat er extra goed moet worden opgelet of die 16-jarigen het wel aankunnen xd


    Me so good.

    Ik vind het aan de ene kant kei stoer, maar je het er altijd een paar die er niet mee om kunnen gaan ):
    xx


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Vind ik vrij belachelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Armistice schreef:
    Hell yeah, ik zie mezelf in november ook echt achter het stuur zitten. Ik vind het ergens wel goed? In Amerika is het toch ook 16 jaar?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eigenlijk vind ik het wel goed. Ik bedoel in Amerika gaat het ook goed, waarom zou het hier dan -verschrikkelijk- uit de hand moeten lopen? En er staat ook bij dat er een volwassene (die al minstens 10 jaar rijervaring moet hebben), er bij moet zitten. Dus als er al wat misgaat (of dreigt te gaan), is er nog altijd een volwassene die kan ingrijpen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 12:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben al 16. In november ben ik allang 17 :33


    Alleen maar tranen van geluk

    Marshmellow schreef:
    Vind ik vrij belachelijk.

    Armistice schreef:
    Hell yeah, ik zie mezelf in november ook echt achter het stuur zitten. Ik vind het ergens wel goed? In Amerika is het toch ook 16 jaar?


    Numbers.

    Moeten we nou echt de VS in álles nadoen? Nou ja, zolang de alcoholleeftijd maar niet omhoog gaat:Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat zou goed zijn! Maar dan vind ik dat ze het alcoholding net zoals in Amerika moeten verhogen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Carbonero schreef:
    Dat zou goed zijn! Maar dan vind ik dat ze het alcoholding net zoals in Amerika moeten verhogen..


    Daar heb je inderdaad een punt, alhoewel het in Amerika wel heel overdreven hoog is. (":


    Numbers.

    Armistice schreef:
    Hell yeah, ik zie mezelf in november ook echt achter het stuur zitten. Ik vind het ergens wel goed? In Amerika is het toch ook 16 jaar?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het niet belachelijk hoor! De meeste ongelukken zijn merendeels veroorzaakt door jongeren die stoer willen doen.
    Nu zijn er genoeg jongeren die dat niet doen, en die moeten er dan onder lijden?


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    ik heb mijn rijbewijs al dus i don't care (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H