• 'Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar.'

    Voor het hele artikel; Klik

    Wat vinden jullie ervan?

    Ik vind het echt dom. Vele 16-jarigen veroorzaken al ongelukken op hun scooters. Laat staan als ze straks een autorijbewijs hebben.
    Mijn nicht van 18 had laatst haar rijbewijs gehaald, en na 3 dagen was ze tegen een auto aangebotst tijdens het parkeren(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind het goed ;D Ik vind het verschrikkelijk de heletijd met het openbaar vervoer naar mijn vriend te moeten, hij woont anderhalf uur met de bus van me af, en met de auto is het een halfuurtje? Hij is 16 dus het zou wel zo handig zijn als hij dan inderdaad met de auto kon :'D Plus, het is eigen verantwoordelijkheid om te weten of je er volwassen genoeg voor bent auto te rijden zonder ongelukken te maken, vind ik. En zoals anderen al zeggen, in Amerika kunnen ze het, en wij zijn een intelligent land, dus wij zullen het ook wel kunnen toch? (krul)


    Alis volat propriis.

    Armistice schreef:
    Hell yeah, ik zie mezelf in november ook echt achter het stuur zitten. Ik vind het ergens wel goed? In Amerika is het toch ook 16 jaar?

    dan hoef ik nog maar 2 jaar te wachten:Y):Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind het echt über vet :)
    Maar maak je geen zorgen, ik verantwoordelijk rijden als ik 16 ben. (nog anderhalf jaar) (nerd)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het allemaal relatief.
    Je hebt soms 16jarigen die meer verstand bezitten dan 18 jarigen


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Belachelijk,waar moet een zestienjarige nou heen dat die een auto nodig heeft?
    Daarbij vind ik het veel te gevaarlijk,nu heb je al veel ongelukken door die zogenaamde stoere jongens op die brommertjes van hun.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    VampireGirl1 schreef:
    (...)
    dan hoef ik nog maar 2 jaar te wachten:Y):Y)


    Ik nog maar, uhm? 4 maanden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik word 15 nov. 17(A) Ik ben er wel blij mee :Y) Maar je mag op je 16 je rijbewijs halen, en vanaf je 17e ofzo mag je pas rijden, MET BEGELEIDEN bv. je ouders ofzo. dus het is niet zo dat je al alleen mag rijden ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik neem aan dat ze dat niet zomaar besluiten en rekening houden met hoeveel meer ongelukken 16 jarigen veroorzaken. Dus ik denk dat dat allemaal wel meevalt :'DDD

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja daaaaaaaaaaag. Zit ik te wachten tot ik eindelijk 18 was om met rijles te beginnen, is het zover en dan mogelijk al die stomme 16 jarigen ook al. Ik haat nederland echt (krul)


    -

    Ergens is dat gewoon níet slim. Zestienjarigen zijn nog niet zo verantwoordelijk dat ze een rijbewijs verdienen. Achttienjarigen gedragen zich soms al als achterlijk op de weg, moet je nagaan hoe zestienjarigen dat straks doen, helemaal als ze ook nog honderddertig mogen rijden...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wordt lekker druk op de weg dan :Y)
    Anyway, veel 16-jarigen kunnen die verantwoordelijkheid echt nog niet aan Ö
    Wedden dat er meer ongelukken gaan komen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het lykt me niet zo handig.
    Er komt trouwens ook meer vervuiling (nerd)
    En er komen meer problemen, dronken jongeren enzo... x']

    Oeh, dat ga ik dan doen! Echt vet chill, dan moet ik nog maar 10 maanden wachten voordat ik aan mijn rijbewijs mag beginnen : D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Armistice schreef:
    Hell yeah, ik zie mezelf in november ook echt achter het stuur zitten. Ik vind het ergens wel goed? In Amerika is het toch ook 16 jaar?


    Hope goes lost but never dies.

    Maar dan ben ik al 18 XD


    Life is hard and then we die