• 'Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar.'

    Voor het hele artikel; Klik

    Wat vinden jullie ervan?

    Ik vind het echt dom. Vele 16-jarigen veroorzaken al ongelukken op hun scooters. Laat staan als ze straks een autorijbewijs hebben.
    Mijn nicht van 18 had laatst haar rijbewijs gehaald, en na 3 dagen was ze tegen een auto aangebotst tijdens het parkeren(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    h-e-l-p


    Ik ben gemeen xoxo

    Nou, binnen een jaar mag ik toch proberen voor mijn rijbewijs dus 't maakt mij niet zo veel uit, maar ik denk niet dat alle 16 jarigen al volwassen genoeg zijn om te kunnen leren autorijden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Coooool XD
    Dan kan ik over een half jaar beginnen 8D


    Caution first, always.

    xSnoepjex schreef:
    Cool, dan hoef ik nog maar 2 jaar in plaats van 4 jaar te wachten (x

    Ik vind het wel vet, maar ik vind dan wel dat er extra goed moet worden opgelet of die 16-jarigen het wel aankunnen xd


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leuk, dan kan ik dat doen. Maar ik doe het niet :'D
    En als ze de alcoholleeftijd omhoog doen, vermoord ik ze allemaal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Marshmellow schreef:
    Vind ik vrij belachelijk.


    hoi, jij bent leuk.

    ik word in november 15 dus dan nog maar 1 jaartje wachten. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Te.Laat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het niet eerlijk, wij hebben moeten wachtten tot we 18 waren dus iedereen moet wachtte vind ik..


    Stop wishing, Start doing..

    Als we al een scooter mogen, waarom dan geen auto. Denk ik zo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    T zou me niks kunnen schelen, tegen die tijd is het al oktober gweest en ben ik dus al 18 x)
    Wel vind ik het wel echt superdom :'D Welke idioot heeft dat bedacht? Er worden nu al zoveel ongelukken gemaakt door jongeren xD


    ars moriendi

    taeyunx schreef:
    Ik vind het niet belachelijk hoor! De meeste ongelukken zijn merendeels veroorzaakt door jongeren die stoer willen doen.
    Nu zijn er genoeg jongeren die dat niet doen, en die moeten er dan onder lijden?


    We accept the love we think we deserve.

    Ze willen hier scooters nog later doen dus uuhm?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    StJimmy schreef:
    Belachelijk,waar moet een zestienjarige nou heen dat die een auto nodig heeft?
    Daarbij vind ik het veel te gevaarlijk,nu heb je al veel ongelukken door die zogenaamde stoere jongens op die brommertjes van hun.

    Wát weet jij daar nou van? Ik moet bv vaak naar Gent, om mijn vader te bezoeken, die al meer als een jaar in het ziekenhuis ligt. Mijn moeder kan het niet aan om daar vaak naar toe te rijden met de auto -ze heeft een ziekte- Dus voor mij zou het wél handig zijn als dat zou kunnen. Zo zou ík tenminste wel vader kunnen samen met mijn moeder. Dus ik vind het alleen maar góed dat dit er gaat komen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Serophina schreef:
    Ik vind het niet eerlijk, wij hebben moeten wachtten tot we 18 waren dus iedereen moet wachtte vind ik..

    Zo komt er nooit verbetering in deze kutwereld, hè? (:


    Felix