• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen denken niet meer voor zichzelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Maar dat is vrij logisch. Alles wat je doet, wordt beïnvloed met de vraag of het in je voordeel zal werken. Als jij iets draagt waardoor je mogelijk gepest wordt, dan ga je je natuurlijk afvragen wat anderen van je vinden: als anderen het niet mooi vinden, dan wordt je gepest, dat werkt niet in je voordeel, dus dan doe je het niet.
    Daarbij hoeft het niet altijd slecht te zijn. Kijk maar eens naar psychopaten. Die kunnen niet goed inschatten hoe hoog de strafkans is, dus hoe groot de kans is dat ze gepakt worden voor een slechte daad. Omdat de strafkans voor hen zo laag ligt (terwijl dat in feite niet zo is), gaan ze het doet. Ze kunnen iets stelen, er is een kleine kans dat je gepakt wordt, het werkt dan in je voordeel, dus doe je het. Dus in feite is het helemaal niet erg dat we zo denken, maar omdat er nu een individualisering is, ligt de nadruk meet op het individu en is op die manier denken opvallender geworden.
    Dus eens, maar dat is helemaal niet erg.


    To live would be an awfully big adventure

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Ik denk dat dat aan de situatie ligt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Helemaal mee eens, sorry, maar als ik naar het groot van de mensen kijk zie ik toch echt 4 van de 5 meisjes er precies hetzelfde bijlopen, hetzelfde denken en af en toe hetzelfde praten, en dat gaat mij toch ietsje te ver. én als je dan niet hetzelfde denkt, praat, of whatever, ja dan hoor je er gewoon niet bij.

    Ik zeg; be yourself, pléáse.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Bangbros schreef:
    Eens en oneens, heel veel denken gewoon niet meer voor zichzelf, maar sommige mensen blijven verstandig en denken nog wel gewoon voor hunzelf ..

    Eens.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eens
    Mensen vinden het belangrijk wat anderen denken. Je kan dit als een slecht ding zien , omdat dit een oorzaak kan zijn van pesten. Maar het kan ook goed zijn. We denken niet meer alleen wat wij goed vinden want we willen erbij horen, Als iedereen voor zichzelf dacht zou er heel wat meer oorlog zijn omdat mensen dan niet zouden denken wat hun tegenstander ervan vindt, wat hun tegenstander voel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oneens. Ik kan uitstekend voor mezelf denken hoor. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens, ik in ieder geval wel...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    eens


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    eens, je vindt de mening van een ander toch meestal wel voor een groot stuk belangrijk in het maken van je beslissingen.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Eens. Mijn vrienden zeiden over laatst nog dat ik teveel denk. Dat zegt al genoeg. Ik word al scheef bekeken als ik dingen analyseer voor ik mijn mond opendoe om de populaire van de klas achter na te lopen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eenss!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Eens.


    Olive

    Nee. Inderdaad, je moet het er echt uittrekken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    soms denken ze teveel soms te weinig...


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P