• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even abo.


    We'd be forever young, think of it!

    Haha, is goed hoor. Voor tips kan je mijn blog lezen of de RPG geen weg meer terug, de langs levende RPG momenteel.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Zoë had Zack met moeite bedankt en was vervolgens snel door gelopen, ik grinnikte zachtjes. Ze was toch wel aardig, ze deed alsof het haar allemaal niks kon schelen, maar volgens mij was dat niet helemaal waar.
    'Wat wou je nog hebben?' Vroeg Zack me en keek 'm aan.
    ''Hmm.. Een sexy lingerie, een minirokje of misschien een sexy jurkje?'' Antwoordde ik droogjes met een onschuldig gezicht, ik zag dat hij me verbaasd aankeek, volgens mij zou hij dat geweldig vinden.
    ''Dumbass.'' mompelde ik met schattig grijnsje en woelde door zijn haren.
    ''Gewoon wat kleren, vanalles wat, moet mijn kledingvoorraad even vullen.'' Antwoordde ik toen serieus, hij leek teleurgesteld, iets waardoor mijn grijns alleen maar groter werd.
    ''Laten we gaan.'' Zei ik en liep met hem druk naar de winkelstraatjes.
    ''Trouwens, mannen haten winkelen hmm? Ik zal je de hel besparen en niet uren passen.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Typisch Zoë, ze was dronken. Ik hoopte dat mijn vader niet te streng voor haar zou zijn, het was dom, maarja.. Als je dronken was dacht je niet na bij al die dingen. Gelukkig viel de straf mee, alhoewel Zoë er toch wel over zou gaan klagen. Ik keek Peter aan die vroeg of ik pijn had en ik zag hoe hij over zijn borstkas vrees.
    ''Dat krijg je als je me zo opzij duwt he?'' zei ik met grijnsje en porde tegen zijn borstkas.
    ''Maar het valt mee hoor, ik ga niet dood van zo'n duwtje.'' ik glimlachte vrolijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Haha, is goed hoor. Voor tips kan je mijn blog lezen of de RPG geen weg meer terug, de langs levende RPG momenteel.


    -Proud-


    No growth of the heart is ever a waste

    Proud op de RPG die ík geopend heb?
    Haha kidding, zonder jullie was ie al dood =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha I know :]

    Zack - Norfolker.

    'Jammr,' zeg ik even droog terug en loop achter haar aan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb winkelen nooit zo erg gevonden eigenlijk. En als jij het één en ander gaat aanpassen kijk ik graag toe.' De aloude grijns verschijnt weer en ik geef haar een goedbedoelde stomp. Ik werp kort een blik op Emilia en het ziet ernaar uit dat die er niet op zit te wachten om achter Zoë te gaan. Ik heb best met haar te doen. Ik zou strontchagrijnig worden als ik continue achter Zoë's kont aan moest lopen. Al snel gaat mijn aandacht al uit naar haar gezicht en ik vraag me serieus af of ik ooit iemand heb gezien die er zo mooi uitziet. Ineens knal ik tegen een boom op en weet mezelf nog net overeind te houden. Dat was niet handig, Zack. Ik werp een blik op Leah.
    'Ja.. die zag ik niet,' zeg ik droogjes en loop zo gauw mogelijk door. 'Misschien ben ik nog wel wat aangeschoten.' Ik heb liever dat mijn dronkenschap de schuld krijgt in plaats van het feit dat ik haast kwijlend naar Emilia heb staan staren. Bovendien moet ik daar eens mee ophouden. Voor ik mezelf nog meer pijn ga bezorgen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik wilde net wat zeggen toen ik een pijnscheut door mijn lichaam voelde gaan, ik keek op en zag al gauw dat Zack het was die tegen een boom was aangeknalt.
    ''Er staat een torehoge boom voor je snuf en die zag je niet?'' ik schudde mijn hoofd lichtjes en keek hem aan. Ik wist dat zijn aangeschotne-excuus niet de waarheid was, aangezien ik hem overduidelijk naar Emilia had zien kijken. Hij had haar vast liever als beschermer gehad. Iets in me zei dat hij pech had en het maar met mij moest doen, maar aan de andere kant wilde ik hem en Emilia niet dwarbomen.
    ''Weet je..'' mompelde ik plots en bleef staan. ''Anders ga ik wel alleen, dan kan jij wat anders doen als je wilt.'' Ik snapte zelf niet waarom ik dit zei, het was niet iets voor mij om te doen. Zo te denken aan anderen, vroeger ging ik voor. Ik was belangrijk en ik zou koste wat het kost altijd ervoor zorgen dat ik het beste kreeg en er het beste vanaf kwam. Alleen nu was het anders, ik moet Emilia én Zack en ik wist dat ik me alleen maar rot zou voelen als ik hun liefde ging dwarsbomen. Ookal zou het ingewikkeld worden als hun elkaar leuk gingen vinden en was ik om de een of andere reden bang Zack kwijt te raken als goede vriend. Misschien kwam het omdat het in het verleden wel eens was gebeurt, ik was een vriendin kwijt geraakt aan een jongen. Het was een foute gast, maar ze luisterde niet en verbrak onze vriendschap. Mensen waren zeker zeer complexe wezens. Ik zag dat Zack me niet begrijpend aankeek.
    ''Je vindt Emilia leuk en kijkt steeds naar haar, dus ik dacht.. Je gaat vast liever iets met haar doen nu ze even van Zoë af is.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Typisch Zoë, ze was dronken. Ik hoopte dat mijn vader niet te streng voor haar zou zijn, het was dom, maarja.. Als je dronken was dacht je niet na bij al die dingen. Gelukkig viel de straf mee, alhoewel Zoë er toch wel over zou gaan klagen. Ik keek Peter aan die vroeg of ik pijn had en ik zag hoe hij over zijn borstkas vrees.
    ''Dat krijg je als je me zo opzij duwt he?'' zei ik met grijnsje en porde tegen zijn borstkas.
    ''Maar het valt mee hoor, ik ga niet dood van zo'n duwtje.'' ik glimlachte vrolijk.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 7:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangepast :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik keek Zoë teleurgesteld na, ik wist dat ze niet makkelijk was, maar dat ze het leven van haar volk in gevaar bracht door iets te stelen, had ik totaal niet verwacht. Plotseling voelde ik een stel ogen in mijn rug brandde, langzaam draaide ik me om. Zack. Het deed best pijn om hem te zien, ik had hem pijn gedaan, en ik voelde me er nog steeds verschrikkelijk schuldig over. Ik liet een bescheiden glimlach zien en lachte zacht toen hij tegen een enorme boom aan knalde. Ik wilde zo graag bij hem zijn, maar wist niet of hij dat ook wilde.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik snap het spel niet echt...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het is redelijk simpel: je maakt een karakter aan, bijvoorbeeld een vampier, en laat deze meespelen in het verhaal, dat door de spelers wordt gecreëerd. Jouw karakter reageert op situaties en kan voor onverwachte wendingen in het verhaal zorgen.

    Hier staat beter uitgelegde info :]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 13:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, mijn link 8D Awesome.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 15:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik werp een blik op Leah. Er is niet veel wat ik Emilia te zeggen heb. Waarom moet ik de dingen voor mezelf moeilijker maken dan ze al zijn, en blijven doorvechten voor iets dat al verloren is. Een spel waar ik de verliezer ben.
    Ik wrijf over mijn hoofd en werp weer een blik op Emilia, die het kennelijk wel amusant vindt. Great, nu heb ik me ook nog eens voor paal gezet. Ik gooi een klein glimlachje terug.
    'Moet je niet achter je beschermeling aan?' vraag ik grijnzend, doelend op Zoe. Ik zie haar ervoor aan dat ze binnen de kortste keren weer heibel gaat trappen. Maar niet voor ze Rico heeft geholpen met die hertendarm.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    'Moet je niet achter je beschermeling aan?'hoor ik Zack zeggen. Ik schud mijn hoofd. 'Die is wel even zoet met die hertendarmen' zei ik met een klein glimlachje. 'Ik wilde eigenlijk even met je praten Zack, als je dat wilt tenminste.' Ik kreeg het benauwd vanbinnen, misschien wilde hij wel helemaal niet praten, misschien wilde hij me wel vergeten.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    'Oh eh.. tuurlijk. Geen probleem.' Ik steek een duim omhoog. Dan kijk ik naar Leah. 'Dan blijf ik even hier, I guess,' zeg ik glimlachend en wens haar succes met winkelen. Ik loop op Emilia af. Ze is écht mooi. Ik dwing mezelf weer op aarde te blijven en vooral niet te gaan kwijlen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    'Ik ben er,' zeg ik met een glimlach. 'Waar wilde je het over hebben?' Ik voel me redelijk nerveus, ook al weet ik niet precies waarvoor. Misschien komt het wel door haar aanwezigheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zuchtte zachtjes en keek naar de twee.
    ''Ik zie je straks wel Zack.'' ik keek hem nog kort aan en liep toen weg, was het oké je beschermeling achter te laten? Vast wel, hij was bij Emilia, die beschermde hem wel. Zeker weten. Waarom voelde ik me zo jaloers? Het was niks voor mij. Ik wilde mijn handen in mijn zakken steken maar merkte dat ik een jurkje droeg en dus ook geen zakken had, ohja, nieuwe kleren. Ik bleef staan en bedacht me dat ik geen geld had, omdat ik met Zack zou gaan en hij het had. Opnieuw zuchtte ik, deze keer geïrriteerd. Had ik weer, dan maar niet. Ik begon terug te lopen naar mijn, of beter gezegt Zack's, huis. Wat moest ik nu gaan doen? Zwijgend keek ik rond en mijn blik viel op de drank, ik had zin om weer eens dronken te worden. En waarom niet? Ik hoefde me nu even geen zorgen te maken om Zack en het was te lang geleden. Ik grijnsde scheefjes. Nadat ik flink gedrongen had, de lege flesjes en blikjes achterlatend in de prullenbak, liet ik me op het bed vallen, ik voelde me heel raar en licht in mijn hoofd, giechelig maar ook vreselijk slaperig. Ik trok de deken over me heen en binnen no time viel ik als een blok in slaap.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Typisch Zoë, ze was dronken. Ik hoopte dat mijn vader niet te streng voor haar zou zijn, het was dom, maarja.. Als je dronken was dacht je niet na bij al die dingen. Gelukkig viel de straf mee, alhoewel Zoë er toch wel over zou gaan klagen. Ik keek Peter aan die vroeg of ik pijn had en ik zag hoe hij over zijn borstkas vrees.
    ''Dat krijg je als je me zo opzij duwt he?'' zei ik met grijnsje en porde tegen zijn borstkas.
    ''Maar het valt mee hoor, ik ga niet dood van zo'n duwtje.'' ik glimlachte vrolijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.