• Members of the WAG-gang:
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Kim opent de volgende, aangezien ze er nu niet was



    "I envy woman for their strength" - David Villa

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 13:32 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oh of, kunnen je ouders niet eerst mee ofzo?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    Kan je het ook niet stiekem doen ofzo?

    Nee, ik ben enig kind en er word heel erg op mij gelet wanneer ik thuis hoor te zijn. En als ik ergens heen ga zonder het te overleggen en dus lieg, weet ik dat ik hun vertrouwen heel erg beschadig.

    Zo eng zijn wij niet hoor Kim. Maar je moet je ouders gewoon langzaam aan overtuigen, en eerst iemand in de buurt zien.

    Rose en Samira wonen twintig minuutjes metro'en van mij vandaan en die heb ik als eerste gemeet, en nou mag ik met hun naar grotere en verdere meetingen.


    Hope goes lost but never dies.

    RVertonghen schreef:
    Oh of, kunnen je ouders niet eerst mee ofzo?

    Stel, Amber geeft haar verjaardag en Q-WAGs gaan daar naar toe. Ben ik de enige die me ouders mee neemt? Hoe erg is dat wel niet, zou me doodschamen, echt waar.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Nee, ik ben enig kind en er word heel erg op mij gelet wanneer ik thuis hoor te zijn. En als ik ergens heen ga zonder het te overleggen en dus lieg, weet ik dat ik hun vertrouwen heel erg beschadig.


    Hmm ja okee..
    Maar kunnen je ouders dan niet eerst mee ofzo? Om te zien met wie je afspreekt?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Stel, Amber geeft haar verjaardag en Q-WAGs gaan daar naar toe. Ben ik de enige die me ouders mee neemt? Hoe erg is dat wel niet, zou me doodschamen, echt waar.


    Nou zo raar vind ik het niet. Je wordt toch dan weggebracht door je ouders, natuurlijk zijn ze er dan bij. En dan zien ze direct wat voor mensen het zijn..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Nou zo raar vind ik het niet. Je wordt toch dan weggebracht door je ouders, natuurlijk zijn ze er dan bij. En dan zien ze direct wat voor mensen het zijn..


    Mijn ouders willen mijn persé brengen, ik vind het niet erg. De rest van de tijd zijn we toch alleen en scheelt mij alleen maar reisgeld.


    SLOAN.

    Hah, je bent niet de enigste Kim. Ik zou ook never nooit mogen. ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kim trust me; Iedereen die op mijn verjaardag komt en die mij nog nooit gemeet heeft word zowat gebracht, op een enkeling na, en al die ouders willen mij eerst zien en mijn ouders spreken. I swear.


    Hope goes lost but never dies.

    Oke, ik denk dat ik eigenlijk ook wel makkelijk praten heb. Mijn ouders zijn daar best makkelijk in.
    Ben in mijn eentje naar een concert in Rotterdam gegaan. Oke ben wel gebracht en gehaald door mijn halfbroer die daar vlakbij woont, maar dan nog, tijdens het concert etc was ik alleen.
    En ik mocht in januari een meisje meeten die ik via internet ken..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Villalicious schreef:
    Hah, je bent niet de enigste Kim. Ik zou ook never nooit mogen. ^^
    Me too..
    Mijn ouders zouden echt flippen als ik alleen naar Nederland zou reizen om iemand van op het internet te meeten..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mijn ouders zouden zo iets echt nooit willen, ze zijn in dat opzicht zó streng
    Maar Amber, waar woon je? Bij Rotterdam? Want dan gaan ze weer zeggen dat dan weer te ver weg is, zeikerds van een ouders heb ik.

    Mourinho schreef:
    (...)Me too..
    Mijn ouders zouden echt flippen als ik alleen naar Nederland zou reizen om iemand van op het internet te meeten..


    En wat als ik naar België zou gaan om jou te meeten?
    Flippen ze dan nog steeds? ('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mourinho schreef:
    (...)Me too..
    Mijn ouders zouden echt flippen als ik alleen naar Nederland zou reizen om iemand van op het internet te meeten..


    Ik mag al nieteens samen met mn bff alleen met de trein reizen. -__-'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik woon in een rustige buitenwijk van Rotterdam ja, Capelle aan den IJssel. Google 't maar.


    Hope goes lost but never dies.