• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Chiyo schreef:
    (...)
    Bi is een tijdje nogal "in" geweest O.o
    Wat ik op zich ontzettend vreemd vind, want het is niet iets wat je doet omdat het "in" is.

    Ik ben er zelf spelenderwijs (ik heb er echt geen ander woord voor) ontdekt dat ik op meiden net zo heftig reageer als op jongens. (of natuurlijk niet heftig, maar dat ligt aan de persoon (: )
    Het is natuurlijk wel iets wat je eerst zelf moet ontdekken. Mijn vader en moeder wisten het eigenlijk meteen zodra ik het wist, omdat ze binnen kwamen vallen toen ik met twee meiden in de jacuzzi aan het zoenen was.
    Mijn pa vindt het wel cool. Mijn moeder wíl het niet geloven. Die vind het maar niks.

    Haha, omg. Meen je dat nou serieus? Hoe reageerde ze? -Oke, waarschijnlijk weet ik het al wel, maar ik vraag het toch even- En dan heb ik natuurlijk het geluk, dat je dit op mijn verjaardag schreef. xd


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet wat ik ben, ik denk dat ik onzijdig ben.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ben bi

    Ik ben ook bi xd


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Haha ik ken veel mensen die Bi zijn. (:
    Ich bin [denk ik] auch bi.
    Maar respect dat jij er voor uit komt.
    Ik ben echt bang dat ze me dan uit gaan lachen ofzo.
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Hetero (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik bent hetro. Ik ben veel te gek op jongens en met meiden, vind ik het eigenlijk best vies. (niks tegen bi of lesbi) maar ik ben gewoon hetro en moet daar niet aan denken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hetro