• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Hetro.


    .

    Ik weet het eigenlijk niet goed, maar ik leun momenteel het meeste aan bij 'Bi'.


    Don't walk away and leave without a reason.

    100% hetero. ;D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 9:32 ]

    Floodlight schreef:
    Ik weet het eigenlijk niet goed, maar ik leun momenteel het meeste aan bij 'Bi'.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Boulevard schreef:
    Respect


    Ik weet het nog niet, never been in love before...

    Fernandes schreef:
    100% hetero. ;D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bi met vriendin. yay :3


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hetero.


    I recycle my thoughts.

    Ik ben bi. Maar de mensen die ik persoonlijk ken, mijn familie en vrienden, heb ik het nog niet vertelt. Maar ik denk wel dat ze een voorgevoel hebben..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ben bi, en dat weet ik ook al een tijdje. Alleen ga ik dat in dat rottige dooie boerendorp waar ik woon niet zeggen. Niet omdat ik niet durf, maar omdat ik weet dat ik dat niet ga overleven.


    Fallen angels never die..

    Respect, ik weet het zelf niet. ik kijk niet zo naar andere mensen (in Real..)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Fernandes schreef:
    100% hetero. ;D

    Ik ben bi. En een vriendin van me noemt me nu het toppunt van bi (:
    Mijn vriend draagt namelijk graag lolitajurkjes en victoriaanse jurken enzo.
    Ik kick daarop (: Ik val zowel op het mannelijke als vrouwelijke in hem.
    Wel handig zo, alles in één >.<


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mythical schreef:
    No offence, maar de meeste die zeggen dat ze Bi zijn, weten nog niet wat ze zijn en zijn er nog niet achter gekomen. Maarja, als ze dat als bi willen neerzetten, waarom ook niet?

    Bi is een tijdje nogal "in" geweest O.o
    Wat ik op zich ontzettend vreemd vind, want het is niet iets wat je doet omdat het "in" is.

    Ik ben er zelf spelenderwijs (ik heb er echt geen ander woord voor) ontdekt dat ik op meiden net zo heftig reageer als op jongens. (of natuurlijk niet heftig, maar dat ligt aan de persoon (: )
    Het is natuurlijk wel iets wat je eerst zelf moet ontdekken. Mijn vader en moeder wisten het eigenlijk meteen zodra ik het wist, omdat ze binnen kwamen vallen toen ik met twee meiden in de jacuzzi aan het zoenen was.
    Mijn pa vindt het wel cool. Mijn moeder wíl het niet geloven. Die vind het maar niks.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Bi, en dat kan ik nog bewijzen ook :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells