• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Ik ben er nog niet zeker van. Ik heb al heel lang een crush op een jongen, maar eerlijk gezegd vind ik sommige meiden ook wel aantrekkelijk :X
    En een vriendin van mij is Bi, mijn nicht een lesbisch en een vriend van me is homo...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben hetero.. Maar ik heb wel respect voor iedereen die bi, lesbi of homo is!


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben hetero.. Maar ik heb wel respect voor iedereen die bi, lesbi of homo is!
    Homo's zijn leuk ;D


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Hetero (:

    gay


    I solemny swear i am up to no good

    Sensible schreef:
    Hetero (:

    Geen idee eigenlijk,ik ben nog nooit verlief geweest.Maar als ik het weet meld ik het wel ff(snap eigenlijk niet waarom je wel zegt dat je bi/homo/lesbie bent en hetro hoef ej niet te zeggen,daar gaan mensen van uit.Klopt niet.)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben hetero.


    Never run out of reasons to smile...

    ik ben hetero.
    Maar ik heel veel van mijn vrienden zijn Homo/bi/lesbisch maar die zijn gewoon super aardig<3

    Deadline schreef:
    er zijn niet veel mensen zij ons die bi zijn,
    dus ik leer wel graag mensen die ssort van hetzelfde zijn als mij.
    ik ben echt bang dat als ik er voor uitkom ik in mekaar geramt word.



    Ik vind het echt stoer van je dat je alles zo durfd te zeggen..
    Maar als ze je inelkaar willen rammen op school das stom want Nederland is een land van vrije meningsuiting.
    En als je bang bent dat je hiermee gepest wordt ga e naar een vertrouwenspersoon op school..

    Maar ik ben hetero zover ik weet (A)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Sensible schreef:
    Hetero (:


    Only losers can act the way you do

    Hetero.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 16:24 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    xSmoothiex schreef:
    Ik ben hetero.. Maar ik heb wel respect voor iedereen die bi, lesbi of homo is!


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Hannahisleuk schreef:
    Ik ben hetero.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sensible schreef:
    Hetero (:


    I need you like a heart needs a beat